Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2011 08:39 - ПРИМЕР ЗА ДВУЛИЧИЕТО НА ТОЗИ ТАКА ПРЕХВАЛЕН, ДЕМОКРАТИЧЕН ЗАПАД
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24811 Коментари: 60 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много хора, с добре промито съзнание не могат да се ориетират откъде им идва злото и лошия живот и прехвърлят агресията си на нас пишещите за бруталната истина,наричайки ни параноидни конспиратори.Rеших да преведа едно писмо на норвежки политически активист. Човекът е решил да се бори за социална справедливост и е написал по-долното на вебстраницата си. Забележете- в прехвалената и мечтана от много Норвегия,местните се борят за социална справедливост. Така,че си избийте от главите,че някой,някъде предоставя на хората общество,където да живеят спокойно и сигурно. Агендата на шепата човекоубийци,с цената на всичко,помитайки и последното зачатие на хуманост e навсякъде.В следващ постинг ще ви разкажа повече за тях.
Ето превода.
“Правителството,е приело наредба през лятото за оказване на медицинска помощ на хора,пребиваващи без документи в страната. Наредбата е изключително строга и дава възможност да се получи първа помощ само ако човека буквално умира.Не е даже сигурно дали въобще може да се окаже бърза и неотложна помощ,тъй като човек,намиращ се в страната без документи, неможе да бъде вкаран в системата на бърза помощ без да има личен лекар.Това ще доведе до увеличаване на човешките страдания.Идеята с тази наредба е,че хората без право на престой или признати за бежанци от принуда и страх,че няма да им се окаже първа помощ ще напускат страната.
Моля ви за политическа коректност и хуманност.Ние не може повече да гледаме в очите човешкото страдание-пише психоаналитикът Карл Еванг в една хроника в Афтенпостен.“
www.ivarjohansen.no/
Ако се запознаете с политиката на бежанците и узаконен престой в шенген ще ви стане ясно,че на никой не му пука,че хора умират от изтощение да търсят някакъв,не по-добър,а НЯКАКЪВ живот.
Това може да ви отговори на въпроса защо България бе отхвърлена от Шенген. България не е станала достатъчно антихуманна по закон,за да осигури спокойствието на богатите страни,да не и нахълтват прегладнели и освирепели от нужда хора. A тепърва се очакват толкова много бежанци от средния изток.
Ако си мислите,че като сте си плащали здравни осигуровки в дадена шенгенска страна и недай си боже ви се наложи лечение ще ви го сервират на тепсия, не бързайте. Запада се е блокирал стоманено с неизпълними административни изисквания за да ви бъде отказано такова.
Живот на хартия.Не казва ли компютърната програма,че на едикой си може да му се отпусне това и това...ако ще човек да умре пред очите им, никой не си мърда пръста. Матрицата над всичко.Хора е имало и пак ще има. Те се размножават безплатно и попълнението от нови роби не изисква пари. Нека мрат...ей това е съзнанието на тази шепа нацисти,за които ви споменах че с цената на всичко искат да задържат парите и властта си и за които ще ви пиша повече в следващ постинг





Гласувай:
27



1. alexalexalex - малиииии))))
22.09.2011 08:50
малко първо правописа да си пооправите (НЕ зная, НЕ мога и т.н. не се пише слято), Шенген е отвсякъде с главна буква, а УЕБ не е ВЕБ (ВЕБ е на руски, ндам).
наистина ли за левите като вас грамотността е без значение? ( само питам де).
относно здравната помощ за българи (КОИТО СА СИ ПЛАЩАЛИ ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ В БЪЛГАРИЯ) - тц, не е така - има европейска здравна карта и си те лекуват)))
няма как да го знаеш, ако си седиш все у вас и четеш "Капитала", ама това е друга тема))))
цитирай
2. misbis - малииии
22.09.2011 08:54
май ти си седиш в къщи пред сериалите.отиди на ВЕБ ,дна на ВЕБ страницата ми и ще видиш базирано на какъв ОПИТ е написаното.А шенген НЕ заслужава да се изписва с главна буква

alexalexalex написа:
малко първо правописа да си пооправите (НЕ зная, НЕ мога и т.н. не се пише слято), Шенген е отвсякъде с главна буква, а УЕБ не е ВЕБ (ВЕБ е на руски, ндам).
наистина ли за левите като вас грамотността е без значение? ( само питам де).
относно здравната помощ за българи (КОИТО СА СИ ПЛАЩАЛИ ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ В БЪЛГАРИЯ) - тц, не е така - има европейска здравна карта и си те лекуват)))
няма как да го знаеш, ако си седиш все у вас и четеш "Капитала", ама това е друга тема))))

цитирай
3. alexalexalex - опс
22.09.2011 09:03
сериали не гледам, да ме прощаваш.
и все сме пътували в Европата и ние, хайде холан.
аз, за всеки случай, си правя и застраховка "помощ при пътуване", че да покрие, ако недай Боже, има по-голяма щета.
И правописа не е "да заслужава", а си е даденост.
и споко, ще влезем в Шенген, може и да не е сега, ама....
цитирай
4. josarian - misbis, след като ни запознаваш с мнението си по проблема, не е зле
22.09.2011 09:42
да ни запознаеш и с възгледите си за евентуалното му решение. Освен това, ако ми позволиш, имам няколко незначителни въпроса:
1.Какво според теб е Шенгенско пространство? а/Сбор от шепа нацисти, както пишеш. В/Държави, които десетилетия са работили за да имат този стандарт и не горят от желание да го споделят с тълпи емигранти и имигранти, тъпкани икономически и физически от тирани-политици у дома?
2.Дръжни ли са демократичните европейски страни да се грижат за социалното добруване на стотиците хиляди емигранти, имигранти и бежанци от недемократичните държави, ако незаконно са влезли в държавите им и ако да, защо?
3.Каква е причината тълпите от емигранти, имигранти и бежанци да се насочват към демократичните страни а не да речем към Куба, КНДР, КНР и Беларус?
4.Какво е твоето предложение за разрешаване на проблема? Например а/Отнемаме насилствено богатствата на демократичните държави и го подаряваме на най-бедните и бедстващи такива. б/Чакаме да паднат или сваляме многодишните тирани, които превръщат народите си в бежанци?
Бъди така добра да отговориш, след това и аз ще изложа своите виждания. направи го, в противен случай ще си поредната левичарка раздаваща наляво и надясно определението "нацисти".
цитирай
5. misbis - виждам,че не си чел внимателно,защото съм казала в постинга,че в следващ такъв ще напиша за тази група.А ти недей много жали “стандартните“държави
22.09.2011 11:02
josarian написа:
да ни запознаеш и с възгледите си за евентуалното му решение. Освен това, ако ми позволиш, имам няколко незначителни въпроса:
1.Какво според теб е Шенгенско пространство? а/Сбор от шепа нацисти, както пишеш. В/Държави, които десетилетия са работили за да имат този стандарт и не горят от желание да го споделят с тълпи емигранти и имигранти, тъпкани икономически и физически от тирани-политици у дома?
2.Дръжни ли са демократичните европейски страни да се грижат за социалното добруване на стотиците хиляди емигранти, имигранти и бежанци от недемократичните държави, ако незаконно са влезли в държавите им и ако да, защо?
3.Каква е причината тълпите от емигранти, имигранти и бежанци да се насочват към демократичните страни а не да речем към Куба, КНДР, КНР и Беларус?
4.Какво е твоето предложение за разрешаване на проблема? Например а/Отнемаме насилствено богатствата на демократичните държави и го подаряваме на най-бедните и бедстващи такива. б/Чакаме да паднат или сваляме многодишните тирани, които превръщат народите си в бежанци?
Бъди така добра да отговориш, след това и аз ще изложа своите виждания. направи го, в противен случай ще си поредната левичарка раздаваща наляво и надясно определението "нацисти".

