Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 09:25 - ЧОВЕЧЕСТВОТО-ФЕРМА.ПОРЕДНИЯ СЛУЧЕЙ ЗА ГЕННИТЕ МАНИПУЛАЦИИ НАД ХОРАТА
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 38015 Коментари: 76 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Играта загрубя.Събитията на планетата изглежда,че излизат от контрол, инертната сила ни води към промени. Промени,които трябва да направим усилия да са за наше добро.Човешката раса отдавна е предадена.Предадени сме от собствените си световни лидери,които все още търпим.Предадени във всеки един смисъл на тази дума.Дори като генетичен материал.Човечество-ферма. На гнусни,лигави киборги,които драпат да се домогнат до титлата човек.Какво направихте с технологиите,които получихте от тях“скъпи“ световни управляващи?Оръжия срещу расата ни.Човеко, притиснат си отвсякъде-от земните ненаситници за контрол и власт,от гнусни изчадия от други измерения и планети,само и единственно “благодарение“ на робския манталитет.
Ние сме уникална раса,единственната с жива,горяща,божественна искра в сърцето.Потънали в дълбокия сън на илюзията,добре сме забравили този факт.
Само трябва да си го спомним,да усетим тази мощ вътре в сърцата ни, и никой поробител не може да си играе повече с нас.
Как го разбирам Дейвид Айк като простена-Човеко,изправи се!
  Видеоклип из втората част на документалния филм на нашия сънародник Петър Симеонов “Сериозно за НЛО
peshakoff.ovo.bg/load




Тагове:   манипулации,   Над,


Гласувай:
12


Вълнообразно


1. misbis - Сигурна съм,че и в България има такива случей с жени,или подобни
28.08.2010 09:41
Но тъй като ние предпочитаме да се присмиваме на хорското нещастие,вместо заедно да отделим сили да проучим тези случеи,както са направили създателите на филма, си казваме-а,такова животно нема в нашия край. Няма-защото никой не го е изследвал,документирал,показал.Поне не пред широката маса. В архивите на тихомълком закрития вече институт по сугестология сигурно има какво ли не...
цитирай
2. анонимен - Това,което гледах,
28.08.2010 09:41
не ме убеди в съществуването на извънземни.Хората,учени-биолози ,от много години вече смесват генетичен материал,за да създадат нови породи и видове растения и животни,както и да подобрят техните качества.Не виждам защо да не са го правили и правят и със собствения си вид,т.е. с хора,само че тайно ,за да не се възпрепядства работата им.
цитирай
3. misbis - никой не си поставя за цел да убеждава никого
28.08.2010 09:44
изнасят се факти,анализират се...имаш интелект,предполагам, напрегни го и вържи 2 и 2.Това е което мога да кажа.
Поне да не се присмиваме на жената,която и без това и стига преживяната травма

анонимен написа:
не ме убеди в съществуването на извънземни.Хората,учени-биолози ,от много години вече смесват генетичен материал,за да създадат нови породи и видове растения и животни,както и да подобрят техните качества.Не виждам защо да не са го правили и правят и със собствения си вид,т.е. с хора,само че тайно ,за да не се възпрепядства работата им.

цитирай
4. анонимен - към 2
28.08.2010 09:53
И ти си съгласен с това,ДА НЕ ИМ СЕ ВЪЗПРЕПЯТСТВАЛА РАБОТАТА??????
Приемаш го като последния роб??? Да правят с тялото ти каквото си поискат????
Ами ако това беше ти? Как щеше да се почувстваш? Щеше ли да пишеш тези “дълбокомъдрени“ заключения?
Алооо, да не сме лабораторни мишки..Човеко-стани!!!!
цитирай
5. анонимен - Откровение на Змията
28.08.2010 10:11
"На човека е предоставена уникална възможност да "яде от дървото на живота и получи рога на изобилието", но световния елит не го иска. Виж, ако му се предложеха оръжия, веднага че ги вземе.
Не е приятно да си опитно зайче, при условие че и аз съм, но поне знам за разлика от мнозина други.
на Земята е пълно с генномодифицирани, цели раси: например жълтата раса "потомците на Каин" с техния печат на "бога". Радващо е, че генномодифицираните също еволюират като другите. Жълтите са еволюирали доста.
Така наречените змии също еволюират. Първите змии не са толкова добри, но вероятно от мутагенните фактори изобилстващи в нашето съвремие ускоряват еволюцията и новите змии са доста по-добри от първите.
Хубаво е, че гените не се поддават на контрол и се развиват самостоятелно.
В космоса ГМО имат своя цивилизация, която е защитавала хората от експериментите и искат да ги освободят, защото те самите са жертви на генетични есперименти и дискриминасия.
Те са защитници на ГМО на земята, които са жерти на експериментите. От хилядолетия се води война за свободата на Земята. Подлагани на различни опити, ползвани като "пушечно месо", експлоатирани, лишавани от правата си и дискриминирани, те са защитници и на онеправданите на Земята."
цитирай
6. misbis - хубаво,че си разбрал,знаеш....това правили те по-различен от всички нас,по-високостоящ?
28.08.2010 10:19
Касае всички нас, заедно...да си обединим сърцата и сме съпричастни един към друг.Мислиш ли,че на теб ще ти се размине след като си разбрал...
анонимен написа:
"На човека е предоставена уникална възможност да "яде от дървото на живота и получи рога на изобилието", но световния елит не го иска. Виж, ако му се предложеха оръжия, веднага че ги вземе.
Не е приятно да си опитно зайче, при условие че и аз съм, но поне знам за разлика от мнозина други.
на Земята е пълно с генномодифицирани, цели раси: например жълтата раса "потомците на Каин" с техния печат на "бога". Радващо е, че генномодифицираните също еволюират като другите. Жълтите са еволюирали доста.
Така наречените змии също еволюират. Първите змии не са толкова добри, но вероятно от мутагенните фактори изобилстващи в нашето съвремие ускоряват еволюцията и новите змии са доста по-добри от първите.
Хубаво е, че гените не се поддават на контрол и се развиват самостоятелно.
В космоса ГМО имат своя цивилизация, която е защитавала хората от експериментите и искат да ги освободят, защото те самите са жертви на генетични есперименти и дискриминасия.
Те са защитници на ГМО на земята, които са жерти на експериментите. От хилядолетия се води война за свободата на Земята. Подлагани на различни опити, ползвани като "пушечно месо", експлоатирани, лишавани от правата си и дискриминирани, те са защитници и на онеправданите на Земята."

