Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2012 07:30 - ДОБЪР ПОЛИЦАЙ-ЛОШ ПОЛИЦАЙ е името на световната игра
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11617 Коментари: 12 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Още като се появи Бенжамин Фулфорд на световната сцена и започна да рекламира “добрите бели дракони“ от Азия и изтока ме усъмни,че точно тази игра ще се играе-на добрия и лошия полицай.
За да се разбере как мислят и действат високите нива на световните мутанти-тирани,наистина е необходимо да поразучиш серпентолигия. Лукавство,удар под пояса,преструване на умрели...и още кой знае какви нечестни и нелоялни методи.
Светът пак се разцепи на две. Само че този път са червени дракони(или т.н. илюминати) и бели такива.
И доколкото опитът ми и наблюденията ми показват,тази игра ,както винаги е в долните слоеве.Там във висините,лукавите  местят пешките,елиминират неудобните,без значение дали са наши или ваши.
Подозренията ми се потвърдиха,след като чух радиоинтервюто с Алекс Колиер,което поствам отдолу.
В момента се елиминират 3 по-долни слоя от световния корпоративен елит.Те вече не са нужни на върховете,неудобни са и няма да продължат в играта. А плана за новия световен ред тече и скоро ще го въведат.Защото те дърпат конците и на едните и на другите.Но според Алекс,за не повече от 3 месеца.
Уважаваният от мен Дейвид Уилкок се предаде да работи за “добрите момчета“ от изтока след като публикува материалите на Бенжамин. И това не стана съвсем доброволно. Бях на живо онлайн,когато Дейвид се обади за да каже,че след публикуване на материалите той е получил заплаха за убийство и ТЕ са след него.Беше уплашен и плака в ефир. Веднага Кери от Камелот се намеси и му прати “бели шапки“ за да го пазят. Е,опазиха го.Сега работи за тях и аз лично мисля,че си вярва на това,което прави.И то е истина,но само едната част.
Аз лично не вярвам ни на едните,ни на другите. Целта е да се притисне тълпата до ръба на възможностите си за оцеляване и страха, и в даден момент,когато вече е нетърпимо,“добрия полицай“ ще обяви смяната на световния ред с “по-хуманен“такъв.
Не мога да кажа дали това,което споделя Алекс ще стане,но си спомням,че пак от Моране излезе инфото,че те всъщност повишиха вибрациите на планетата и така провокираха глобалното събуждане преди 3-4 години.
Сега,доколкото разбирам са замислили продължение на това събуждане,с цел човечеството да види истинските лица на елита си,добър или лош и не се поддаде на провокацията.Защото наистина искат да пуснат в ход срещата с полубоговете,или основните причинители на тази каша,която сърбаме сега.









Гласувай:
11



1. marrio - Бялият папа командва Илюминати,
07.04.2012 21:51
но зад него невидимо стои още по-могъщ господар – черният папа! Това е и символа на черно-бялата шахматна дъска. Всички действия и решения на белия папа се спускат ''отгоре'' - отчерния папа, който задкулисно стои начело на могъщата империя на Ватикана(Илюминати) и Новия световен ред! Черния папа се казва Адолфо Николас, а бялия всички знаем.
цитирай
2. misbis - допускам,че черния папа е част от световната кабала,която дърпа конците и на едните и на другите
08.04.2012 08:15
marrio написа:
но зад него невидимо стои още по-могъщ господар – черният папа! Това е и символа на черно-бялата шахматна дъска. Всички действия и решения на белия папа се спускат ''отгоре'' - отчерния папа, който задкулисно стои начело на могъщата империя на Ватикана(Илюминати) и Новия световен ред! Черния папа се казва Адолфо Николас, а бялия всички знаем.

цитирай
3. misbis - целия урок за човечеството
08.04.2012 08:17
се свежда до едно единственно нещо-да спре да се кланя и страхува,и очаква от господари. да спре с идолопоклонничеството пред авторитети и да хленчи за трохи.да поеме кормилото на планетата в свои ръце.
цитирай
4. marrio - Според мен,
08.04.2012 12:21
първото нещо, което трябва да направим е да спрем да плащаме данъци. Това е първата крачка на самоосъзнаване.......и по този начин ще ги ''обезкървим'' финансово. Те ни държат ч/з политиците, а те са алчни. Като видят, че вече няма далавера в политиката, може и да се допуснат и читави хора там, което за сега е невъзможно.....
цитирай
5. анонимен - misbis ...
26.04.2012 02:58
Целият сайт е много храбър, но жалък опит, да събудиш човечеството.
Оценявам това с което се занимаваш. Много се радвам че има хора като теб, които се опитват да събудят малоумната тълпа. Черната ми душица, усеща надеждата в постовете ти .. и как да го кажа, чувствам някак си, че не съм сам ..
Всичко което казваш е вярно, знам го .. преди бях като теб, но усетих че няма смисъл във всичко това. Никой не ни слуша, освен другите .. загубени, като нас.
Много ще се радвам да ти помогна, прекарах годините си в ровене и изучаване на тези феномени, "илюминати" .. картинката изглежда много грозна. Хората не проявяваха интерес към това с което се занимавах а от това .. Отвътре ме болеше, главно защото се опитвах да помогна на хората със знанията си, а те се смееха в очите ми.
Борим се за загубена кауза.
Как мога да осъществя връзка с теб?
skype: painbooster
цитирай
6. анонимен - oh
26.04.2012 03:03
Блог, блог забога. Много ми се спи.
цитирай
7. misbis - uto4ni koi ot 4rimata painbooster si-)))
26.04.2012 08:00
анонимен написа:
Целият сайт е много храбър, но жалък опит, да събудиш човечеството.
Оценявам това с което се занимаваш. Много се радвам че има хора като теб, които се опитват да събудят малоумната тълпа. Черната ми душица, усеща надеждата в постовете ти .. и как да го кажа, чувствам някак си, че не съм сам ..
Всичко което казваш е вярно, знам го .. преди бях като теб, но усетих че няма смисъл във всичко това. Никой не ни слуша, освен другите .. загубени, като нас.
Много ще се радвам да ти помогна, прекарах годините си в ровене и изучаване на тези феномени, "илюминати" .. картинката изглежда много грозна. Хората не проявяваха интерес към това с което се занимавах а от това .. Отвътре ме болеше, главно защото се опитвах да помогна на хората със знанията си, а те се смееха в очите ми.
Борим се за загубена кауза.
Как мога да осъществя връзка с теб?
skype: painbooster

