Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2012 00:29 - София диша, бойни изкуства и дребни радости
Автор: templar Категория: Политика   
Прочетен: 6024 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 06.08.2012 01:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Разказал съм отдавна за любовта към бойните изкуства. Синът ми вече е почти на 4 и започвам обходни маневри по зарибяването му.  Чудесен повод имахме днес на "София диша". На ул. Шишман освен масите от заведенията, арт-нещата и приятната глъчка имаше демонстрации по 12 спорта, представени от Спортен клуб Левски.

Сред тях бокс, джудо и ... моят някогашен Централен полицейски таекуон-до клуб. Имаше също, спортна стрелба с пушка и пистолет, алпинизъм на стена за деца, Капоейра и клубът по парашутизъм SkyDive, който беше рекламиран от Силвия, а това е по-ефектно, отколкото ако скачаха с парашути по Шишман.

Избягахме от къщи по мъжки и отидохме в най-голямата жега. Говоря му често за Таекуон-до, показвам му базови неща, обещал съм да му купя добок (екип). Не мога да кажа, че е много ентусиазиран, но поне е любезен и ми уйдисва.

И така, гледахме демонстрацията по таекуон-до, след това джудото, стрелбата, страхотно мощните удари на боксьорите по тренировъчните лапи и пъргавия им спаринг. Синът ми изведнъж реши, че иска да го запиша на стреляне и не ще никакво таекуон-до. Спасих положението с твърдото становище, че няма пушки за деца, а всичките са големи и тежки.

Няколко 6-7 годишни деца от клуба по спортна гимнастика на Левски ни събраха очите с изпълнение на салта, колелета, превъртания... невероятно, като китайски циркови акробати бяха.

image

Този батко бе тръшнат на татамито

image
Чаровното и усмихнато създание, което учи детето как да хвърля батковците се казва Виолета Генчева и е шампионка по Джудо, Самбо, Сумо ...

image

Когато някога тренирах Таекуон-до, Венци Игнатов беше на около 10.  На 12 стана най-младият черен колан в България. Днес е президент на Централния полицейски Таекуон-до клуб (ITF).  Преди няколко месеца ми достави радост, като ми преиздаде сертификат за последния ми изпит от 96-та (бира и за Тони Праматаров!) ... Синът му е роден в същия ден като моите деца и това му помага да намери подход и към моя боец.

image


image
 
image


image

Пак какичките ни оказват специално внимание...

image

а вече си бяхме обули сандалите, ама се върнахме

image

И едно изключително възпитано и мило момче, което с голямо търпение угаждаше на щурото ми зрънце.

Благодаря на "София диша" и на Тервел Пулев, който преди броени минути спечели поредна победа на олимпиадата.

 




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 3806100
Постинги: 428
Коментари: 2648
Гласове: 10559
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930