цитирай
7. misbis - 5
28.08.2010 10:20
ангажирам се и се вълнувам,защото касае всички нас, планетата също
цитирай
8. samorasla - Страх, несигурност, безсилие...
28.08.2010 10:22
Извънземни е имало и ще има. Някои са добри, други лоши - според човешките представи. Постепено ще свикнем с тази истина.
По-важното е да повярваме в себе си и всеки да реши какво да прави с живота си.
Дали да следва моделите, създавани и втълпявани ежедневно или ще поеме път на освобождение от пленничеството на материята. Защото има Светлина, но повечето хора сякаш предпочитата да живеят в клоаката на този свят, отколкото на поемат по духовен път.
Приятели, предлагам филмите на Дейвид Айк, на Дейвид Уилкок и др. смели мъже, поели бремето на просвещението, да се прожектират на всички достъпни за хората места - в офиси, чакални, междуградски автобуси и т.н.
Само като си представя, че има много интелигентни хора, които даже не са чували за тях...
цитирай
9. misbis - точно това се опитвам да кажа и аз-))))
28.08.2010 10:27
НЛО,извънземни..има ги.Въпросът е как подхождаме към тази информация.Сигурна съм,че хората ще свикнат и с това и пак ще си трайкат, докато не се случи нещо в собственната ти къща.
Това,което ме потресава е как сме способни да се присмиваме на чуждото нещастие. Същото го правим в момента-някой го пребила мафията, сводниците отвлекли и пребили момичето,сънародник пострадал от чуждите власти някъде си....и коментарите най-често са изпълнени с злоба към пострадалите, а не съпричастие и подкрепа.
Като че ли сме застраховани от всичкото зло на света и нещастията се случват само на баламите.Няма тарикати тук-всички сме прецакани докато се държим така
samorasla написа:
Извънземни е имало и ще има. Някои са добри, други лоши - според човешките представи. Постепено ще свикнем с тази истина.
По-важното е да повярваме в себе си и всеки да реши какво да прави с живота си.
Дали да следва моделите, създавани и втълпявани ежедневно или ще поеме път на освобождение от пленничеството на материята. Защото има Светлина, но повечето хора сякаш предпочитата да живеят в клоаката на този свят, отколкото на поемат по духовен път.
Приятели, предлагам филмите на Дейвид Айк, на Дейвид Уилкок и др. смели мъже, поели бремето на просвещението, да се прожектират на всички достъпни за хората места - в офиси, чакални, междуградски автобуси и т.н.
Само като си представя, че има много интелигентни хора, които даже не са чували за тях...

цитирай
10. podvodni - Възникна ми един интересен въпрос. ...
28.08.2010 10:45
Възникна ми един интересен въпрос. Защо е абортирала жената? Каква е причината?
цитирай
11. misbis - май се споменаваше за спонтанен аборт,но там вече се навлиза в много лично пространство
28.08.2010 10:47
podvodni написа:
Възникна ми един интересен въпрос. Защо е абортирала жената? Каква е причината?

цитирай
12. misbis - “Единствено спасение е самостоятелно развитие на Земята“- това ми хареса-)))
28.08.2010 10:49
agder написа:
"Змиите", китайците и другите ГМ са си напълно хора. Просто малко са бутнали гените им. Показания случай, ако не е фалшификация е съвсем друг.
Хората дискриминират ГМ хората. Това показват и белезите поставяни от създателите им.
Единствено спасение е самостоятелно развитие на Земята. Освен това тайната на успеха не е в гените. Индианците имат общ произход с китайците и еднакъв печат"монголско петно" развитието на цивилизациите им е различно. Китайците успяват, индианците не. Тайната е другаде.
Гените и произхода не правят никого по-висш или по-ниш. Това се определя от нас самите.
Историята е доказала, че личните качества не се онаследяват и дори най-ревностно пазилите "чистота на кръвта си" династии не дават добри резултати. Наследниците не били като великите си родители. Това е онова "друго", което не е от генетиката.

Но разбира се ,ако някои създава "сайлони" за да му слугуват и робуват да се готви за война в реална версия на Battlestar Galactica.

цитирай
13. samorasla - скъпа misbis,
28.08.2010 10:55
Има една подробност: всеки създава и е в състояние да контролира своята реалност. Освен това съществува кармична зависимост - индивидуална карма, карма на рода, на обществото, на нацията, на планетата. Работейки спиритуално - човек има възможност да чисти своята карма, да повишава собствената си вибрационна честота, "да изправя" пътя си към Бог и Светлината. На това би могъл да се научи всеки, стига да го пожелае истински. В противен случай той става играчка на "силите на мрака". В днешно време магнитните радиации са много силни, много хора се отварят за истинското знание, те го търсят, но не винаги намират истинско духовно училище.
Има и много шарлатани, както е предречено в Откровението на Йоан, които печелят от доверчивите.
цитирай
14. misbis - На това би могъл да се научи всеки, стига да го пожелае истински. -това ми хареса
28.08.2010 10:59
има подводни камъни по пътя,но всеки има вътрешен глас,който го води и е добре да се научи да го слуша....нали?
samorasla написа:
Има една подробност: всеки създава и е в състояние да контролира своята реалност. Освен това съществува кармична зависимост - индивидуална карма, карма на рода, на обществото, на нацията, на планетата. Работейки спиритуално - човек има възможност да чисти своята карма, да повишава собствената си вибрационна честота, "да изправя" пътя си към Бог и Светлината. На това би могъл да се научи всеки, стига да го пожелае истински. В противен случай той става играчка на "силите на мрака". В днешно време магнитните радиации са много силни, много хора се отварят за истинското знание, те го търсят, но не винаги намират истинско духовно училище.
Има и много шарлатани, както е предречено в Откровението на Йоан, които печелят от доверчивите.