цитирай
8. misbis - едно уточнение.въобще не се и напрягам да събудя човечеството.и 2 галактики да катастрофират-заспалия само ще помръдне леко,и толкоз.
26.04.2012 08:02
само споделям това,което научавам-)))


misbis написа:
анонимен написа:
Целият сайт е много храбър, но жалък опит, да събудиш човечеството.
Оценявам това с което се занимаваш. Много се радвам че има хора като теб, които се опитват да събудят малоумната тълпа. Черната ми душица, усеща надеждата в постовете ти .. и как да го кажа, чувствам някак си, че не съм сам ..
Всичко което казваш е вярно, знам го .. преди бях като теб, но усетих че няма смисъл във всичко това. Никой не ни слуша, освен другите .. загубени, като нас.
Много ще се радвам да ти помогна, прекарах годините си в ровене и изучаване на тези феномени, "илюминати" .. картинката изглежда много грозна. Хората не проявяваха интерес към това с което се занимавах а от това .. Отвътре ме болеше, главно защото се опитвах да помогна на хората със знанията си, а те се смееха в очите ми.
Борим се за загубена кауза.
Как мога да осъществя връзка с теб?
skype: painbooster


цитирай
9. анонимен - 2012
04.05.2012 14:12
Едно е сигурно!
Промяна ще има и тя ще е драстична.
А какво ще стане е без значение, важното е да не заспим на конят и да паднем от него!
ГОЛЕМОТО ШОУ ТЕПЪРВА ПРЕДСТОИ!
цитирай
10. анонимен - Съгласен съм с написаното
22.06.2012 14:53
И двете мнения са верни. Това е пътротата на гледните точки. Какво ще стане - един Гопод знае! Ние само ще гледаме, като започне да става :) и най-много да си казваме "ей, това можеше да не е така, ами онака" :) И защо пък БГ държавта да е създадена 681!? Както пита Божидар Димитров - ами един ден преди това какво е било - држава ли, що ли? ... :):):) - това на шега! :)
цитирай
11. kralant - първото нещо, което трябва да на...
10.07.2012 14:38
marrio написа:
първото нещо, което трябва да направим е да спрем да плащаме данъци. Това е първата крачка на самоосъзнаване.......и по този начин ще ги ''обезкървим'' финансово. Те ни държат ч/з политиците, а те са алчни. Като видят, че вече няма далавера в политиката, може и да се допуснат и читави хора там, което за сега е невъзможно.....

Точно така Марио. Каквото може, се отрязва. Интересно ми е, какво ще стане, ако всички, едновременно спрат да плащат - кредитите си, тока си, водата...... Ей това ако може да стане.... Готов съм, да се жертвам.
цитирай
12. анонимен - смешно...или не
24.07.2012 12:43
"...ако всички, едновременно спрат да плащат - кредитите си, тока си, водата..."
Имам решение за всички ,които не искат да плащат:АМИ НЕ ПОЛЗВАЙТЕ!!Или пак стигаме до основното желание на човека-всичко на аванта,колкото може,докато може...смешници...Все някой трябва да ви е виновен за трудния ви живот...политици,евреи,ню уърлд ордър,бели,черни,червени...това вече е толкова досадно.На времето когато попадах на подобни конспиративни изказвания ми бяха интересни , сега са супер еднообразни...досада.
Моят съвет : не се мъчете "да отваряте очите на хората" , мъчете се да накарате хората около вас да бъдат щастливи.Животът е труден не заради евреите или илюминатите ,или друга група хора.Животът просто трябва да е труден , за да е интересен , за да оценяваме щастието което изпитваме ,като го правим малко по лесен за нас или за някой друг.
Престанете да обвинявате.
Георги (мошето)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4542476
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031