цитирай
6. josarian - misbis, по кого да жаля бе, чадо!?
22.09.2011 13:01
Посочи ми една бедна държава, една безимотна нация, които са достойни, по които трябва да се прехласнем, да паднем на колене и да ги понесем на ръце и да им поднесем щастието на тепсия!? Аз лично уважавам всички нации, но успелите народи могат да помагат, но не и да хранят готованци.
Да предположим, че ти като човек с огромно сърце, намериш на улицата болен и треперещ човек, гладен и нещастен, го приютиш вкъщи. Излекуваш го, изкъпеш го, нахраниш го и му вдъхнеш кураж, харчейки от спестяванията си. Какъв ще бъде резултата:
1.Първи вариант: Благодарен, човекът намира път в живота и те споменава с добро в молитвите си и ти помага в трудни моменти.
2.Втори вариант: Човекът е много доволен и благодарен - две седмици след срещата ви целия катун от стотина гладни боси, бедни, мръсни, сополиви, нещастни и най-вече мързеливи негови братовчеди са влезли в двора ти, с всички произтичащи от това последствия, и искат да ги ощастливиш.
Ти какво ще направиш по втория вариант на щастливата развръзка?
цитирай
7. misbis - за жалост НЕ си въобще в час и няма как да ти обясня..не би разбрал
22.09.2011 15:07
josarian написа:
Посочи ми една бедна държава, една безимотна нация, които са достойни, по които трябва да се прехласнем, да паднем на колене и да ги понесем на ръце и да им поднесем щастието на тепсия!? Аз лично уважавам всички нации, но успелите народи могат да помагат, но не и да хранят готованци.
Да предположим, че ти като човек с огромно сърце, намериш на улицата болен и треперещ човек, гладен и нещастен, го приютиш вкъщи. Излекуваш го, изкъпеш го, нахраниш го и му вдъхнеш кураж, харчейки от спестяванията си. Какъв ще бъде резултата:
1.Първи вариант: Благодарен, човекът намира път в живота и те споменава с добро в молитвите си и ти помага в трудни моменти.
2.Втори вариант: Човекът е много доволен и благодарен - две седмици след срещата ви целия катун от стотина гладни боси, бедни, мръсни, сополиви, нещастни и най-вече мързеливи негови братовчеди са влезли в двора ти, с всички произтичащи от това последствия, и искат да ги ощастливиш.
Ти какво ще направиш по втория вариант на щастливата развръзка?

цитирай
8. becksss - Към авторката на постинга.
22.09.2011 15:12
Аз също имам въпрос към теб - само един единствен.
Откъде накъде писмото на някакъв, пък бил той и норвежец, трябва да ми стане нещо като пътеводна светлина в отношението ми към Запада?
цитирай
9. misbis - КОГА И КЪдЕ СЪМ КАЗАЛА,ЧЕ ТРЯБВА дА ТИ БЪдЕ ПЪТЕВОдНА СВЕТЛИНА? писала съм в заглавието,че това е само пример
22.09.2011 15:45
becksss написа:
Аз също имам въпрос към теб - само един единствен.
Откъде накъде писмото на някакъв, пък бил той и норвежец, трябва да ми стане нещо като пътеводна светлина в отношението ми към Запада?

цитирай
10. josarian - Защо не опиташ да ме просветлиш, щом не съм в час, м?
22.09.2011 16:04
misbis написа:
josarian написа:
Посочи ми една бедна държава, една безимотна нация, които са достойни, по които трябва да се прехласнем, да паднем на колене и да ги понесем на ръце и да им поднесем щастието на тепсия!? Аз лично уважавам всички нации, но успелите народи могат да помагат, но не и да хранят готованци.
Да предположим, че ти като човек с огромно сърце, намериш на улицата болен и треперещ човек, гладен и нещастен, го приютиш вкъщи. Излекуваш го, изкъпеш го, нахраниш го и му вдъхнеш кураж, харчейки от спестяванията си. Какъв ще бъде резултата:
1.Първи вариант: Благодарен, човекът намира път в живота и те споменава с добро в молитвите си и ти помага в трудни моменти.
2.Втори вариант: Човекът е много доволен и благодарен - две седмици след срещата ви целия катун от стотина гладни боси, бедни, мръсни, сополиви, нещастни и най-вече мързеливи негови братовчеди са влезли в двора ти, с всички произтичащи от това последствия, и искат да ги ощастливиш.
Ти какво ще направиш по втория вариант на щастливата развръзка?


Трудно ли ще ти бъде или се оплете в елементарните понятия за горе-долу, ляво-дясно? Отговори поне на въпросите ми, относно собственото си виждане - като основно просветлена в левите идеи на Вселенския комунизъм?
цитирай
11. анонимен - Ако обичаш и си човеколюбива, направи блоготворителна фондация с твои и
22.09.2011 17:04
на твои съмишленици пари. Тогава ги харчете в рамките на набрания ресурс. Но да харчиш от моите пари, за нещо, което не искам, не, благодаря. Да харчиш от нашите пари, за нещо, за което не си ни питала, пак "не, благодаря".
Лично мнение.
цитирай
12. raders - Сигурно е така, както казваш. Но има ...
22.09.2011 17:07
Сигурно е така, както казваш. Но има ли алтернатива? Къде се живее по-добре все пак? И защо трябва непрекъснато някой някого да обслужва? Хубаво е, християнско е, добре е да се помогне на ближния, случват се и беди, и бедствия; всички трябва да са щастливи... Но когато ти се качат на главата цял катун цигани, когато "ближните" станат прекалено много и прекалено гладни? Когато са мързеливи и некадърни? Когато само на помощи разчитат? И когато започнат да претендират, и когато започнат да нападат, да крадат? Как сме тогава? Как сме?.. Да обвиняваме хората, че се пазят от подобна напаст не е ли малко нахално?
цитирай
13. misbis - прегледай следващия постинг за силите на света и си направи сам извод има ли алтернатива.
22.09.2011 17:12
raders написа:
Сигурно е така, както казваш. Но има ли алтернатива? Къде се живее по-добре все пак? И защо трябва непрекъснато някой някого да обслужва? Хубаво е, християнско е, добре е да се помогне на ближния, случват се и беди, и бедствия; всички трябва да са щастливи... Но когато ти се качат на главата цял катун цигани, когато "ближните" станат прекалено много и прекалено гладни? Когато са мързеливи и некадърни? Когато само на помощи разчитат? И когато започнат да претендират, и когато започнат да нападат, да крадат? Как сме тогава? Как сме?.. Да обвиняваме хората, че се пазят от подобна напаст не е ли малко нахално?