цитирай
15. podvodni - А ако го погледнем от друг ъгъл? ...
28.08.2010 11:00
А ако го погледнем от друг ъгъл?
Човечеството е генно модифициран вид, създаден с позволението на абсолюта (БОГ) Това определя и нашата същност на носители на частица от Бог. Ако някой реши да преоибрази творението на твореца с цел оцеляването си или друга някаква цел, различна от мирното съществуване в галактиката, то тогава съвсем ясно може да се каже че Бог чрез нас не би позволил това. И жената съвсем естественно извършва спонтанен аборт, защото забраната е спусната.
цитирай
16. samorasla - “Единствено спасение е самостоятелно развитие на Земята“- това ми хареса-)))
28.08.2010 11:03
Звучи добре, точно като първоначалния модел, но се оказва че не е възможно. Виж резултата!
Планетата и човечеството са част от Целостта. Или жива клетка от "Божието тяло", или мъртва - във вселенската пустош на хаоса.
цитирай
17. agder - Право казано
28.08.2010 11:03
"Човеко, притиснат си отвсякъде-от земните ненаситници за контрол и власт,от гнусни изчадия от други измерения и планети,само и единственно “благодарение“ на робския манталитет."

цитирай
18. misbis - Хубаво казано,но ми се иска да споделя един също важен момент
28.08.2010 11:04
да не чакаме само на Божията справедливост,знанието за това не ни отнема собствената отговорност за развитие.И поговорка си имаме-бог дава,но в кошара не вкарва.Има един момент на избор,на активна позиция,който мое мнение е,че благодарение на майнд контрол програмите, пропускаме някакси важността му.

podvodni написа:
А ако го погледнем от друг ъгъл?
Човечеството е генно модифициран вид, създаден с позволението на абсолюта (БОГ) Това определя и нашата същност на носители на частица от Бог. Ако някой реши да преоибрази творението на твореца с цел оцеляването си или друга някаква цел, различна от мирното съществуване в галактиката, то тогава съвсем ясно може да се каже че Бог чрез нас не би позволил това. И жената съвсем естественно извършва спонтанен аборт, защото забраната е спусната.

цитирай
19. agder - има подводни камъни по пътя, но в...
28.08.2010 11:12
misbis написа:
има подводни камъни по пътя,но всеки има вътрешен глас,който го води и е добре да се научи да го слуша....нали?
samorasla написа:
Има една подробност: всеки създава и е в състояние да контролира своята реалност. Освен това съществува кармична зависимост - индивидуална карма, карма на рода, на обществото, на нацията, на планетата. Работейки спиритуално - човек има възможност да чисти своята карма, да повишава собствената си вибрационна честота, "да изправя" пътя си към Бог и Светлината. На това би могъл да се научи всеки, стига да го пожелае истински. В противен случай той става играчка на "силите на мрака". В днешно време магнитните радиации са много силни, много хора се отварят за истинското знание, те го търсят, но не винаги намират истинско духовно училище.
Има и много шарлатани, както е предречено в Откровението на Йоан, които печелят от доверчивите.


Всеки има собсвен разум, който да го води. Мислете и се учете. Развивайте разума си и се учете да откривате истината.
"Вътрешния глас" може да е от психотронно влияние. Не говоря за чуването на гласове. Просто може да се внуши мисъл, чувство, импулс, "вътрешен подтик". Те се възприемат от жертвата като свой, но не са, а са от външен източник. Това е страшното на психотрониката.


цитирай
20. samorasla - Мисбис:"има подводни камъни по пътя,но всеки има вътрешен глас,
28.08.2010 11:14
който го води и е добре да се научи да го слуша....нали?"
Вътрешния глас е почти забравен, забравили сме също езика на знаците и още хиляди неща. В забързания си свят, как да го чуеш! Иска се тишина - дълбока тишина там вътре в "стаичката си". Трябва да се събудим, да си спомним откъде сме дошли и защо сме се родили. В днешно време повечето хора са родени с мисия. Ти - също. Следвай я. Вече ти споделих, че ти ме провокира да открия свой блог. Това е нещо, повече от нищо, нали?


цитирай
21. misbis - според мен точно това е изкуството-да се прави разликата между гласа на сърцето и психотронните внушения
28.08.2010 11:14
нр 20 цитат “Всеки има собсвен разум, който да го води. Мислете и се учете. Развивайте разума си и се учете да откривате истината.
"Вътрешния глас" може да е от психотронно влияние. Не говоря за чуването на гласове. Просто може да се внуши мисъл, чувство, импулс, "вътрешен подтик". Те се възприемат от жертвата като свой, но не са, а са от външен източник. Това е страшното на психотрониката.“
цитирай
22. podvodni - Имай впредвид, че котрола над съ...
28.08.2010 11:16
Имай впредвид, че котрола над съзнанието е част от опитите за откриване и придобиване на божествена същност у тези които я нямат. Всъщност майнд контрола е част от барбата срещу и за тази божествена същност. Едва ли може да се мисли, че тези които са от божествената страна ще останат със скръстени ръце. Да вземем например минаването на Земята през тъй нареченият фотонен лъч. Нима това не е отговорът на Абсолюта срещу своите опоненти? Ние сме част от този Абсолют, и като такива трябва да поемем своята част от "сражението".
цитирай
23. misbis - вместо думи ще ти отговоря с гласа на “стаичката“-вече го изпратих..усети ли...само Любов
28.08.2010 11:17
samorasla написа:
който го води и е добре да се научи да го слуша....нали?"
Вътрешния глас е почти забравен, забравили сме също езика на знаците и още хиляди неща. В забързания си свят, как да го чуеш! Иска се тишина - дълбока тишина там вътре в "стаичката си". Трябва да се събудим, да си спомним откъде сме дошли и защо сме се родили. В днешно време повечето хора са родени с мисия. Ти - също. Следвай я. Вече ти споделих, че ти ме провокира да открия свой блог. Това е нещо, повече от нищо, нали?



