Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 07:52 - СКЬПИ ЖУРНАЛИСТИ И МАСМЕДИА
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24068 Коментари: 51 Гласове:
54


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Народа се пробужда,а вие?
Народа излиза от дьлбокия сьн на илюзията,сьздавана умишлено от тези,които владеят парите и света.
Чакаме вас. Вие,които бидейки част от нас-народа, но по-директно слугувайки на тези с парите имате "властта" да ни покажете тази реалност,за която ви е платено.
Ние се уморихме от льжи. А вие,не се ли уморихте от тежката роля да премьлчавате и сервилничите на угоените?
Всички сме уморени от контрола и насилието.
Аз вече не ползвам телевизор, но така или иначе имам представа какво се поднася за масова употреба.
-реалити шоу-които като помийни ями бьлват най-низши човешки страсти и психични проблеми.
-игри за пари-които подсилват илюзията,че парите са всичко и настьрвяват хората кьм хазарт. (което е една от зависимостите,наред с алкохол и дрога)
-сьлзиви сериали-които омотават психиката и я отдалечават още повече от реалноста
-предаване на живо,кьдето можем да чуем за диети,козметика,либидо,рецепти..и всичко друго отвличащо вниманието кьм повьрхностното.

Всичко това,вместо да се насочват хората кьм истинската си сьщност,рационалност,сьпричастие кьм другите.
Не казвам,че няма журналисти,които в целия този хаос се опитват да покажат нещо истинско и сериозно. Но биват използвани като инструменти на контрола вьрху сьзнанието,може би без да се усетят. И така,правилната посока,по която са трьгнали бива изкривена от слугите на манипулатора,който плаща. Винаги в един обещаващ екип има назначени,които следят да не се излезе от определеното им русло. Те винаги имат решаващата дума при определяне на теми,участници,крайния продукт на предаването.
Уважавам Мартин Карбовски за това, че показва теми от живота на Клетниците,забравени от всички,които са много в страната ни.Но с интерес ще проследя дали в новото предаване ще се покажат не само обьрканите от нищетата хора,сьс замьглено от хаоса на живота сьзнание, но и паралелно с това и здравомислещи,които знаят не само да се оплакват,но и да провокират управляващите. И нямат политически интереси,
В противен случей предаването само ще подсили безнадежноста и вече наложеното мнение,че бьлгарския народ е с робска психика и нищо не става от него. Будни хора е имало и има в Бьлгария,но те са били или избивани,психически изтормозени,прокудени от страната,или обьрнати на присмех. На тях НЕ се е давало медийно пространство.
Единственият вестник,който показва истинската реалност е Строго секретно. (няма нужда да ми благодарите за рекламата,Красимир,защото не реклама ми е целта-))

Ще дам един мальк пример за това,кой притежава медиата. Да вземем НОВА телевизия.Тя е 100% собственост на Modern Times Group- MTG
Kak MTG са станали медийни инвеститори. Те са семеен бизнес.Днешния наследник Кристина Стенбек(родена в Америка от американска майка), поема империята от баща си Ян Стенбек(швед) през 1991,малко преди неговата смьрт.
Как семейство Стенбек стават богати?
В следвоенните години, в Швеция, Вилхелм Клингспор и Роберт вон Хорн имат фабрика за захар и в занника на годините си решават да я продадат,като оставят малка фирма като инвестиция,а останалото осребрят. Адвоката им Хуго Стенбек се заема с продажбата. И така се заема,че с юридическа измама става изведньж собственик на имането.Типичен пример за адвокат-гявол,ограбил собственик,който му е имал пьлно доверие и му е плащал. За да се доизперат следите на престьплението,синьт на адвоката Ян Стенбек я поема и преврьща в холдинг. Ивестира откраднатите пари в медиа и развлекателни програми,като тази традиция продьлжава и днес.Парите,които сме превьрнали в наш бог са винаги изцапани с някакво престьпление.Но и за това си има оправдание-те не миришат,нали?
Миришат, вонят даже, та задушават цялото духовно пространство и смисьла да бьдеш човек.

Истинската и централна власт на медиите е в рьцете на стария Ротшилд и само и единствено с неговата благословия може да  ти се даде достьп до кацата с меда,ако следваш политиката на "братството илюминати.