цитирай
14. misbis - интересно
22.09.2011 17:25
в тази толкова богата страна човека казва-Моля ви за политическа коректност и хуманност.Ние не може повече да гледаме в очите човешкото страдание-пише психоаналитикът Карл Еванг в една хроника в Афтенпостен.Тези закони НЕ се харесват на обикновенните хора. замислете се,че и там има разминаване на интересите между народа и политиците.Въпросът е- по чия свирка играят европейските политици
а в оскотяла българия викаме -да мрат

raders написа:
Сигурно е така, както казваш. Но има ли алтернатива? Къде се живее по-добре все пак? И защо трябва непрекъснато някой някого да обслужва? Хубаво е, християнско е, добре е да се помогне на ближния, случват се и беди, и бедствия; всички трябва да са щастливи... Но когато ти се качат на главата цял катун цигани, когато "ближните" станат прекалено много и прекалено гладни? Когато са мързеливи и некадърни? Когато само на помощи разчитат? И когато започнат да претендират, и когато започнат да нападат, да крадат? Как сме тогава? Как сме?.. Да обвиняваме хората, че се пазят от подобна напаст не е ли малко нахално?

цитирай
15. анонимен - Пак взимам думата
22.09.2011 17:39
Когато си приел въпросните нищи, гладни и безпомощтни. Изучил си ги, дал си им възможност да се вместат в обществото ти, а те взривяват същите тези, които са ти подали ръка, хайде стига.
цитирай
16. wasteland - За медицинската помощ в ЕС знам н...
22.09.2011 18:32
За медицинската помощ в ЕС знам нещичко... Бях в Испания и работехме нелегнално с още един българин. Един ден му мина мотокар през крака и го направи на пихтия... Шефа заедно с бригадира го натовариха на едната кола и го стовариха ( и зарязаха ) пред болницата в града... Оттам са го приели, погрижили са се за раната ( 16 шева между другото ), превързали са го, дадоха му и патерици и го пуснаха, като всеки ден в продължение на две седмици ходи на контролни прегледи и смяна на превръзката...

БЕЗПЛАТНО, НЕЛЕГАЛНО ПРЕБИВАВАЩ, НЕОСИГУРЕН!

Тука в БГ изобщо не знам дали ще те погледнат, а в най-добри случай ще те накарат да си донесеш конци от вкъщи...
Така, че нека не изкривяваме нещата...
цитирай
17. tihatavoda - misbis-- Нещо не е така .
22.09.2011 21:15
Не знам каква връзка може да се намери между България и Норвегия . За последните 25 години , от тук са напуснали по една или друга причина 20% от населението . Друг пример за страна от ЕС ? Колин Раян не пише за лумпени . Тук е достатъчно човек да прави разлика между гуано и говно , и ..." пази боже сляпо да прогледа".... А днес е празник . Преди 103 години сме станали независима държава . И след това , само за 10-12 години ...и още ,та до днес . Приятна вечер .
цитирай
18. savremennik - Йосиф Йоргов за медицината и мисленето
22.09.2011 21:24
Това, което си позволявам да твърдя е, че ако хората по-често подлагаха на съмнение общоприетите истини, еволюцията им щеше да се ускори многократно. За да не изглеждат голословни твърденията ми, ще разгледам един пример от ежедневието, който може да покаже колко сериозен е въпроса с отсъствието на мислене.
Става въпрос за съвременната медицина – много малко хора се замислят върху факта, че новите и модерни лечебни методи и лекарства стават все повече и все по-силни, а здравите хора все по-малко. На практика, здравите хора са точно толкова, колкото и мислещите.
През вековете се е наложила практиката, тези които лекуват болните, да не са заинтересувани от тяхното излекуване, защото здравия човек не плаща. Така е изградена масовата мисъл-форма, че някой друг трябва да се грижи за нашето здраве, а не всеки сам да се грижи за проблемите на тялото си чрез здравословен начин на живот, чрез разума си – установяване и волево премахване на причините за проблема. Тази дълбоко втълпена нагласа, че има специалисти, които много по-добре знаят, какви са нашите проблеми и само те могат да ни освободят от тях, е типичен пример за отсъствието на мислене и показва поведението ни на зомбита. Всеки може да си представи или да наблюдава, колко много хора посягат ежедневно към лекарствата – това признак на мислене ли е? Забележете, двигателя, който създава новите лекарства, не е тяхната ефективност, т.е. здравето на човека, а печалбата, която носят. Т.е. новото и модерно (разбирай носещо печалби) лекарството трябва да отговаря на две основни изисквания: да носи бързо, но краткотрайно облекчение и да има колкото се може по-малко вредни ефекти, за да е колкото се може по-дълго време печелившо. Много действително ефективни лекарства изчезнаха от аптеките, защото не отговарят на обезателното условие да носят печалби. Други нови и стари, но действително ефективни лечебни методи, не могат да намерят своето място отново по същата причина – отсъствието на мислене и търсенето на гарантираната истина. Забележете, само при рекламите всичко е гарантирано. Да рекламираш лекарства е толкова престъпно, колкото да рекламираш цигари, алкохол и наркотици – внушението за съществуването на вълшебното хапче обезсмисля природосъобразния живот. На тази маркетингова политика се подчинява една огромна в световен мащаб индустрия, чиито годишни печалби надвишават 700 милиарда долара – как може да има здрави хора, учудващо е, че все още има живи хора. Обърнете внимание, че аптеките по улиците са повече от хранителните магазини. Това нищо ли не ви говори, но нали трябва да се мисли и то в разрез с общоприетото…
Допускате ли, че ако хората се замисляха по тези въпроси, всичко това (и още много друго), ще е реалност?
цитирай
19. misbis - изказването,което цитирам горе е от Норвегия. не от испания
22.09.2011 21:41
wasteland написа:
За медицинската помощ в ЕС знам нещичко... Бях в Испания и работехме нелегнално с още един българин. Един ден му мина мотокар през крака и го направи на пихтия... Шефа заедно с бригадира го натовариха на едната кола и го стовариха ( и зарязаха ) пред болницата в града... Оттам са го приели, погрижили са се за раната ( 16 шева между другото ), превързали са го, дадоха му и патерици и го пуснаха, като всеки ден в продължение на две седмици ходи на контролни прегледи и смяна на превръзката...

