Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2015 19:57 - Здравословен хейт
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5170 Коментари: 9 Гласове:
6

Последна промяна: 26.09.2015 20:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Селфи стик?! 
Какво, мътните го взели, е селфи стик?!
Там където седя аз, буквално и преносно, както винаги закъсняла за концерт е, че това е пръчка на която има закачено устройство, с размерите на малък телевизор, което ми пречи да виждам!!! 
Дали пресоляването с пунктуация беше достатъчно да изрази чувствата ми?
И понеже ми писна от драматичните очерци как децата на 90-те, видиш ли, били последното поколение с щастливо детство, без телефони, таблети и т.н. ще поставя ситуацията по друг начин.
Аз съм от междинната вълна. Имам смартфон, лаптоп, таблет (който не знам за какво да ползвам), но съм имала детство с ожулени лакти, игри до среднощ и ледени сокчета. И като "ни риба, ни рак" нямам смелост да се тупна в гърдите и да кажа колко хубаво е било пред 90-те, половината не ги помня. 
Интернета не е лошо нещо. Ние сме поколението което държи света в джоба си. Имаме възможност в една малка джаджа да съхраняваме библиотеки, да се връщаме назад в архивите, да бъдем актуални, да получаваме информация за всичко, навсякъде. Техниката става все по-иновативна, къргозорите се разширяват. 
И, естествено, хората имат право да използват тази свобода...
ЗА ДА СИ СНИМАТ СОБСТВЕНИТЕ ФИЗИОНОМИИ!!! 
Пръчка! Пръчка, за да можеш да снимаш СЕБЕ СИ! Имаш достъп до всяко кътче на познанието, а се чудиш кой профил ти е по-добър. Сериозно? 
Проблема е, не е в новите технологии, а в това, че явно няма кой да научи, ей това дете пред мен, как да я ползва смислено. Снимки на бедра, на нутела, бебета, устни, кучета, манджи... Постове, лайкове - спам. 
И понеже в момента искам да се наслаждавам на компанията с която съм излязла и концерта, а не на хиляди малки и големи екрани, през които хлапетата виждат всичко, ще се опитам да не се отплесвам и да го обобщя накратко. 
Мили хуманоиди, не ме интересува какво сте готвили за вечеря, освен ако не ме каните на гости. Съвсем не обичам течен шоколад, нито пък котки, мога да мина и без 50 албума с по 500 селфита, които побликувате, не ме вълнува дали се чувствате секси, щастливи или се чувствате като моркови... Не играя игри в социалните мрежи, но с удоволствие бих ви изпратила трактор за фермата, само че истински, да си го паркирате върху лаптопа. Или поне докато се научите за какво се ползва. 
И между другото, ако се познаваме лично, знам точно как изглеждате на живо, така че не си хабете времето за домашни във фотошопиране. Все някога ще излезете от вкъщи. 
И така, измрънках си болките, да се върна на това което правех... А да, наслаждавах се на живота си - реален и виртуален. Защото понякога просто трябва да си припомниш, че дори хиляди снимки, не могат да заменят един хубав спомен. 
ПП: Ако някой има нужда от пръчка, накрая на която има прикачена джаджа, която има функция да ви накара да изглеждате по-слаби, красиви, свежи и естествени... Нарича се МОТИКА. Поне да има полза в суетата, ама-ха.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Браво за текста!
26.09.2015 20:13
Болка, точно око и убийствена ирония.
Благодаря.
Чу
цитирай
2. luxporto - :) Благодаря за отзива. Поздрави
26.09.2015 20:17
:)
Благодаря за отзива. Поздрави
цитирай
3. ednalady - 6++++++
26.09.2015 22:25
;)))))
цитирай
4. luxporto - :)
26.09.2015 22:27
:)
цитирай
5. prarodinata - По-добре не може да се напише, по...
27.09.2015 13:37
По-добре не може да се напише, поздравления!
цитирай
6. luxporto - Благодаря, значи много за мен :)
27.09.2015 20:32
Благодаря, значи много за мен :)
цитирай
7. ve6titsa - Ти наистина си Вихронрав!
28.09.2015 10:49
Мога да ти кажа само, че искрено завиждам на тези, които си правят селфита, екстейшъни, силикон на устните и-и-и др. Те не четат, слушат чалга, обикалят МОЛ-овете /не изпитват нужда да отидат на театър например/. Щастливи хора! Проблемите се решават още на втората, третата ракия. И това важи за поколения от 60-те та до днешните "кифли" и подобия на мъже.
цитирай
8. luxporto - О, Вещице, толкова пъти съм си го ...
28.09.2015 14:12
О, Вещице, толкова пъти съм си го мислела, но пък съм благодарна и за сложния и труден избор на мислещите хора, нищо, че са на изчезване. Хубаво е, че ги има.
Поздрави и привети.
цитирай
9. luxporto - Поздрави, Куш. Животът тече на п...
29.09.2015 19:41
Поздрави, Куш. Животът тече на пълни обороти, повече от всякога. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369918
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031