Та братя журналисти- проследете пьтя на парите, с които ви се плаща и решете да им слугувате ли 100% или да започнете смело да прокрадвате в предаванията си и истинската реалност. Защото вие можете.
Ние всички сме считани за техни роби и слуги. Нека заедно да премахнем това робство.








Тагове:   масмедиа,


Гласувай:
57



1. анонимен - Браво!
05.11.2010 08:24
Много актуално.
цитирай
2. анонимен - tova
05.11.2010 08:31
naistina e stra6nata istina....
цитирай
3. galatceq - Описанието ти е изключително вярно ...
05.11.2010 08:32
Описанието ти е изключително вярно ;)
С твое позволение давам и от мой постинг нещо , посветено на журналистиката :
"За да се управлява лесно масовото съзнание, най-важното условие е да бъдат подтиснати и депресирани колкото се може повече хора – в това число и вие. Ниското самочувствие и подтиснатата психика понижават енергетиката на човека, от това намаляват защитните сили на съзнанието му и тогава с не особено силни внушения може лесно и ефективно хората да бъдат манипулирани и направлявани. Затова, тези, които владеят властта, ви използват да поддържате ниска енергетиката на хората. За целта средствата за масова информация трябва да поддържат страха и притесненията на хората - няма значение по какъв начин – чрез насочване на общественото внимание към престъпността, международното положение, войните и тероризма, чрез постоянното показване на природни бедствия и катастрофи, чрез мрачни перспективи за икономическото развитие и екологичната обстановка. Може да ви се струва, че изброеното не е толкова силно въздействащо, но така само ви се струва. Подтиснатия човек и ниската енергетика задължително водят до влошаване на здравето. Можете ли да посочите днес някой здрав човек? А болните хора са още по подтиснати и още по-лесно манипулируеми. Да не говорим, какви печалби носят за да премахнат болестните симптоми. Забележете, болестите в болно общество не могат да се лекуват, могат само да се маскират."
цитирай
4. misbis - blagodaria
05.11.2010 08:33
mnogo bih iskala pove4e hora da se zaemat sas sobstveno prou4vane, i ne se strahuvat da go opovestiavat.sigurna sam, 4e mnogo znait dostata4no

kushel написа:
Много актуално.

цитирай
5. misbis - da-za da se podsilva straha..iskat da ni e strah,samo v straha mogat da ni kontrolirat.TOVA LI E 4OVE6KOTO?
05.11.2010 08:38
galatceq написа:
Описанието ти е изключително вярно ;)
С твое позволение давам и от мой постинг нещо , посветено на журналистиката :
"За да се управлява лесно масовото съзнание, най-важното условие е да бъдат подтиснати и депресирани колкото се може повече хора – в това число и вие. Ниското самочувствие и подтиснатата психика понижават енергетиката на човека, от това намаляват защитните сили на съзнанието му и тогава с не особено силни внушения може лесно и ефективно хората да бъдат манипулирани и направлявани. Затова, тези, които владеят властта, ви използват да поддържате ниска енергетиката на хората. За целта средствата за масова информация трябва да поддържат страха и притесненията на хората - няма значение по какъв начин – чрез насочване на общественото внимание към престъпността, международното положение, войните и тероризма, чрез постоянното показване на природни бедствия и катастрофи, чрез мрачни перспективи за икономическото развитие и екологичната обстановка. Може да ви се струва, че изброеното не е толкова силно въздействащо, но така само ви се струва. Подтиснатия човек и ниската енергетика задължително водят до влошаване на здравето. Можете ли да посочите днес някой здрав човек? А болните хора са още по подтиснати и още по-лесно манипулируеми. Да не говорим, какви печалби носят за да премахнат болестните симптоми. Забележете, болестите в болно общество не могат да се лекуват, могат само да се маскират."