БЕЗПЛАТНО, НЕЛЕГАЛНО ПРЕБИВАВАЩ, НЕОСИГУРЕН!

Тука в БГ изобщо не знам дали ще те погледнат, а в най-добри случай ще те накарат да си донесеш конци от вкъщи...
Така, че нека не изкривяваме нещата...

цитирай
20. misbis - наистина ли мислиш,че сме НЕЗАВИСИМА държава?
22.09.2011 21:42
tihatavoda написа:
Не знам каква връзка може да се намери между България и Норвегия . За последните 25 години , от тук са напуснали по една или друга причина 20% от населението . Друг пример за страна от ЕС ? Колин Раян не пише за лумпени . Тук е достатъчно човек да прави разлика между гуано и говно , и ..." пази боже сляпо да прогледа".... А днес е празник . Преди 103 години сме станали независима държава . И след това , само за 10-12 години ...и още ,та до днес . Приятна вечер .

цитирай
21. raders - Тъжно е. . . . Тъжно, е като гледам ...
22.09.2011 22:17
canis написа:
Тъжно е....
Тъжно, е като гледам какви постинги са "най популярни"...
Ще се въздържа от споделяне на мнение.
Просто е много тъжно...
:/


Не тъгувай! В подобни постинги доминира клюката или някаква политическа недомислица. Стремежът е да се вдигне пушилка и да се излезе на първа страница по не знам какви причини. Някакви модераторски изпълнения. За истинско изкуство или дори свястна информация не може да се мисли изобщо тук. Политиката на сайта е колкото може повече щуротии на куп, за да се получи разправия и да се навържат всички дебили. Общо взето това е.
цитирай
22. josarian - Смешни и жалки са напъните в блог.бг на група левоориентирани чички-шкембелии и лелки-изпърделки
22.09.2011 22:36
да плюят и анатемосват Западните демокрации, да погребват час, по час Щатите, да ги обвиняват за всички Вселенски беди и нещастия като в същото време продължават да се прехласват по една тотално провалена система, наречена комунизъм-социализъм. Още по-смешно и жалко е гласно и писменото изказване на очакванията им, че демокрацията е изчерпила възможностите си и вече е напращяла световна социалистическа революция. С една дума, техните мокри сънища за Светло Бъдеще са на път да се сбъднат с помощта на на другарите от братска Куба, Северна Корея и на братския Тоталитарно-комунистическо-капиталистически Китай. С известна морална и материална помощ на братски Беларус.
Няма да изброявам имена, вие ги знаете, да не взема да пропусна някой, че ще вземе да се обиди...
цитирай
23. virginblack - Просто
22.09.2011 22:50
по- съгласна не мога да бъда. Живея сред тез лайна тука и се чудя как така не мога да ида на лекар или детето ми, докато не ми излезе електронна карта, как така ще плащам 151 евро на месец здравни осигуровки и после пак ше си плащам 30% т прегледа, как така детето ми няма право на карта за училище за цялата година, след като още не получавам детски, как така няма право и на следобедно училище по същите причини. Истината е тая- идваш и от ватата за да ти е всичко наред даваш на държавата им 2000 евро напред и после се оправяй. Ама те и квартира няма ти дадат ако не им покажеш,че имаш над 2000 евро доход. Просто така са го направили, че да те откажат от вратата. Пускат ни само на хартия, мием им кенефите за да ядем и тва е. И ми обяснява австрийската селянка какво е машина за миене на съдове. Тука два месеца още и край. Няма равни начала. Няма нищо. За спешна помощ за дете даже е трудно да идеш. 150 евро ти е преглед за ухо в болница. Ако искаш. Ако не - мри.
цитирай
24. misbis - ами ако касае ТЕБ? да не мислиш,че на тебе гледат като равноправен и ще те третират различно?
22.09.2011 22:54
canis написа:
Откъде накъде норвежския данъкоплатец трябва да плаща лечението на всеки негър или мангал домъкнал се от не знам къде си ???
Ами много правилно, никакви привилегии .
Няма безплатен обяд.
Нито безплатно лечение.
Ха !
Що за наглост !

цитирай
25. misbis - и аз ...не питай дървен философ,а патило.....
22.09.2011 22:56
virginblack написа:
по- съгласна не мога да бъда. Живея сред тез лайна тука и се чудя как така не мога да ида на лекар или детето ми, докато не ми излезе електронна карта, как така ще плащам 151 евро на месец здравни осигуровки и после пак ше си плащам 30% т прегледа, как така детето ми няма право на карта за училище за цялата година, след като още не получавам детски, как така няма право и на следобедно училище по същите причини. Истината е тая- идваш и от ватата за да ти е всичко наред даваш на държавата им 2000 евро напред и после се оправяй. Ама те и квартира няма ти дадат ако не им покажеш,че имаш над 2000 евро доход. Просто така са го направили, че да те откажат от вратата. Пускат ни само на хартия, мием им кенефите за да ядем и тва е. И ми обяснява австрийската селянка какво е машина за миене на съдове. Тука два месеца още и край. Няма равни начала. Няма нищо. За спешна помощ за дете даже е трудно да идеш. 150 евро ти е преглед за ухо в болница. Ако искаш. Ако не - мри.

цитирай
26. misbis - де да беше токлова просто,колкото изглежда в заспалото съзнание...
22.09.2011 22:59
д
josarian написа:
да плюят и анатемосват Западните демокрации, да погребват час, по час Щатите, да ги обвиняват за всички Вселенски беди и нещастия като в същото време продължават да се прехласват по една тотално провалена система, наречена комунизъм-социализъм. Още по-смешно и жалко е гласно и писменото изказване на очакванията им, че демокрацията е изчерпила възможностите си и вече е напращяла световна социалистическа революция. С една дума, техните мокри сънища за Светло Бъдеще са на път да се сбъднат с помощта на на другарите от братска Куба, Северна Корея и на братския Тоталитарно-комунистическо-капиталистически Китай. С известна морална и материална помощ на братски Беларус.
Няма да изброявам имена, вие ги знаете, да не взема да пропусна някой, че ще вземе да се обиди...

цитирай
27. misbis - хаха, никой не лежи на ничий гръб..кой ти внуши че хората са само използвачи
22.09.2011 23:04
Аз съм РАБОТИЛА ,била съм там сред ужаса на всички последни войни,видях мъката човешка и борбата за НЯКАКЪВ живот....видях, изпитах,изстрадах заедно с тях.
Видях в очите двуличието за което пиша.Знаете ли,че един колега се отказа да практикува лекарската си професия в Норвегия,защото не можа да издържи на антихуманното отношение към болни ,вкл. деца.
По-добре се запитайте - имате ли все още сърца да видите какво НАИСТИНА става около вас, или те са станали на камък
canis написа:
misbis написа:
canis написа:
!