цитирай
24. misbis - ами да,не виждам противоречие.....винаги съм го твърдяла,че от страх от тази същност ги измислят тези съоръжения и методи.страх ги е от нас
28.08.2010 11:19
podvodni написа:
Имай впредвид, че котрола над съзнанието е част от опитите за откриване и придобиване на божествена същност у тези които я нямат. Всъщност майнд контрола е част от барбата срещу и за тази божествена същност. Едва ли може да се мисли, че тези които са от божествената страна ще останат със скръстени ръце. Да вземем например минаването на Земята през тъй нареченият фотонен лъч. Нима това не е отговорът на Абсолюта срещу своите опоненти? Ние сме част от този Абсолют, и като такива трябва да поемем своята част от "сражението".

цитирай
25. samorasla - Мисбис:Всеки има собсвен разум, който да го води...
28.08.2010 11:21
Всеки има собсвен разум, който да го води. Мислете и се учете. Развивайте разума си и се учете да откривате истината.

Не мога да се съглася с тия думи - онова което е подвластно на контрол и психотронно влияние е ума. Сърцето, СЪРЦЕТО НИКОГА НЕ ПОДВЕЖДА. Там е божествената искра, която не се поддава на контрол. Не случайно тя се нарича Роза на сърцето. Трябва всеки да я прикрепи на кръста и тогава свързва своята сила и воля със Силата и волята на Създателя.
цитирай
26. misbis - опс,аз просто цитирах по-горния читател.моят коментар е в полето отгоре-))))
28.08.2010 11:23
samorasla написа:
Всеки има собсвен разум, който да го води. Мислете и се учете. Развивайте разума си и се учете да откривате истината.

Не мога да се съглася с тия думи - онова което е подвластно на контрол и психотронно влияние е ума. Сърцето, СЪРЦЕТО НИКОГА НЕ ПОДВЕЖДА. Там е божествената искра, която не се поддава на контрол. Не случайно тя се нарича Роза на сърцето. Трябва всеки да я прикрепи на кръста и тогава свързва своята сила и воля със Силата и волята на Създателя.

цитирай
27. agder - То не е ясно дали
28.08.2010 11:26
podvodni написа:
А ако го погледнем от друг ъгъл?
Човечеството е генно модифициран вид, създаден с позволението на абсолюта (БОГ) Това определя и нашата същност на носители на частица от Бог. Ако някой реши да преоибрази творението на твореца с цел оцеляването си или друга някаква цел, различна от мирното съществуване в галактиката, то тогава съвсем ясно може да се каже че Бог чрез нас не би позволил това. И жената съвсем естественно извършва спонтанен аборт, защото забраната е спусната.

То не е ясно дали и първите хора не са били плод на генетична модификация. Свързващото звено още се губи. Може да се окаже, че хората са създадени от самите себе си като пътешественици във времето - получава се затворен възел на времето. Или пък да са създадени от друг вид хора от паралелно време различни от сегашния, които са променили развитието на вида с генетични есперименти и в резултат Земята е населена със съвсем реазличен човешки вид от техния.
А и щом някой може да прави генетични експерименти, значи е позволено от Бога, освен ако не се съмняваме в всемогъществото му, което го отрича като БОГ. Така че намесването на Бог в тези работи е неуместно и опасно от идейна гледна точка. Онези могат да се представят като богоизбрани да създата нови видове хора подобно на нацистите и да обявят съвременните хора за "осъдени" на изтреблевние от Бога.
Всичко зависи от крайния резултат, а религията я нагаждат според случая. Нали за това е станала опиум на народите.
цитирай
28. misbis - до 28
28.08.2010 11:30
и аз мисля така,че сме изкуственно създадени.Но да не забравяме,че говорим за 2 същности-хардуеара и софтуера,така да се каже. Тялото е изкуственно създадено. Духа-кой е вътре в тялото,с каква цел, ....и все такива важни въпроси.
защото виж ги тези гнусните....мислят,че като подобряват хардуеара си,ще се докопат и до божествения софтуеар,който е вътре?
Чела съм материали,че всъщност и това се опитват,“изпилявали“ енергийните обвивки,докато остане същността и са се опитвали да я “напъхват“ в новосъздадените мутанти
цитирай
29. agder - има нещо наречено
28.08.2010 11:37
има нещо наречено убеждения или вяра, която е сходна. Това се поддава трудно на контрол.
Формално сърцето е олицетворение на чувствата, а те могат да се манипулират в известна степен.
misbis написа:
samorasla написа:
Всеки има собсвен разум, който да го води. Мислете и се учете. Развивайте разума си и се учете да откривате истината.

Не мога да се съглася с тия думи - онова което е подвластно на контрол и психотронно влияние е ума. Сърцето, СЪРЦЕТО НИКОГА НЕ ПОДВЕЖДА. Там е божествената искра, която не се поддава на контрол. Не случайно тя се нарича Роза на сърцето. Трябва всеки да я прикрепи на кръста и тогава свързва своята сила и воля със Силата и волята на Създателя.