цитирай
6. анонимен - пак съм аз мистър бис
05.11.2010 09:20
мисля че с този пост си искала да покажеш на хората какво си научила за собствениците на нова телевизия.призивите ти към журналистите са безмислени защото и кварталните пиянки знаят че ако журналистите започнат да говорят истината ще си загубят хляба.А карбовски знаеш ли какъв джип кара.Може би ще ти каже от къде му са парите.И тои като тебе и сидеров само назовава проблемите... но и за това се плаща не мислиш ли.
цитирай
7. анонимен - Не го прочетох имаш правописни г...
05.11.2010 11:27
Не го прочетох имаш правописни грешки, какъв е този ер малък "ь" навсякаде? Като се изказваш от името на народа поне научи правописа на народа. Какво ще кажеш за ер голям "ъ"?
цитирай
8. misbis - tam ti e gre6kata,4e ne si vniknal v sadarjanieto
05.11.2010 11:33
КАТО ЧЕ ЛИ УПРАВЛЯВАЩИТЕ НИ СА ЕТАЛОН ЗА ЕЗИКОВА КУЛТУРА,ПРАВОПИС И ПРОЧИЕ....НО НА ТЯХ ВЯРВАШ,НАЛИ? ЗАЩОТО СА "АВТОРИТЕТИ"
анонимен написа:
Не го прочетох имаш правописни грешки, какъв е този ер малък "ь" навсякаде? Като се изказваш от името на народа поне научи правописа на народа. Какво ще кажеш за ер голям "ъ"?

цитирай
9. mileidi46 - Perfektno!!!
05.11.2010 11:39
Pregru6tam te i sum s teb!!......................
no molq te vnimavai,s pravopisa,4e obijda6 ,,klasata'' na anonimniq...:))))))
dori ne e pro4el,miliq...no dava ozenka....Ko6mar!!
цитирай
10. misbis - БЛАГОДАРЯ МИЛА
05.11.2010 11:48
Не се и наемам на такива високомерни да им обеснявам,че полагам огромни технически усилия да изстискам от компютрите и програмите необходимата ми азбука и фонетика. И това,че аз мисля поне на 2-3 езика едновремено.
Само човек ползващ няколко езика в ежедневието си може да го разбере.
mileidi46 написа:
Pregru6tam te i sum s teb!!......................
no molq te vnimavai,s pravopisa,4e obijda6 ,,klasata'' na anonimniq...:))))))
dori ne e pro4el,miliq...no dava ozenka....Ko6mar!!

цитирай
11. анонимен - Agenda 21
05.11.2010 11:49
"Agenda 21 is the 1992 United Nations real declaration on the environment and development. It is the agenda for the twenty-first century for a 'Brave New World' where everything that you've cherished and held true will no longer exist.

http://rense.com/general92/agenda21.htm

This garage has been part of a century's long war in which various criminal elements have always struggled for thousands of years to steal from everyone else the fruits of their own labor, and the right to determine what their own lives should be all about. Agenda 21 needs to be forcefully denied!

"There are two great powers that have been fighting since time began. Every advance in human life, every scrap of knowledge and wisdom and decency we have has been torn by one side from the teeth of the other. Every little increase in human freedom has been fought over furiously between those who want us to know and those who want us to obey and to be humble and to submit." Taken from The Golden Compass Pg. 283, by Philip Pullman from the first book of his trilogy: Dark Materials"
цитирай
12. misbis - не знам на колко години си
05.11.2010 11:51
но аз отдавна НЕ сьм в детската градина и да се перча-"вижте какво мога"
светьт се е запалил, нека използваме енергията си за 1я% общо,което имаме,а не за 99те% различие

анонимен написа:
мисля че с този пост си искала да покажеш на хората какво си научила за собствениците на нова телевизия.призивите ти към журналистите са безмислени защото и кварталните пиянки знаят че ако журналистите започнат да говорят истината ще си загубят хляба.А карбовски знаеш ли какъв джип кара.Може би ще ти каже от къде му са парите.И тои като тебе и сидеров само назовава проблемите... но и за това се плаща не мислиш ли.

цитирай
13. misbis - благодаря за информацията
05.11.2010 11:53
анонимен написа:
"Agenda 21 is the 1992 United Nations real declaration on the environment and development. It is the agenda for the twenty-first century for a 'Brave New World' where everything that you've cherished and held true will no longer exist.

http://rense.com/general92/agenda21.htm

This garage has been part of a century's long war in which various criminal elements have always struggled for thousands of years to steal from everyone else the fruits of their own labor, and the right to determine what their own lives should be all about. Agenda 21 needs to be forcefully denied!