Аз си плащам здравните вноски и работя.
Няма как да се отнася за мен.
Аз не лежа на ничий гръб.

цитирай
28. lisa19 - Оле мале!
22.09.2011 23:09
Днес стресът и нервното напрежение представляват сериозен социален проблем по всички краища на Галактиката. Горкия съблогър йосариан. Това момче е много обременено психически, за да напише подобна реч в по-горния си пост.
цитирай
29. анонимен - Аааааааа, вие гадни седесари, к...
22.09.2011 23:18
Аааааааа, вие гадни седесари, какво сте налазили готиното маце и и пробутвате капиталистическите си глупости. Къш и да ви няма, че ако ви подхвана, ще ви стане тясно в блога!!! В Германия удариха един приятел с кола. Изкараха него виновен и за 5 дена в болницата му взеха 2000 евро. Не ми ги хвалете изобщо.
цитирай
30. raders - дда плюят и анатемосват Западните ...
22.09.2011 23:22
misbis написа:
д
josarian написа:
да плюят и анатемосват Западните демокрации, да погребват час, по час Щатите, да ги обвиняват за всички Вселенски беди и нещастия като в същото време продължават да се прехласват по една тотално провалена система, наречена комунизъм-социализъм. Още по-смешно и жалко е гласно и писменото изказване на очакванията им, че демокрацията е изчерпила възможностите си и вече е напращяла световна социалистическа революция. С една дума, техните мокри сънища за Светло Бъдеще са на път да се сбъднат с помощта на на другарите от братска Куба, Северна Корея и на братския Тоталитарно-комунистическо-капиталистически Китай. С известна морална и материална помощ на братски Беларус.
Няма да изброявам имена, вие ги знаете, да не взема да пропусна някой, че ще вземе да се обиди...



Само че братският Китай дава ляв мигач, пък завива надясно. Знаят къде е кьоравото. Големи гяволи.
цитирай
31. josarian - Не мислиш ли, че причината е в теб!? Защо си в Австрия? Отиди да печелиш в Северна Корея!
22.09.2011 23:44
virginblack написа:
по- съгласна не мога да бъда. Живея сред тез лайна тука и се чудя как така не мога да ида на лекар или детето ми, докато не ми излезе електронна карта, как така ще плащам 151 евро на месец здравни осигуровки и после пак ше си плащам 30% т прегледа, как така детето ми няма право на карта за училище за цялата година, след като още не получавам детски, как така няма право и на следобедно училище по същите причини. Истината е тая- идваш и от ватата за да ти е всичко наред даваш на държавата им 2000 евро напред и после се оправяй. Ама те и квартира няма ти дадат ако не им покажеш,че имаш над 2000 евро доход. Просто така са го направили, че да те откажат от вратата. Пускат ни само на хартия, мием им кенефите за да ядем и тва е. И ми обяснява австрийската селянка какво е машина за миене на съдове. Тука два месеца още и край. Няма равни начала. Няма нищо. За спешна помощ за дете даже е трудно да идеш. 150 евро ти е преглед за ухо в болница. Ако искаш. Ако не - мри.

Там всичко е безплатно - дори тревата, дето я пасат, когато няма какво да ядат другарите севернокорейци!
Имам приятел, живеещ в Австрия 18 години - живее в четиристаен апартамент, на четири години сменя колите си, по два пъти годишно ходи на почивка по света. Проектант е във немска фирма и няма кредити. Както се казва - на всекиго според възможностите, на всекиго според способностите, нали така!?
цитирай
32. josarian - Кушел, палячо червенобузест, преди години мой приятел ходи на екскурзия в КНДР,
22.09.2011 23:57
kushel написа:
Аааааааа, вие гадни седесари, какво сте налазили готиното маце и и пробутвате капиталистическите си глупости. Къш и да ви няма, че ако ви подхвана, ще ви стане тясно в блога!!! В Германия удариха един приятел с кола. Изкараха него виновен и за 5 дена в болницата му взеха 2000 евро. Не ми ги хвалете изобщо.

Знаеш ли какво ми разказа - служител от хотел в който отседнали тойно ловял от рибките в шадравана във вестибюла за да има какво да ядат децата му вечерта вкъщи. Иначе това, което се е случило на твоя приятел в Германия на моя не е могло да се случи в Северна Корея - щото няма коли:) Иначе са щели да го излекуват безплатно!
цитирай
33. tihatavoda - misbis -" наистина ли мислиш,че сме НЕЗАВИСИМА държава? "
22.09.2011 23:59
Възможно е да съм пропуснал някъде кавичките . Но , да обявиш НЕЗАВИСИМОСТ и да сътвориш две национални катастрофи през следващите 11 годни , и като резултат да се радваш на всенародна почит и династично преклонение , само многоточие може да опише ............. на един народ . И това е обяснимо . Най-умните и най-глупавите емигрираха . За сега се връщат само глупавите .
цитирай
34. josarian - Хм, с теб по принцип се разбрахме, че с елементари, почитатели на тато и хора не разбиращи това, което
23.09.2011 00:06
lisa19 написа:
Днес стресът и нервното напрежение представляват сериозен социален проблем по всички краища на Галактиката. Горкия съблогър йосариан. Това момче е много обременено психически, за да напише подобна реч в по-горния си пост.

...четат по начало не разговарям. Така, че лелко-изпърделко, насочи вниманието си към някой друг наоколо. Кушельов е добра партия за теб, например.
цитирай
35. lisa19 - Доказа за пореден път собствения си мозъчен недоимък 39. josarian
23.09.2011 00:14
Известно е, разбира се, че безотговорните приказки могат да струват живота на човек, но цялата сериозност на проблема невинаги се осъзнава. Едва ли има някакво значение кой какви симпатии има, но ти си достатъчно неадекватен за да осъзнаеш това.
цитирай
36. virginblack - ама чакай сега
23.09.2011 00:24
canis написа:
virginblack написа:
по- съгласна не мога да бъда. Живея сред тез лайна тука и се чудя как така не мога да ида на лекар или детето ми, докато не ми излезе електронна карта, как така ще плащам 151 евро на месец здравни осигуровки и после пак ше си плащам 30% т прегледа, как така детето ми няма право на карта за училище за цялата година, след като още не получавам детски, как така няма право и на следобедно училище по същите причини. Истината е тая- идваш и от ватата за да ти е всичко наред даваш на държавата им 2000 евро напред и после се оправяй. Ама те и квартира няма ти дадат ако не им покажеш,че имаш над 2000 евро доход. Просто така са го направили, че да те откажат от вратата. Пускат ни само на хартия, мием им кенефите за да ядем и тва е. И ми обяснява австрийската селянка какво е машина за миене на съдове. Тука два месеца още и край. Няма равни начала. Няма нищо. За спешна помощ за дете даже е трудно да идеш. 150 евро ти е преглед за ухо в болница. Ако искаш. Ако не - мри.

