Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2018 11:00 - За любовта...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3619 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 13.08.2018 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За любовта...
 

Ръце простира нежно любовта,
по облаците търсеща се скита,
разпръсква къс надежда над света,
а после във безкрайното отлита. 

Приучва ни да бъдем все добри
и волни като огнените птици,
а в нашите магически следи,
да крие Бог от своите зеници. 

Изпълва с мисъл нашата съдба,
помага ни да гоним ветровете
и в хиляди написани лета,
подтиска в нас гнева и страховете. 

Закрилник е на нашите мечти,
превръща ги в реалности вълшебни,
на сън със нас неистово лети,
по пътища стаено съкровенни. 

Живеем с теб отдавна в любовта –
два пламъка преплетени за вечност,
накрая пак затворили кръга,
ще се стопим в небесната нетленност. 

11.08.2018г.
Елица

image 






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - Здравей Ели,
13.08.2018 11:59
Вдъхновяващо стихотворение, с поглед към безкрайността.

Много ми хареса.

Поздрави!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. ard
13.08.2018 21:20
ard написа:
Здравей Ели,
Вдъхновяващо стихотворение, с поглед към безкрайността.
Много ми хареса.
Поздрави!


Сърдечно ти благодаря, Маги!
Радвам се, че се отби и почувства с мен!
Усмихнато лято ти желая от сърце!:)

Ели
цитирай
3. ard - Здравей Ели,
14.08.2018 12:33
Когато те чета, всичко е чисто, възвисено, във възходяща градация.

Имаш едно стихотворение от миналата година " Моята забравена Колхида", което няма да забравя никога. Ако е никога е силна дума, да кажем това твое стихотворение винаги ще го свързвам с теб като силно, изящно и неземно.

Слънчево лято и на теб, с много усмивки :)

Поздрави!
цитирай
4. troia - Здравей, Ели!
14.08.2018 14:22
Много ефирно, романтично и любовно както винаги.:)
Чудесно е.
Красиви морски спомени ти желая!
цитирай
5. cinderellathespy - 3. ard
20.08.2018 15:27
ard написа:
Здравей Ели,
Когато те чета, всичко е чисто, възвисено, във възходяща градация.

Имаш едно стихотворение от миналата година " Моята забравена Колхида", което няма да забравя никога. Ако е никога е силна дума, да кажем това твое стихотворение винаги ще го свързвам с теб като силно, изящно и неземно.

Слънчево лято и на теб, с много усмивки :)

Поздрави!


Здрасти, Маги!
Малко попътувах и затова отговарям чак сега.
Радвам се, че "Моята забравена Колхида" ти харесва.
Аз също си го обичам това стихче. Поезията ми помага
да се дистанцирам от ежедневните битовизми и отрицателния заряд,
който те носят. По природа съм си романтичка, вечно влюбена в живота
и знам, че и на 100 години да стана все такава ще си остана.
Вярвам в доброто в хората и ми е много трудно, когато се сблъскам с
омраза, с негативни настроения, когато се ударя в стени от мълчание...
Радвам се, че в реалността съм заобиколена от хора, които ме обичат.
Благодарение на любовта, която отдавам и която получавам успявам
да функционирам нормално в настоящето. Благодарна съм, че такива светли
и позитивни души, като тебе наминават в блогчето ми и си споделяме мисли,
емоции, усещания. Вярвам, че така правим света едно много по-красиво
и приветливо място.
Сърдечни поздрави от мен, Маги и приятно доизкарване на лятото.
Моята отпуска свършва след една седмица и пак ще грабвам тежките папки!
Топличка прегръдка,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 4. troia
20.08.2018 15:32
troia написа:
Здравей, Ели!
Много ефирно, романтично и любовно както винаги.:)
Чудесно е.
Красиви морски спомени ти желая!


Привет, Кати!
Аз на море не ходя от 4 години, заради децата.
Стоят само във водата и се разболяват.
Залагаме на планината. Утре отивам във Враца
и ще пообиколим семейно района, да видим
северо-западните красоти. Създадохме си и незабравим
морски спомен - с Жоро два дни бяхме на
фестивала Варна Мега Рок. Слушахме страхотни групи
и се разтоварихме с любимата музика.
Почивам си прекрасно през тази отпуска и се зареждам
с енергия и сила, че ще ми трябва от следващия
понеделник пак наемам баира с делата!
Ще намина при тебе до края на седмицата и се
надявам да прочета пак някоя от твоите интересности!
Топличка прегръдка за теб, Кате!

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719593
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031