"There are two great powers that have been fighting since time began. Every advance in human life, every scrap of knowledge and wisdom and decency we have has been torn by one side from the teeth of the other. Every little increase in human freedom has been fought over furiously between those who want us to know and those who want us to obey and to be humble and to submit." Taken from The Golden Compass Pg. 283, by Philip Pullman from the first book of his trilogy: Dark Materials"

цитирай
14. misbis - до анонимен нр.7
05.11.2010 11:55
горния коментар на английски да ти го преведа ли или няма да покрие високите ти изисквания?
цитирай
15. balkanec - Много вярно
05.11.2010 13:38
и точно казано.
Лайтмотива на нашите медии - спуснат "отгоре" - е да внушават колко е крив българина, колко е нецивилизован, прост, ненормален, некадърен - и как сами сме си виновни за разрухата. И това след като Световната банда разори и ограби държавата ни.
Имаше един виц за един, когото заляли с кал и после му казали - "Я се погледни!"
Това е задачата на нашите журналисти - да сеят нихилизъм.
Целта е проста - да се оставим да бъдем "превъзпитавани" като някое африканско племе - от същите "благодетели", които ни донесоха разорението.
Неизпълнима цел - нашия народ е преживял много превратности и никой не е открил средството да се справи с нас.

Ето още информация по темата:
МАШИНАТА ЗА ИЛЮЗИИ И НЕЙНИТЕ КУКЛОВОДИ
http://balkanec.blog.bg/politika/2010/11/03/mashinata-za-iliuzii-i-neinite-kuklovodi.628927

цитирай
16. анонимен - Подкрепям!
05.11.2010 13:50
Като журналист! Много от нещата, които пишете, са и причина да съм в това пространство!
цитирай
17. анонимен - Да това е началото на техният край!!!
05.11.2010 13:58
Сами си измислиха и отгледаха Армагедона и ще трябва да си го изживеят.Както е казал народа "ЛАКОМ ГЪЗ КОКАЛИ СЕРЕ!". ХАК ИМ Е.
цитирай
18. misbis - podkrepiam bloga ti-)
05.11.2010 14:09
balkanec написа:
и точно казано.
Лайтмотива на нашите медии - спуснат "отгоре" - е да внушават колко е крив българина, колко е нецивилизован, прост, ненормален, некадърен - и как сами сме си виновни за разрухата. И това след като Световната банда разори и ограби държавата ни.
Имаше един виц за един, когото заляли с кал и после му казали - "Я се погледни!"
Това е задачата на нашите журналисти - да сеят нихилизъм.
Целта е проста - да се оставим да бъдем "превъзпитавани" като някое африканско племе - от същите "благодетели", които ни донесоха разорението.
Неизпълнима цел - нашия народ е преживял много превратности и никой не е открил средството да се справи с нас.

Ето още информация по темата:
МАШИНАТА ЗА ИЛЮЗИИ И НЕЙНИТЕ КУКЛОВОДИ
http://balkanec.blog.bg/politika/2010/11/03/mashinata-za-iliuzii-i-neinite-kuklovodi.628927


цитирай
19. misbis - razbiram vi,i znam 4e ne e leko
05.11.2010 14:10
na nikogo ne e,zatova e vreme da obedinim usiliata si
razdeliaj i vladej e tehnia deviz. Na6ia e - obedinenie, zaedno sme silni
angpiskova написа:
Като журналист! Много от нещата, които пишете, са и причина да съм в това пространство!

цитирай
20. анонимен - na nikogo ne e, zatova e vreme da o...
05.11.2010 14:18
misbis написа:
na nikogo ne e,zatova e vreme da obedinim usiliata si
razdeliaj i vladej e tehnia deviz. Na6ia e - obedinenie, zaedno sme silni
angpiskova написа:
Като журналист! Много от нещата, които пишете, са и причина да съм в това пространство!



Именно. Смятам, че потенциалът, който е градивен, трябва да бъде обединен и винаги съм се борила за това, в т.ч. и тук!
цитирай
21. misbis - radvam se i se gordeia,4e ima takiva jurnalisti-)))
05.11.2010 14:22
angpiskova написа:
misbis написа:
na nikogo ne e,zatova e vreme da obedinim usiliata si
razdeliaj i vladej e tehnia deviz. Na6ia e - obedinenie, zaedno sme silni
angpiskova написа:
Като журналист! Много от нещата, които пишете, са и причина да съм в това пространство!



Именно. Смятам, че потенциалът, който е градивен, трябва да бъде обединен и винаги съм се борила за това, в т.ч. и тук!