цитирай
30. misbis - до 30
28.08.2010 11:38
според мен важното е,че търсим, да не спираме да търсим своя отговор.
цитирай
31. samorasla - agder - То не е ясно дали...
28.08.2010 11:41
Едва ли човек се е пръкнал от нищото - не разбирам защо е този спор между креационистите и еволюционистите. Според мен в крайния продукт човек присъстват и двете. Нещо (човекоподобно), стигнало определен стадий на развитие се аашладисва от някой, който владее занаята.
цитирай
32. samorasla - Ха-ха-ха
28.08.2010 11:44
Съвсем се обърках кой какво казва - голям купон!
цитирай
33. misbis - аз бих казала,каквато и да е истината
28.08.2010 11:44
живеем във времена,когато роба възстана и е добре би било всеки да се фокусира върху победата за независимост-)))
цитирай
34. misbis - така става накрая.трудно ни е да си проследяваме мислите...а ще ставаме космически герои-))) ще се научим ,де
28.08.2010 11:45
samorasla написа:
Съвсем се обърках кой какво казва - голям купон!

цитирай
35. misbis - ТОВА ЗАПОВЕД ЛИ БЕШЕ?.....
28.08.2010 11:47
daimyo написа:
ЗА БОГА ПОНЕ СЕ НАУЧИ ДА ПИШЕШ!!!!

цитирай
36. agder - до 29
28.08.2010 11:48
То и това, че според генетиците всички хора извън Африка произлизат от съвсем малка група хора е подозрително, но може и да е плод на осбтоятелствата.
misbis написа:
и аз мисля така,че сме изкуственно създадени.Но да не забравяме,че говорим за 2 същности-хардуеара и софтуера,така да се каже. Тялото е изкуственно създадено. Духа-кой е вътре в тялото,с каква цел, ....и все такива важни въпроси.
защото виж ги тези гнусните....мислят,че като подобряват хардуеара си,ще се докопат и до божествения софтуеар,който е вътре?
Чела съм материали,че всъщност и това се опитват,“изпилявали“ енергийните обвивки,докато остане същността и са се опитвали да я “напъхват“ в новосъздадените мутанти

Това си е чиста психотронна атака. Препрограмиране на съзнанието. Но не е толкова лесно.
цитирай
37. agder - Още за психотронното оръжие
28.08.2010 11:55
http://agder.blog.bg/drugi/2010/06/28/psihotronna-zashtita.568657
цитирай
38. samorasla - agder - "има нещо наречено
28.08.2010 11:59
убеждения или вяра, която е сходна. Това се поддава трудно на контрол. Формално сърцето е олицетворение на чувствата, а те могат да се манипулират в известна степен."
Чувства, сетивност - те също се контролират от ума, мозъка, затова са манипулируеми. "Много го обичам, защото е хубав, богат..."
Аз говоря за гласа на сърцето, на неговия копнеж към красивото, съвършенното, свободата - това е гласа на Розата, която е влюбена в Светлината!

цитирай
39. misbis - ПОРАЗГЛЕДАХ ГО
28.08.2010 12:03
дракона ти е лого....ти да не си избрал страната не тези гущери?
Избора е неприкосновен,но...те даже нямат външен вид на хуманоиди...не са от “нашите“

agder написа:
http://agder.blog.bg/drugi/2010/06/28/psihotronna-zashtita.568657

цитирай
40. samorasla - Отворих блога ти,
28.08.2010 12:12
присъединявам се към думите на мисбис, махни този дракон, предполагам че не е обмислен сериозно...
Иначе темите - добри, но няма да надничам под контрола на това чудовище
цитирай
41. misbis - хей,няма ли да поздравим Пешо за филма..
28.08.2010 12:27
доста се е потрудил.
цитирай
42. raders - ясно
28.08.2010 14:04
При подобни симптоми всеки обикновен стажант в медицинския факултет, без колебание ще постави диагноза: параноя. Но, разбира се, страдащият от тази болест няма как да е наясно и неговата теза е, че е по-здрав от всички. Те всички не виждат, не чуват, изобщо са безкрайно заблудени и безпомощни.
цитирай
43. misbis - raders очаквах те, без теб купонът не е същия
28.08.2010 14:09
raders написа:
При подобни симптоми всеки обикновен стажант в медицинския факултет, без колебание ще постави диагноза: параноя. Но, разбира се, страдащият от тази болест няма как да е наясно и неговата теза е, че е по-здрав от всички. Те всички не виждат, не чуват, изобщо са безкрайно заблудени и безпомощни.

цитирай
44. semtomovi - Мисбис
28.08.2010 17:47
Гледах филма със скептично настроените ми роднини. "Те могат днес да ти конструират с тия компютри каквото си искат за да ни взимат парите." - каза единия роднина. "Не виждате ли че това е уродлив зародиш?"- каза другия. В създалата се атмосфера на скепсис ми е невъзможно да мисля логично нито да извъртя един сеанс за да питам поне истина ли е или не е.
Исках само да добавя, че още Хитлер е правил експерименти по концлагерите си и е изнасилвал наши сънародници-славянски жени с кучета. Не знам в какво са резултирали тия експерименти, но защо не мога да мисля за нищо друго освен за тая прилика в момента.

Това е един вид изнасилване ако е истина...
цитирай
45. semtomovi - Макетите на извънземни
28.08.2010 17:51
после реагирам също така на този до болка познат ни и до болка наложен ни "образ на извънземни" с големите очи и с голото личице. Този образ, хващам бас, че няма нищо сходно с извънземните. Сигурно е творческа измислица наложила се като колективен символ за нас върху планетата?!?!?

А защо да не са космати и опашати? Ти я знаеш историята с моите котки, тъй, че аз добих съвсем друга визуална представа как могат да изглеждат извънземните. Но тъй като им е много по-лесно да ги правят от гума за разните филми, ги изкарват все гладки, лиси и гумирани.
цитирай
46. misbis - тези с “очите“ са точно киборгите,които отвличат хората.не че всички извънземни ги правят.
28.08.2010 18:17
semtomovi написа:
Гледах филма със скептично настроените ми роднини. "Те могат днес да ти конструират с тия компютри каквото си искат за да ни взимат парите." - каза единия роднина. "Не виждате ли че това е уродлив зародиш?"- каза другия. В създалата се атмосфера на скепсис ми е невъзможно да мисля логично нито да извъртя един сеанс за да питам поне истина ли е или не е.
Исках само да добавя, че още Хитлер е правил експерименти по концлагерите си и е изнасилвал наши сънародници-славянски жени с кучета. Не знам в какво са резултирали тия експерименти, но защо не мога да мисля за нищо друго освен за тая прилика в момента.