А ти какво искаш?
Австриеца да бачка за да ти плаща лечението?
Няма го майстора !
Искаш ли да получиш, трябва да дадеш.
Няма кой да те мъкне на гърба си.
Ако щеш - бачкай и получавай за труда и таланта си колкото можеш да спечелиш.
Не щеш ли да работиш - мри.
Няма безплатен обяд !
Н Я М А !


аз работя и си плащам данъците, не ме слагай с нелегално пебиваващите. Не пращай да мра, че грях ти на душата. Как пък реши, че не работя?? Сега ще ти обясня по- конкетно картинката. Ако работиш за 1000 евро, плащаш 151 евро осигуровки, ако работиш за 2000 пак толкова. По тази логика прегледът при лекар трябва да е безплатен или да е 1 паунд примерно, както е в Англия и лекарствата ти да са безплатни. НО докато ти излязат всички документи, което отнема 3- 4 месеца нямаш право на лекар, имаш право на преглед 150 евро да кажеш АААААА. В моя случай става дума за спешна биопсия за тумор на хрущяла на ухото. Така че - да, мри дето викаш. Само да не ти идва до главата викам аз.
цитирай
37. lisa19 - Я, какво каза?
23.09.2011 00:26
Да съм насочила някъде вниманието си, за некви си партии...??? Е, не! Ти си тотална грешка на природата. Не се грижи за вниманието ми, както и не си ти човека да ми даваш ориентири. Дано бях ясна СС.
цитирай
38. virginblack - В Австия съм
23.09.2011 00:28
josarian написа:
virginblack написа:
по- съгласна не мога да бъда. Живея сред тез лайна тука и се чудя как така не мога да ида на лекар или детето ми, докато не ми излезе електронна карта, как така ще плащам 151 евро на месец здравни осигуровки и после пак ше си плащам 30% т прегледа, как така детето ми няма право на карта за училище за цялата година, след като още не получавам детски, как така няма право и на следобедно училище по същите причини. Истината е тая- идваш и от ватата за да ти е всичко наред даваш на държавата им 2000 евро напред и после се оправяй. Ама те и квартира няма ти дадат ако не им покажеш,че имаш над 2000 евро доход. Просто така са го направили, че да те откажат от вратата. Пускат ни само на хартия, мием им кенефите за да ядем и тва е. И ми обяснява австрийската селянка какво е машина за миене на съдове. Тука два месеца още и край. Няма равни начала. Няма нищо. За спешна помощ за дете даже е трудно да идеш. 150 евро ти е преглед за ухо в болница. Ако искаш. Ако не - мри.

Там всичко е безплатно - дори тревата, дето я пасат, когато няма какво да ядат другарите севернокорейци!
Имам приятел, живеещ в Австрия 18 години - живее в четиристаен апартамент, на четири години сменя колите си, по два пъти годишно ходи на почивка по света. Проектант е във немска фирма и няма кредити. Както се казва - на всекиго според възможностите, на всекиго според способностите, нали така!?


по покана на тукашно изделство, не съм дошла да си вея задника. И ще остана докато ми приключи договора с тях.
цитирай
39. josarian - Ако желаеш, да ти уредя покана от някое Северно Корейско издателство, скъпа?
23.09.2011 00:36
virginblack написа:
josarian написа:
virginblack написа:
по- съгласна не мога да бъда. Живея сред тез лайна тука и се чудя как така не мога да ида на лекар или детето ми, докато не ми излезе електронна карта, как така ще плащам 151 евро на месец здравни осигуровки и после пак ше си плащам 30% т прегледа, как така детето ми няма право на карта за училище за цялата година, след като още не получавам детски, как така няма право и на следобедно училище по същите причини. Истината е тая- идваш и от ватата за да ти е всичко наред даваш на държавата им 2000 евро напред и после се оправяй. Ама те и квартира няма ти дадат ако не им покажеш,че имаш над 2000 евро доход. Просто така са го направили, че да те откажат от вратата. Пускат ни само на хартия, мием им кенефите за да ядем и тва е. И ми обяснява австрийската селянка какво е машина за миене на съдове. Тука два месеца още и край. Няма равни начала. Няма нищо. За спешна помощ за дете даже е трудно да идеш. 150 евро ти е преглед за ухо в болница. Ако искаш. Ако не - мри.

Там всичко е безплатно - дори тревата, дето я пасат, когато няма какво да ядат другарите севернокорейци!
Имам приятел, живеещ в Австрия 18 години - живее в четиристаен апартамент, на четири години сменя колите си, по два пъти годишно ходи на почивка по света. Проектант е във немска фирма и няма кредити. Както се казва - на всекиго според възможностите, на всекиго според способностите, нали така!?


по покана на тукашно изделство, не съм дошла да си вея задника. И ще остана докато ми приключи договора с тях.

Ще имаш възможност да контактуваш индиректно с Великия Кормчия на всички народи - другаря Ким Ир Сен и неговия наследник Ким Чен Ир. Ще узнаеш за великите идеи Чучхе, както и защо изгрява слънцето. Всъщност това мога и аз да ти го кажа - за да огрява и стопля сянката на Великия Кормчия. За същото пеят и птичките там...И в крайна сметка ще можеш да ползваш безплатни медицински услуги.
цитирай
40. lisa19 - йосариане,
23.09.2011 01:00
много си фантазираш да знаеш. Говориш глупости, не разбираш ли? Естествено, че няма да разбереш, след като изобщо не схващаш за какво говори мисбис. Предпочитам като прочетеш това да замълчиш и да ме подминаваш като ме видиш. Вече не влизам в блога ти няма и да стане защото си лош и зъл. Това показваш, така се държиш, такъв ми е извода.
цитирай
41. aidriell - двуличният запад как те бърка теб ...
23.09.2011 01:01

двуличният запад как те бърка теб точно и защо трябва другите да им пука за това не разбрах ?
кога за последно се огледа наоколо за да видиш че всяка услуга кампания или каквото и да било там струват пари а ако пари се раздаваха така както се раздават в тъпанарскибулгаристан нямаше да има богат запад а по скоро третият свят запад
цитирай
42. josarian - lisa19, ти не се отказваш, въпреки всичко? Ще престанеш ли да ми се мотаеш около краката за да не се налага да те настъпвам?
23.09.2011 01:12
lisa19 написа:
много си фантазираш да знаеш. Говориш глупости, не разбираш ли? Естествено, че няма да разбереш, след като изобщо не схващаш за какво говори мисбис. Предпочитам като прочетеш това да замълчиш и да ме подминаваш като ме видиш. Вече не влизам в блога ти няма и да стане защото си лош и зъл. Това показваш, така се държиш, такъв ми е извода.