цитирай
22. semtomovi - Браво Бисерка! За хубавата тема!
05.11.2010 15:06
Чудесен клип стори това момче в телевизията за земетресенията! Истински герой!
В. Строго секретно е един от малцината достоверни източници на информация. На времето дори предложих да работим заедно с редактора му, но той е малко високомерен, дори не ми отговори, та и там парата си е казала думата. Но поне принципът се следва..
цитирай
23. semtomovi - Обединението му е майката!
05.11.2010 15:08
И ако забележите, че по-будните българчета тука макар и в неучредени блокове и формации, вече сме се "обединили", поддържаме контакт, обменяме опит и информация. На практика обединението е факт. Вижте само как славянските и социалистически партии в Източна Европа се роят от ден на ден и се свързват в блокове и мрежи. Един необратим процес, започнал отдолу нагоре - от корените към върха на йерархията, без водачи и без планове Ар Ът и др. подобни петилетни на ЕС.
цитирай
24. анонимен - медия
05.11.2010 15:12
Смятам, че в настоящия момент, журналистите са най-презряната професия. В зората си журналистите, са били личности, които са искали и можели да осведомяват своите читатели. Сега, единственото, което ги интересува е пари и слава. Някой по-горе беше написал, че изпълняват нареждания. Нека бъдем сериозни, никой не идва и не им нарежда да говорят глупости. Истината е , че те самите са глупави и не ги интересува истината. И призовавам, не си мислете, че журналистите само в България са такива...И че българите като "избран народ" някой "отгоре" иска да ги стъпче. Разликата между българските и европейските журналисти е, че сред европейските 1 на сто е интелигентен и независим. А в България не съм срещнала някой да притежава такива качества. А може би греша? ТВ предпочитам да не гледам, вестници не си купувам..
цитирай
25. navsqkogarnemerudiq - Много добре казано, едвали има вече ...
05.11.2010 17:19
Много добре казано,едвали има вече някой който да се съмнява в тайните общества и огромната им роля в управлението на света.Но не толкова подтискането ,колкото управлението ни на принципа разделяй и владей.Настройването на хората на различни позиции,пречи на хората да се обединят и така биват държани из късо.
цитирай
26. navsqkogarnemerudiq - Много добре казано, едвали има вече ...
05.11.2010 17:20
Много добре казано,едвали има вече някой който да се съмнява в тайните общества и огромната им роля в управлението на света.Но не толкова подтискането ,колкото управлението ни на принципа разделяй и владей.Настройването на хората на различни позиции,пречи на хората да се обединят и така биват държани из късо.
цитирай
27. анонимен - В написанато
05.11.2010 19:01
от вас има случаен, или нарочен наивитет.
Журналистът не само, е с вързани ръце
и затворени уста. Може да си напише много истини, даже абсолютни истини, като няма кой да ги публикува, не му дават думата в нито една телевизия или радиостанция. Пълен, негласен, 100% контрол се упражнява от собствениците на медиите върху публикациите в пресата и излъчваното по телевизиите. Няма какво да се самозалъгваме и заблуждаваме. Това, което не се харесва, не се одобрява от собствениците няма как да види бял свят и да бъде публикувано или казано по някоя от телевизиите.
ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО. ПЪЛЕН, ТОТАЛЕН И БЕЗКОМПРОМИСЕН КОНТРОЛ. БЕЗКОМПРАМИСАНА ЦЕНЗУРА И АВТОЦЕНЗУРА. Не пишеш ли и не казваш това което се очаква от теб, няма публикация, няма пари и съответно място в скъпо платените телвизионни екипи. Умираш прав и в мизерия, докато не станеш с гумен гръбнак и послушковец.
Другото е приказки и мижи да се лажем.
За да изкарва пари и храни деца, семейство, да живее журналистЪТ трябва да публикува в пресата, да му дават ефирно време. А това може да стане само като стане послушковец, се самоцензурира, изпълнява и говори очакваното, знае какво се харесва на собствениците на медията, и пее по написаните от тях ноти.
Изнасят и се казват "истини", за които някой е поръчал и платил, които са истини за тях, услужват им и носят добри печалби.
ТАКА Е И НЯМА КАКВО ДА СЕ ЗАБЛУЖДАВАМЕ...
цитирай
28. mojsei - Механизмите на съвременната идеология са открит цинизъм!
05.11.2010 19:03
Един от тези механизми е да говориш срещу "силните" на деня, а реално да си тяхно рекламно лице, все едно дали се досещаш за това или не. Ето защо, днес въпросът не е в това какво пишеш, а да пишеш за това, което сам правиш, за да може и писането ти да бъде правене!?
цитирай
29. misbis - ЕТО ТАКА ГОВОРИ СТРАХЬТ, а не разума и човешкото достойнство
05.11.2010 19:05
казваш наивно....на собствен грьб сьм изпитала,което пиша и много добре знам риска.
поела сьм го....защото то и без това вече НЕ е живот ...