Това е един вид изнасилване ако е истина...

цитирай
47. misbis - прегледай страничката на пешо.в нея има и за майнд контрола
28.08.2010 18:17
semtomovi написа:
после реагирам също така на този до болка познат ни и до болка наложен ни "образ на извънземни" с големите очи и с голото личице. Този образ, хващам бас, че няма нищо сходно с извънземните. Сигурно е творческа измислица наложила се като колективен символ за нас върху планетата?!?!?

А защо да не са космати и опашати? Ти я знаеш историята с моите котки, тъй, че аз добих съвсем друга визуална представа как могат да изглеждат извънземните. Но тъй като им е много по-лесно да ги правят от гума за разните филми, ги изкарват все гладки, лиси и гумирани.

цитирай
48. semtomovi - !!! О
28.08.2010 21:33
misbis написа:
[quote=semtomovi]Тези с очите са точно тия дето ни отвличат


ПРедстави си ме сега в образа на Мистър Бийн да ти възкликвам "Аоооууууу"!
цитирай
49. misbis - дълго е за обяснение мила, аз минах и през О! и през кво по дяволите...сега съм на мамка ви
28.08.2010 21:38
semtomovi написа:
misbis написа:
[quote=semtomovi]Тези с очите са точно тия дето ни отвличат


ПРедстави си ме сега в образа на Мистър Бийн да ти възкликвам "Аоооууууу"!

цитирай
50. semtomovi - Еее, пошегувах се с тебе!!! Ще проучвам нещата, обещавам!
28.08.2010 21:50
Пешо е автора, нали, но къде му е сайта?

а ти гледа ли тия филми от Дискавъри с летящите светлинни същества, дето ги откриваха като прекарваха филмите на друга честота?
цитирай
51. misbis - знам,мила,знам че търсиш и ти отговорите като мен.на пешо е точно над клипа, под моя текст
28.08.2010 21:51
semtomovi написа:
Пешо е автора, нали, но къде му е сайта?

а ти гледа ли тия филми от Дискавъри с летящите светлинни същества, дето ги откриваха като прекарваха филмите на друга честота?

цитирай
52. semtomovi - фокусирай да друсаш расистите тука, които са отговорни за тоя хаос.
28.08.2010 21:58
и са на 1 ръка разстояние да си плащат за гяволиите.

Извънземнните и без другото ще офейкат.
цитирай
53. misbis - с удоволствие бих говорила за расизма,както преди съм правила,но вече говорим за ГЕНОЦИД.играта загрубя
28.08.2010 22:02
semtomovi написа:
и са на 1 ръка разстояние да си плащат за гяволиите.

Извънземнните и без другото ще офейкат.

цитирай
54. semtomovi - осезаемо след 90-те
28.08.2010 23:51
у нас. 11 септ е само декора.
цитирай
55. anonimen111 - nshto ne e w red w toq klip - wednyj u ...
29.08.2010 00:13
nshto ne e w red w toq klip - wednyj u doma si naprawila abort, posle se wivda kak lekari i go prawqt ....hm
цитирай
56. misbis - един спонтанен аборт започва къде ли не,даже и в къщи
29.08.2010 00:18
но винаги се довършва при лекарски условия за старателното изчистване на стената на матката.Иначе жената може да умре от кръвоизлив..нали така?
anonimen111 написа:
nshto ne e w red w toq klip - wednyj u doma si naprawila abort, posle se wivda kak lekari i go prawqt ....hm

цитирай
57. semtomovi - Да, аз съм прекарала спонтанен аборт. така става
29.08.2010 09:57
То на мъжете не им е много ясно. Плодът си остава и се чисти от докторите за да спрат кръвоизлива. Кръвоизлива е много страшен.

Моят скепсис към филмчето се основава на друго, че дамата не е дала подробности точно къде и как стават първите контакти, по свое желание ли се е упътвала на едно и също място или е пресрещана от тия кораби. Ако беше доизяснено по-пълноценно, може би щяха да ни настръхнат косите
цитирай
58. misbis - предполагам,че не е и било целта на създателите на филма
29.08.2010 10:06
да се задълбочават в най-малките детайли.Целта им не е да убеждават невярващите с филма.Пък и отнася се до лична история,жената е травматизирана достатъчно, и ти знаеш добре,че в някои други култури се разбира по-добре личната неприкосновенност. Поне от създателите на филма,те не са на страната на тираните ни. Ако жената не е пожелала някои детайли да се изнасят, трябва да се уважи това...
Аз съм давала интервюта извън бг и също съм била на обучение за правилата при вземане на интервю с държавни служители..... и това е дълга история,но който не е запознат с правилата на играта трудно може да разбере случващото се
semtomovi написа:
То на мъжете не им е много ясно. Плодът си остава и се чисти от докторите за да спрат кръвоизлива. Кръвоизлива е много страшен.