Пет пъти в прав текст ти казах, че не си ми интерсна с глупавите си брътвежи. Опитах се най-учтиво да задам няколко въпроса на misbis, на които тя не пожела или по-точно не можа да отговори а ти се набърка неканена в разговора? Какво очакваш, освен да те сгазя? Ккавото почукало, такова се обадило!
цитирай
43. lisa19 - Прав си.
23.09.2011 01:52
Нетърпимостта ни е взаимна. Аз също не те уважавам особено, казвам си истината. А за мен твоите брътвежи за глупави. Аз също имам познати, които казват в общи линии същото, което е писала мисбис,затова си мисля, че ако за някои лечението е достъпно, за други не е. Все пак парите са на особена почит, но не всеки би могъл да ги има. Единствено съм слушала добри отзиви за Швейцария. Все пак не съм излизала извън България и нямам личен поглед върху нещата. В крайна сметка всеки знае мене си. Хората по различен начин приемат написаното според това какво са чували, както и какви са отзивите от техни познати или приятели. Затова и се получава търкане, но нали трябва някой да се унижи, да се почувства малоценен и неприемлив, да се обиди, да се квалифицира по нулевата система, че не може да разсъждава, да мисли и тем подобни. Какъв е смисъла на безмислието??? Някога един човек ми беше задал този въпрос. В него има много смисъл, въпрос е вече кой от каква гледна точка би го разнищил или изобщо не би му обърнал внимание. Може би сме прекалено претенциозни към другите, но не поглеждаме себе си.Преди време някъде прочетох следното /цитирам по памет/: "Разликата между лошия човек и мъдреца е, че лошия човек обсъжда най-вече хората които не разбира, а мъдрецът явленията които е разбрал и осъзнал.Приликата между тях е, че никой не обсъжда себе си. Човекът е като айсберга. Същността му остава скрита, докато не катастрофираш в нея." Всеки е различен, но едва ли е необходимо веднага да се прибягва към диагнози. Явно когато се отнася за друг диагнозите валят като градушка, но ако някой прибегне да дисквалифицира тази диагноза, то той става неудобен. Интересното е, че всеки се опитва да се изкара прав, но едва ли се опитва да мисли, повече от нормалното. Случва се човек да оглупее, но когато някой е пълен въздух, то и умния не е в състояние да му налее мозък в главата, след като изобщо липсва такъв.
цитирай
44. kapucinonews - Според Канис трябва да спрем да п...
23.09.2011 06:24
Според Канис трябва да спрем да плащаме данъци, да позволим идването на руски, индийски, кубински - доктори - да лекуват нас и хората от западна Европа - за да победи по-изгодното.. Според Канис това трябва да се случи с всички професии. - И - така българската гражданка от Австрия ще има изгодно лечение. А тези дето пращат към Северна Корея - ще попитам: Китай - по-леви ли са от Индия и Бангладеш? - И кой е по-богат от тях? Швеция по-леви ли са от Китай? - И кой от тях е по-богат? Канада по-леви ли са от САЩ? - И кой от тях е по-богат? Въобще имало ли е някога случай някаква държава да постигне социално благоденствие и добра икономика без социални права. САЩ стават най-богата страна след социалните реформи на Рузвелт. Да не говорим че дори СССР до своят край през 1991 година - е втора икономика след САЩ, със 60% от икономиката на САЩ. Сега Русия е 6% от САЩ. След 20години десни реформи.
цитирай
45. kapucinonews - Забрана на конкуренцията и пред...
23.09.2011 07:34
Забрана на конкуренцията и предлагането ли? Имаш предвид? Под ОБРАТНОТО?
цитирай
46. misbis - а знаете ли
23.09.2011 07:57
че тези,които си играят с популацията на света, ВЪОБЩЕ не ги интересува за какво се пените в личния си живот. Осъзнайте,че сте нечия собственост,колкото се може по-бързо, за да имате шанс да видите истинската картина и направите нещо за по-справедлив живот. насочете агресията си не тук,срещу братята ви-роби,а срещу ИСТИНСКИЯ враг и на едните и на другите. А врага НЕ е нито червен,нито син, нито пембен,в това съм сигурна
цитирай
47. kapucinonews - Според Канис, трябва да направим ...
23.09.2011 07:58
canis написа:
Според Канис, трябва да направим точно О Б Р А Т Н О Т О !
Всякакви левичари далеч от вземането на решения.
Който, е по кадърен той ще успее.
И стига сте стенкяли за привилегии и социални облаги .
БАЧКАЙТЕ !

Значи си за държавни протекции и контрол. Така значи... Избирателен социализъм.. Като при Хитлер.. Само жонглиране с популизъм.. Тоест пазара е свободен само ако се налага..
цитирай
48. kapucinonews - Мис. . . Аз не съм против никого. О...
23.09.2011 08:12
Мис... Аз не съм против никого. Освен срещу лъжата. Като съчиненията на Ранд.. И "Отворено общество" .. Нека честността победи! ... ... ... А "Отворено общество" - не казват - че преди Ирландия да обяви дълговете си - те я даваха за пример( - по Айн Ранд и Хайек) За П Р И М Е Р?пример( - по Айн Ранд и Хайек) За П Р И М Е Р?
цитирай
49. josarian - Ти, с тези смехотворни стъкмистики които вадиш, разчиташ вероятно на незапознатите.
23.09.2011 09:18
kapucinonews написа:
Според Канис трябва да спрем да плащаме данъци, да позволим идването на руски, индийски, кубински - доктори - да лекуват нас и хората от западна Европа - за да победи по-изгодното.. Според Канис това трябва да се случи с всички професии. - И - така българската гражданка от Австрия ще има изгодно лечение. А тези дето пращат към Северна Корея - ще попитам: Китай - по-леви ли са от Индия и Бангладеш? - И кой е по-богат от тях? Швеция по-леви ли са от Китай? - И кой от тях е по-богат? Канада по-леви ли са от САЩ? - И кой от тях е по-богат? Въобще имало ли е някога случай някаква държава да постигне социално благоденствие и добра икономика без социални права. САЩ стават най-богата страна след социалните реформи на Рузвелт. Да не говорим че дори СССР до своят край през 1991 година - е втора икономика след САЩ, със 60% от икономиката на САЩ. Сега Русия е 6% от САЩ. След 20години десни реформи.