анонимен написа:
от вас има случаен, или нарочен наивитет.
Журналистът не само, е с вързани ръце
и затворени уста. Може да си напише много истини, даже абсолютни истини, като няма кой да ги публикува, не му дават думата в нито една телевизия или радиостанция. Пълен, негласен, 100% контрол се упражнява от собствениците на медиите върху публикациите в пресата и излъчваното по телевизиите. Няма какво да се самозалъгваме и заблуждаваме. Това, което не се харесва, не се одобрява от собствениците няма как да види бял свят и да бъде публикувано или казано по някоя от телевизиите.
ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО. ПЪЛЕН, ТОТАЛЕН И БЕЗКОМПРОМИСЕН КОНТРОЛ. БЕЗКОМПРАМИСАНА ЦЕНЗУРА И АВТОЦЕНЗУРА. Не пишеш ли и не казваш това което се очаква от теб, няма публикация, няма пари и съответно място в скъпо платените телвизионни екипи. Умираш прав и в мизерия, докато не станеш с гумен гръбнак и послушковец.
Другото е приказки и мижи да се лажем.
За да изкарва пари и храни деца, семейство, да живее журналистЪТ трябва да публикува в пресата, да му дават ефирно време. А това може да стане само като стане послушковец, се самоцензурира, изпълнява и говори очакваното, знае какво се харесва на собствениците на медията, и пее по написаните от тях ноти.
Изнасят и се казват "истини", за които някой е поръчал и платил, които са истини за тях, услужват им и носят добри печалби.
ТАКА Е И НЯМА КАКВО ДА СЕ ЗАБЛУЖДАВАМЕ...

цитирай
30. misbis - ти откьде знаеш аз какво правя?
05.11.2010 19:07
mojsei написа:
Един от тези механизми е да говориш срещу "силните" на деня, а реално да си тяхно рекламно лице, все едно дали се досещаш за това или не. Ето защо, днес въпросът не е в това какво пишеш, а да пишеш за това, което сам правиш, за да може и писането ти да бъде правене!?

цитирай
31. анонимен - И на Запад е така. Редакторите не ритат срещу правителството. Но журналистите вършат по-добра работа. Работи се по определ. образци
05.11.2010 19:32
анонимен написа:
Смятам, че в настоящия момент, журналистите са най-презряната професия. В зората си журналистите, са били личности, които са искали и можели да осведомяват своите читатели. Сега, единственото, което ги интересува е пари и слава. Някой по-горе беше написал, че изпълняват нареждания. Нека бъдем сериозни, никой не идва и не им нарежда да говорят глупости. Истината е , че те самите са глупави и не ги интересува истината. И призовавам, не си мислете, че журналистите само в България са такива...И че българите като "избран народ" някой "отгоре" иска да ги стъпче. Разликата между българските и европейските журналисти е, че сред европейските 1 на сто е интелигентен и независим. А в България не съм срещнала някой да притежава такива качества. А може би греша? ТВ предпочитам да не гледам, вестници не си купувам..

цитирай
32. анонимен - Срамота. Нахвърляш се върху погрешно лице. Жената може да заплати с живота си писанията си. На колене пред нея и благодаря! За смелоста!
05.11.2010 19:34
misbis написа:
mojsei написа:
Един от тези механизми е да говориш срещу "силните" на деня, а реално да си тяхно рекламно лице, все едно дали се досещаш за това или не. Ето защо, днес въпросът не е в това какво пишеш, а да пишеш за това, което сам правиш, за да може и писането ти да бъде правене!?


цитирай
33. анонимен - Ти си велик , "МОЙСЕЙ"!!!!№28
05.11.2010 20:12
ТОВА Е ВЕЛИКАТА ИСТИНА:
"...НЕ Е ВАЖНО САМО ДА ПИШЕШ----ВАЖНОТО Е ДА ПИШЕШ ....какво знаеш и можеш И КАК ГО ПРАВИШ,ЗА ДА ПОМОГНЕШ И НА ДРУГИТЕ ДА ГО ПРАВЯТ!"
Това е,целта на играта....!