Моят скепсис към филмчето се основава на друго, че дамата не е дала подробности точно къде и как стават първите контакти, по свое желание ли се е упътвала на едно и също място или е пресрещана от тия кораби. Ако беше доизяснено по-пълноценно, може би щяха да ни настръхнат косите

цитирай
59. samorasla - Тази история
29.08.2010 12:56
е ясна. Изнасилването, бременността, аборта... факт. И... после? Да съдим извънземните ли? Да им обявим война ли? Какво искаме?...Не е ли по-добре да съсредоточим вниманието си на нещо конструктивно. напр. на доказателства, че правителствта са в отношения с извънземни раси, че са се споразумели за използването на човеци за техни експерименти и т.н. Че не осигуряват защита на своите поданици - също! Може да се търсят защитни организации и общества, които водят някакви кампании в тази насока. Това е с което може да бъдем полезни: подписване на петиции и даване на информация как да подкрепим подобни световни движения. Всичко друго е думи, въздух под налягане и... всяване на страх и несигурност.
цитирай
60. samorasla - Препоръчвам на всички приятели
29.08.2010 13:00
филма "Издигане на новия рай"
1 http://www.youtube.com/watch?v=djl3hw0Sjbc&feature=related
2 http://www.youtube.com/watch?v=GfKDtyUwZc0&feature=related
3 http://www.youtube.com/watch?v=pfWvCFuWL9U&feature=related
4 http://www.youtube.com/watch?v=GfKDtyUwZc0&feature=related
5 http://www.youtube.com/watch?v=PJcaVx5yeO0&feature=related
6 http://www.youtube.com/watch?v=kDPZVQsTyOQ&feature=related
...
и т.н. до 50 серия

цитирай
61. misbis - споко де, защо да не пиша за конкретната история.Аз не съм се нагърбила да давам доктрина по решение на случея.
29.08.2010 14:21
Филма за конкретния случей е част от световното движение за натиск върху управляващите да излязат с истината.Ако го направят,тогава жената ще има възможност да съди виновниците за това.
Но ако не се говори за конкретните случеи, всичко остава в категория общи приказки.
samorasla написа:
е ясна. Изнасилването, бременността, аборта... факт. И... после? Да съдим извънземните ли? Да им обявим война ли? Какво искаме?...Не е ли по-добре да съсредоточим вниманието си на нещо конструктивно. напр. на доказателства, че правителствта са в отношения с извънземни раси, че са се споразумели за използването на човеци за техни експерименти и т.н. Че не осигуряват защита на своите поданици - също! Може да се търсят защитни организации и общества, които водят някакви кампании в тази насока. Това е с което може да бъдем полезни: подписване на петиции и даване на информация как да подкрепим подобни световни движения. Всичко друго е думи, въздух под налягане и... всяване на страх и несигурност.

цитирай
62. misbis - как може да се нарече една лична трагедия “въздух под налягане“
29.08.2010 14:25
Нали ако не сме съпричастни към личните си трагедии, загърбваме ги,а искаме да скочим направо върху темата,опасността да е въздух под налягане е по-голяма.Аз съм ЗА да се говори за личните случеи.Нека изпъкват,да се вижда че ги има..и от там се натиска правителството.
Аз лично бих се заела да търся корените на архива на закрития институт по сугестология.Ако излезе наяве, много отнас може да открият,че са били жертви на експериментите им без да се осъзнаят дори

samorasla написа:
е ясна. Изнасилването, бременността, аборта... факт. И... после? Да съдим извънземните ли? Да им обявим война ли? Какво искаме?...Не е ли по-добре да съсредоточим вниманието си на нещо конструктивно. напр. на доказателства, че правителствта са в отношения с извънземни раси, че са се споразумели за използването на човеци за техни експерименти и т.н. Че не осигуряват защита на своите поданици - също! Може да се търсят защитни организации и общества, които водят някакви кампании в тази насока. Това е с което може да бъдем полезни: подписване на петиции и даване на информация как да подкрепим подобни световни движения. Всичко друго е думи, въздух под налягане и... всяване на страх и несигурност.

цитирай
63. misbis - 61,62
29.08.2010 14:28
ако нямаме търпимост и разбиране за различните методи,с които се борим към общата цел, как ще я постигнем.Създателите на филма са направили толкова много относно това,което споменавате.Заслужават нашето уважение поне,че вършат нещо,рискуват здраве и живот,репутацията си,зли нападки...но правят нещо
цитирай
64. samorasla - каза misbis - как може...
29.08.2010 17:46
каза misbis - как може да се нарече една лична трагедия “въздух под налягане“.
Права си, личната трагедия е голяма, но водещото чувство докато гледах филма беше да благодаря на Бог, че не ми се е случило подобно нещо. И съчувствие, разбира се...
цитирай
65. misbis - нали? да сме благодарни,че не сме изживели нещо такова
29.08.2010 18:25
или, че не си спомняме.Защото много жени имат само смътен спомен от случилото се отвличане и едва след регресия си спомнят...Аз имах приятелка,беше родила дете от негър.Разправяла ми е какво е да знаеш,че носиш черно дете....а представи си да имаш в утробата си този урод....потръпвам
Само този елемент,че правителството ни е продало за да ни отвличат,използват за биомаса.....не мисля че едни цели могат да се нарекат благородни,когато се извършва покушение..

samorasla написа:
каза misbis - как може да се нарече една лична трагедия “въздух под налягане“.
Права си, личната трагедия е голяма, но водещото чувство докато гледах филма беше да благодаря на Бог, че не ми се е случило подобно нещо. И съчувствие, разбира се...

цитирай
66. анонимен - Нищо няма да промените, докато вие самите не се промените, иначе си чешайте тука егото колкото си искате.
30.08.2010 12:45
"Предадени сме от собствените си световни лидери,които все още търпим.Предадени във всеки един смисъл на тази дума."
За предадени предадени сме, но и сами се предаваме и продаваме, поради простата сметчица, че Елитът и лидерите са една шепа хора, в сравнение с цялото човечество. Значи, човечеството им върши работата и само се работи.
Ти например, нали работиш за тях и ти като всички останали си имаш твоето извинение децата, жената, баба, дедо, требва да ручаме и прочее, като се самозаблуждаваш, че като знаеш какво става с това си изкупваш греховете. Няма такова нещо, щом работиш за тях, ставаш съучастник и съпричастник.
Нали знаеш дори по законите на лидерите е така, сучастниците на убийците, дори и да не са убийци се съдят ?
По действията ще ги познаете, иначе по приказките всички едни такива добрички все ангелчета, еле ако ги видите какви ги правят, за да може да ручат и живеят. Човечеството е зле защото и човеците се оставят да бъдат обзети от злите сили, но на приказки всички са добрички и велики поборници, едно приказват и съвсем друго вършат. Елитът и лидерите са виновни дотолкова, че поставят в това положение човечеството, но то си е виновно, че им се подчинява и само провежда тяхната политика и се съгласява на всичко това, като борбата му се изразява само в голи приказки, но действува изцяло за тяхна сметка и тяхните интереси. Много е лесно да се търси вината винаги у другите, а номерът е всеки да се види що за птица е и на кой дявол служи.