Каква съветска икономика те гони на второ място бе, човек!? Последните 50 години трите водещи икономики в света са били САЩ, Германия и Япония. Не ми говори за СССР - живял съм три години в Москва, от 1988 до 1991 година. Много добре зная как живееха руснаците по времето на соца. Тия ги говори на червеното стадо от лелки изпърделки и червендалести чички, не нам!!!
цитирай
50. kapucinonews - Йоско не се усети? Ако не бях прав? - ...
23.09.2011 09:34
Йоско не се усети? Ако не бях прав? - Други преди теб щяха да ме опонират.
цитирай
51. kapucinonews - А какъв дефицит на търговско-ва...
23.09.2011 09:46
А какъв дефицит на търговско-валутният баланс имаме... Който за сега е покрит с десетки (ако не и повече) милиарди.. Кредити.. Ако търговско-валутният дефицит се прибави - като дълг към кредитите взети от чужбина - като държавен и частен дълг - кой ще каже каква е С У М А Т А?? Дълга на нашата икономика - демек.
цитирай
52. josarian - kapucinonews, я си задай въпроса защо е така!?
23.09.2011 10:10
Защо преди промените и след промените България е по-зле от бившите соцстрани Словения, Чехия, Словакия, Полша, да не говорим за бившето ГДР? Понеже ще се затрудниш с отговора ще ти помогна - защото комунистите и техните кучета от ДС тотално съсипаха и обраха държавата, банките и народа си, затова! И превърнаха България в турски кенеф а себе си в червени милиардери-олигарси. Сега ронят крокодилски сълзи и обвиняват целия свят за несгодите а левите лелки-изпърделки и чички шкембелии им пригласят от провинциалните си кочинки, тъгувайки за социалистическите рогове на изобилието, дето така и не се случиха!
цитирай
53. misbis - а ти нахитри всички и теб не те касае,че СИ роб,нечия собственост,също като нас
23.09.2011 10:13
josarian написа:
Защо преди промените и след промените България е по-зле от бившите соцстрани Словения, Чехия, Словакия, Полша, да не говорим за бившето ГДР? Понеже ще се затрудниш с отговора ще ти помогна - защото комунистите и техните кучета от ДС тотално съсипаха и обраха държавата, банките и народа си, затова! И превърнаха България в турски кенеф а себе си в червени милиардери-олигарси. Сега ронят крокодилски сълзи и обвиняват целия свят за несгодите а левите лелки-изпърделки и чички шкембелии им пригласят от провинциалните си кочинки, тъгувайки за социалистическите рогове на изобилието, дето така и не се случиха!

цитирай
54. josarian - Свободата, misbis, е вумовете и в ръцете ни. Както и робството между другото..
23.09.2011 11:13
Щом се имаш за роб - бъди си роб, бъди нечия собственост. Това, което виждам в момента е, че робуваш на изветрели и порвалени леви идеи, както и на техните застъпници - тук в лицето на компания "бетон арме". Аз съм свободен човек - сам изкарвам парите си, грижа се за семейството си и обикаляйки из страните на така омразната ти Западна демокрация виждам неща, дето ти не си и сънувала в най-мокрите си сънища. Нямам нужда от пътеводни светлини в живота си от важдове, кумири и ментори, които да ме учат и напътстват в живота.Средства за семки и бомбонки имам, както и за още нещо.
цитирай
55. kapucinonews - БКП лидерите също са били олигар...
23.09.2011 12:35
БКП лидерите също са били олигархия. bg.wikipedia.org/wiki/Олигархия Малка група от хора вземат решения за всичко в една държава. Дори наследствено с предават властта.. Това също е олигархия.. Сага са плутократи - което значи че пак са си същите.. И забележете.. Забележете.. Те обичат Айн Ранд .. Плутокрация! И много мразят левите идеи. Алън Дълес и Рейгън са го знаели... Това е Елита.. Той ще пази интересите си..
цитирай
56. kapucinonews - след Чернобил, България има раз...
23.09.2011 12:47
след Чернобил, България има разбита икономика и монетарна политика.. А преди Брежнев, България е била на челните места в соц. зоната. Във всеки случай сега България произвежда ДЕСЕТ ПЪТИ ПО-МАЛКО. След приватизацията се държим само на кредити взети от гражданите и фирмите - но тези кредити са от външни източници и правят външен дълг и търговско-валутен дефицит. и правят външен дълг и търговско-валутен дефицит.
цитирай
57. josarian - kapucinonews, да внесем едно уточнение, ако позволиш:
23.09.2011 19:26
В България се живееше по-зле, отколкото в ГДР, Полша, Чехословакия, Унгария и Югославия, както добре помним и знаем. Сигурно сме били номер едно в лицето на квадратните партийни секретари, лъхащи на нещавени цървули и овчи калпаци, но реалността бе малце различна, предвид условията за живот на народонаселението. Всъщност България 1989 година бе тотално фалирала, след икономическия крах на СССР, с тотално изпразнена хазна и 10млрд долара дълг към страните от Лондонския клуб. Пенсионния фонд също бе изплюскан до дъно от твоите другари. Също така изпускаш и някои "незначителни" подробности - от специална сметка на БКП изчезнаха едни 2.2млрд долара, предназначени за външнотърговските дружества на ДС, за които знаеха едва няколко човека. Тези пари управляваха Булгаристан 20 години. Също така пропускаш и друга "незначителна" подробност - обира на банките от червените мръсници по времето на честния некадърник Жан Виденов. Или с други думи България бе превърната в турски кенеф от набедени демократи, но най-вече от алчни, безродни комунисти и долни ченегета от ДС. Тези подробности не бива да се пропускат, когато се коментират събитията непосредствено преди и след промените. Нека бъдем обективни, другарю...
цитирай
58. germantiger - ...
25.12.2011 08:39
Ако "запада" е лайно (с извинение), то "изтока" и голяма част от хората "му" са помийна яма!

ПРИМЕР ЗА "ОТНОШЕНИЕТО" НА ИЗТОКА (дори лично към мен (преди):

http://germantiger.blog.bg/history/2011/05/09/edin-germanec-protiv-9-mai.744071
цитирай
59. анонимен - Shoe lifts
29.10.2012 08:58
With discreet <a href=http://www.lovesunpeace.com/49/index.php?title=Benutzer:TanjaAcs>My Site </a> you can correct numerous problems with your gait, including those that cause discomfort from the Achilles tendon
<a href="http://www.sodparty.com/blogs/54/270/dubious-and-challenging-operatio">mens heel lifts</a>
http://iiis.ne.jp/groups/1a82f/wiki/d8aef/The_facts_Pertaining_to_Leg_Lengthening_Risks_Normal_Lives.html
цитирай
60. анонимен - Heel lifts
04.11.2012 13:53
Newer <a href=http://phpfox.socstore.net/index.php?do=/blog/9137/the-preferred-leg-extending-physical-exercises/>Click Link </a> insoles are produced from supplies such as silicone, that is soft yet supportive
<a href=http://verdugo1.origprod.com/groups/foldertest1/wiki/8b6bf/Learn_How_To_Give_up_Being_Short.html>Click</a>
http://52jb.xclub.tw/viewthread.php?tid=108876&extra=
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4542062
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031