Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2019 10:12 - ЗНАЕТЕ ЛИ,ЧЕ.... всеки Пулю може да ръководи държавата,но не всеки може да работи като чистачка в парламента
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1345 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Изискванията за каквото и да е работно място в България превишават в пъти изискванията  за поста  Министър-Председател и Председател на Парламента.
На практика, всеки Пулю може да ръководи държавата,но не всеки може да работи като чистачка в парламента. 
Сравнете сами- източник /pravatami.bg
Изискване за Министър-Председател

За да станете министър-председател отново трябва да отговаряте на изискванията за избор на народен представител, т.е. да сте навършили 21 години, да нямате друго гражданстов, да не сте поставени под запрешение и да не изтърпявате наказание лишаване от свобода.Министър-председателят се избира от Народното събрание.



ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПРИЕМЕН РОДИТЕЛ


  • копие от документ за самоличност (например лична карта);
  • документ от Единната система за гражданска регистрация и административно облужване на населението (ЕСГРАОН), че не съм поставен под запрещение и не съм с отнети или ограничени родителски права;
  • декларация, че не са налице пречките да бъда приемен родител, описани по-долу; 
  • медицинско удостоверение, че не страдам от определени болести като СПИН, холера и т.н.;
  • свидетелство за съдимост;
  • документ, удостоверяващ, че срещу мен не е образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер – този документ се издава от Прокуратурата.

Важно! В заявлението трябва да посоча двама поръчители, които да дадат индивидуални препоръки за мен като приемен родител. Впоследствие, при оценяване на годността ми да съм приемен родител, те ще трябва да дадат писмени препоръки и ще бъдат интервюирани.

ИЗИСКВАНЕ ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ

  • да съм пълнолетен български гражданин, гражданин на ЕС или на Швейцария;
  • да НЕ съм поставен под запрещение или осъждан на лишаване от свобода за престъпление от общ характер;
  • да нямам роднински връзки с други служители в същата администрация, с които ще съм в йерархическа зависимост. Това изискване включва съпруга/та ми или друг човек, с когото съжителстваме (приятел/ка, годеник/годеница, съквартирант/ка), роднините по права линия без ограничение, както и тези по съребрена и по сватовство до четвърта степен включително.
  • да не съм лишен от правото да заемам определена длъжност (например, заради извършено предишно нарушение като държавен служител);
  • да не съм едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
  • да не заемам ръководен пост в политическа партия;
  • да не съм народен представител;
  • да не работя по друго служебно правоотношение (изключение от това правило има само в 2 случая: назначен съм при непълно работно време в две администрации след сключване на писмено споразумение между нас или временно съм преместен в друга администрация);
  • да не работя по трудово правоотношение, освен ако не съм преподавател във висше учебно заведение;
  • да отговарям на на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на изискванията за конкретната служба, които посочва законът.







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4543393
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031