Междудругото ТЕ много добре знаят, че нищо не рискуват, докато вие съмо дърдорите и се правите на отворковци, но в същото време не се променяте въобще и им слугувате, по един или друг начин.
цитирай
67. анонимен - продължавайте да си се плицукате и си играете на лицемерие
30.08.2010 13:23
та вие нямате най-важното, което трябва да има един човек, за да бъде Човек - СЪЗНАНИЕТО. Играете си тука на лицемерие и си въобразявате, че никой не го знае какво правите и сте изцяло подчинени на Злото, срещу което само на приказки ритате и като истински лъжци, сами си вярвате на собствените лъжи. Всичко това е абсолютната трагико-комедия и си мислите, че никой не знае, всъщност почти всички са като вас и да знаят си затварят очите, за да се поддържате един друг и да не ви излезат кирливите ризи, ония истинските.
ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ да си блабласвате, вместо да работите над себе си и да се видите в истинската светлина като част от злото, което владее света, но нали така е по-лесно да търсите вина винаги у другигте не само в себе си. Светът бил лош, но не се намери един човек да си признае, че е такъв, брей какви ангелчета всички сте се навъдили, брей, кой от кой по-голям гявол и се баламосвате едни други за радост на Елита и тяхните елитни слуги. Вие се явявате на простолюдния слугинаж и нищо повече, язък ви за хубавите приказки, прозрения и какво ли не там, които с нищо не ви помагат за съжаление да станете отново Човеци. Пишете, пишете, колкото и да пишете и лицемерствате очевидно е едно, че Съъзнанието няма да намерите и ще продължавате до края на живота си като всички останали да си се плицокате като свинките в калта на собственото си лицемерие. квик квик квик, но иде коледа, внимание.
цитирай
68. misbis - 68,69
30.08.2010 16:56
Anonimen,mnogo ti se e nasavralo i na teb....ama ne si go izlivaj vyrhu nas.Ni6to qe izglexda qe samo govorim. Ne me poznava6,niama6 predstava kakvo sam napravila ili pravia v xivota si za po-dobro za vsi4ki..nali
цитирай
69. анонимен - Пришълците и ние
30.08.2010 18:23
Това не са извънземни. Летателният апарат е направен на Земята.
цитирай
70. misbis - и такива случаи има
30.08.2010 18:27
има НЛО апарати,или летящи чинии,които са на военните и др. тайни юнаци,но конкретния случей е на генна манипулация от сивите.

анонимен написа:
Това не са извънземни. Летателният апарат е направен на Земята.

цитирай
71. misbis - не мога да си обесня
30.08.2010 20:59
защо,хора пледиращи за Любов и Творец изпращат анонимните си коментарии,пълни с жлъч,неуважение към труда на другите,отрицание,критика....
не ми се връзва с постулатите, за които пледират...
цитирай
72. анонимен - Ха познай де кой съм, давам ти нишан
31.08.2010 13:25
Да вярно е, нищо че изглежда само си говорите, вие сами един друг се манипулирате, като за последно, хе хе хе и най-лошото е, че сами си вярвате на лъготиите, които пробутвате много успешно между истините !!! Кльопате сандвичи и си промивате мозъците сами, дори вече не е нужно да ви дърпат конците баш майсторите.
цитирай
73. misbis - от другия отбор си,то е ясно
31.08.2010 13:59
КАТО СИ ТОЛКОВА СЕРБЕЗ,ЗАЩО НЕ ИЗЛЕЗЕШ ОТ АНОНИМНОСТА? СТРАХ ТЕ Е,НАЛИ?

анонимен написа:
Да вярно е, нищо че изглежда само си говорите, вие сами един друг се манипулирате, като за последно, хе хе хе и най-лошото е, че сами си вярвате на лъготиите, които пробутвате много успешно между истините !!! Кльопате сандвичи и си промивате мозъците сами, дори вече не е нужно да ви дърпат конците баш майсторите.

цитирай
74. анонимен - Пешо Симеонов
09.09.2010 12:27
" Kоментара на една личност, недвусмислено говори за умственният багаж.Глупака винаги ще намери причина за да оправдае примитивното си мислене,другото мислене не познава, защото никога не го е имал и няма начин да го използва!!! " Пешо Симеонов
цитирай
75. анонимен - чета чета чета
10.07.2011 20:30
Бисе четох много и почвам да си мисля че битката която водиш я губиш бавно. просто не са това хората с които можеш да намериш общи мисли. всеки се съмнява всеки е скептик и с едно наум-докато не ги видя или не ме отвлекат на кораба си не вярвам но подържам същесвуването им ..... успех
цитирай
76. misbis - битка? аз не водя битки с хората,а с манипулаторите им и поробителите. кой разбрал,разбрал.кой-не, следващия влак
12.07.2011 21:30
анонимен написа:
Бисе четох много и почвам да си мисля че битката която водиш я губиш бавно. просто не са това хората с които можеш да намериш общи мисли. всеки се съмнява всеки е скептик и с едно наум-докато не ги видя или не ме отвлекат на кораба си не вярвам но подържам същесвуването им ..... успех

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4542404
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031