Постинг
28.12.2009 14:12 -
Голямата лъжа МАТРИЦАТА НА ВЛАСТТА- част 2
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2951 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 26.01.2010 08:49
Прочетен: 2951 Коментари: 1 Гласове:
0
Последна промяна: 26.01.2010 08:49
МАТРИЦАТА НА ВЛАСТТА - ЧАСТ 2 , С ДЖОРДАН МАКСУЕЛ,
30 ГОДИНИ ИЗСЛЕДВАЛ СЕКРЕТНИТЕ ОБЩЕСТВА И СЕКТИ.
Кой всъщност решава нашето бъдеще? Докога ще си играем на “демокрация“,избирайки политици,които обслужват нечии други интереси?
Колко от нас знаят за същността на тези правителства в сянка,идолите им,на кого служат и се кланят? Въпроси,които изискват оговори СЕГА.
30 ГОДИНИ ИЗСЛЕДВАЛ СЕКРЕТНИТЕ ОБЩЕСТВА И СЕКТИ.
Кой всъщност решава нашето бъдеще? Докога ще си играем на “демокрация“,избирайки политици,които обслужват нечии други интереси?
Колко от нас знаят за същността на тези правителства в сянка,идолите им,на кого служат и се кланят? Въпроси,които изискват оговори СЕГА.
Стратегическата цел на протеста – ПОЧТЕН...
Характерни черти на почтения българин
Този протест е за достоен живот на ВСИЧК...
Характерни черти на почтения българин
Този протест е за достоен живот на ВСИЧК...
Следващ постинг
Предишен постинг
Като своеобразно съгласие с изказаното от Джордан Максуел ще цитирам част от книгата "Тихи оръжия за безшумни войни" , описваща виждането на световния елит как трябва да се манипулира обществото:
Таблица на стратегиите
Основна стратегия:
отвличане на вниманието
Опитът е доказал, че най-простият метод за гарантиране ефективността на тихите оръжия и засилване контрола над обществото е то да се държи в неведение по отношение основните принципи на системата, като в същото време вниманието на хората се отвлича с маловажни неща и се създава объркване и дезорганизация.
Това се постига по следния начин:
1. Отвличане на вниманието на хората от истинските проблеми; потискане на умствената им дейност; въвеждане на некачествени учебни програми по математика, логика, икономика и инженерни дисциплини; обезсърчаване на техническото творчество.
2. Експлоатиране на емоциите на хората, усилване на склонността им да си угаждат, да задоволяват своите физически и емоционални желания (на ниво първична сигнална система). Тази цел се постига чрез:
а) непрестанни емоционални атаки и насилие (психически терор) посредством масирана пропаганда на секс, насилие и войни в медиите — особено по телевизията и в пресата.
б) задоволяване на първичните им желания в излишък, задръствайки ума с храна-боклук и лишавайки хората от истинската духовна храна, от която те имат нужда.
3.Пренаписване на историята и законите, атакувайки широко известни факти и изконни ценности и втълпявайки на хората твърдения в противоречие с общоприетото до този момент. По този начин се атакува здравия разум — вместо да се концентрират върху истинските проблеми в търсене на изход, мисълта им се насочва към изкуствено изфабрикувани външни приоритети.
Този механизъм на психическа агресия блокира способността на хората да разсъждават трезво и предотвратява евентуалното разкриване на “тихите оръжия” и технологията за автоматизиране на обществото.
Основното правило е, че от хаоса се извличат дивиденти — колкото по-голяма обърканост цари сред населението, толкова по-голяма изгода могат да получат управляващите от създадената ситуация. Следователно, най-добрата стратегия е да се създават проблеми и след това да се предлага решение.
Обобщение
Медии:
Да се отвлича вниманието на възрастното население от истинските социални проблеми и да се насочва към маловажни въпроси.
Училища:
Да се гарантира на младежта липса на адекватно образование по математика, икономика, право, история.
Развлечения:
Те трябва да бъдат на ниво като за шестгодишни деца.
Работа:
Хората трябва да бъдат постоянно заети за да нямат никакво време да мислят; те трябва да се превърнат в животни, в работен добитък.
цитирайТаблица на стратегиите
Основна стратегия:
отвличане на вниманието
Опитът е доказал, че най-простият метод за гарантиране ефективността на тихите оръжия и засилване контрола над обществото е то да се държи в неведение по отношение основните принципи на системата, като в същото време вниманието на хората се отвлича с маловажни неща и се създава объркване и дезорганизация.
Това се постига по следния начин:
1. Отвличане на вниманието на хората от истинските проблеми; потискане на умствената им дейност; въвеждане на некачествени учебни програми по математика, логика, икономика и инженерни дисциплини; обезсърчаване на техническото творчество.
2. Експлоатиране на емоциите на хората, усилване на склонността им да си угаждат, да задоволяват своите физически и емоционални желания (на ниво първична сигнална система). Тази цел се постига чрез:
а) непрестанни емоционални атаки и насилие (психически терор) посредством масирана пропаганда на секс, насилие и войни в медиите — особено по телевизията и в пресата.
б) задоволяване на първичните им желания в излишък, задръствайки ума с храна-боклук и лишавайки хората от истинската духовна храна, от която те имат нужда.
3.Пренаписване на историята и законите, атакувайки широко известни факти и изконни ценности и втълпявайки на хората твърдения в противоречие с общоприетото до този момент. По този начин се атакува здравия разум — вместо да се концентрират върху истинските проблеми в търсене на изход, мисълта им се насочва към изкуствено изфабрикувани външни приоритети.
Този механизъм на психическа агресия блокира способността на хората да разсъждават трезво и предотвратява евентуалното разкриване на “тихите оръжия” и технологията за автоматизиране на обществото.
Основното правило е, че от хаоса се извличат дивиденти — колкото по-голяма обърканост цари сред населението, толкова по-голяма изгода могат да получат управляващите от създадената ситуация. Следователно, най-добрата стратегия е да се създават проблеми и след това да се предлага решение.
Обобщение
Медии:
Да се отвлича вниманието на възрастното население от истинските социални проблеми и да се насочва към маловажни въпроси.
Училища:
Да се гарантира на младежта липса на адекватно образование по математика, икономика, право, история.
Развлечения:
Те трябва да бъдат на ниво като за шестгодишни деца.
Работа:
Хората трябва да бъдат постоянно заети за да нямат никакво време да мислят; те трябва да се превърнат в животни, в работен добитък.
Търсене
За този блог
Гласове: 3605