ПИСАНЕТО, КАТО САМОЦЕЛ....НЕ СТРУВА И ПУКНАТА ПАРА!!!
ТОВА Е НЕЩО.....КАТО СЛЮНООТДЕЛЯНЕТО!!!!!
Един вид----лигавене!!!
цитирай
34. анонимен - Все пак трябва да поздравим телевизия Нова и психолог Еленко А.
05.11.2010 21:24
За смелостта им и за гражданското неподчинение и търсенетео на човешките и гражданските си права в днешната епоха на антиславянски и антибългарски геноцид.
цитирай
35. анонимен - KAKTO 1 MOJ PRIQTEL 4ERNOKOZ AFRIAKANEZ OT USA MI KAZA
05.11.2010 23:44
анонимен написа:
от вас има случаен, или нарочен наивитет.
Журналистът не само, е с вързани ръце
и затворени уста. Може да си напише много истини, даже абсолютни истини, като няма кой да ги публикува, не му дават думата в нито една телевизия или радиостанция. Пълен, негласен, 100% контрол се упражнява от собствениците на медиите върху публикациите в пресата и излъчваното по телевизиите. Няма какво да се самозалъгваме и заблуждаваме. Това, което не се харесва, не се одобрява от собствениците няма как да види бял свят и да бъде публикувано или казано по някоя от телевизиите.
ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО. ПЪЛЕН, ТОТАЛЕН И БЕЗКОМПРОМИСЕН КОНТРОЛ. БЕЗКОМПРАМИСАНА ЦЕНЗУРА И АВТОЦЕНЗУРА. Не пишеш ли и не казваш това което се очаква от теб, няма публикация, няма пари и съответно място в скъпо платените телвизионни екипи. Умираш прав и в мизерия, докато не станеш с гумен гръбнак и послушковец.
Другото е приказки и мижи да се лажем.
За да изкарва пари и храни деца, семейство, да живее журналистЪТ трябва да публикува в пресата, да му дават ефирно време. А това може да стане само като стане послушковец, се самоцензурира, изпълнява и говори очакваното, знае какво се харесва на собствениците на медията, и пее по написаните от тях ноти.
Изнасят и се казват "истини", за които някой е поръчал и платил, които са истини за тях, услужват им и носят добри печалби.
ТАКА Е И НЯМА КАКВО ДА СЕ ЗАБЛУЖДАВАМЕ...



A TOJ MI KAZA
akO ISKASH PUBLIKAZJA, KUPUVAJ SI PECHATNICA I SI PECHATI SAM. TOVA E SVOBODATA NA SLOVOTO W MOJATA RODINA USA
цитирай
36. анонимен - sLUNOOTDELJANETO NA EDIN CHOVEK, S CHIJATO SLUNKA GO DAVISH 21 GODINI
05.11.2010 23:45
анонимен написа:
ТОВА Е ВЕЛИКАТА ИСТИНА:
"...НЕ Е ВАЖНО САМО ДА ПИШЕШ----ВАЖНОТО Е ДА ПИШЕШ ....какво знаеш и можеш И КАК ГО ПРАВИШ,ЗА ДА ПОМОГНЕШ И НА ДРУГИТЕ ДА ГО ПРАВЯТ!"
Това е,целта на играта....!

ПИСАНЕТО, КАТО САМОЦЕЛ....НЕ СТРУВА И ПУКНАТА ПАРА!!!
ТОВА Е НЕЩО.....КАТО СЛЮНООТДЕЛЯНЕТО!!!!!
Един вид----лигавене!!!


SI ZASLUZAVA OBACHE. ))
цитирай
37. misbis - благодаря на всички за участието
05.11.2010 23:45
само искам да споделя една мисьл
" Вьв времена на тотална измама,казването на истината е революционен акт"
цитирай
38. анонимен - Ти за коя свобода си?
06.11.2010 10:30
Цитат:

"При сегашното състояние на науката и при създаденото от нас в нея направление, народът, който сляпо вярва на печатното слово, поради невежество и внушени заблуждения, питае вражда към всички по-високо стоящи от него съсловия, защото не разбира значението на всяко от тях...
Казаната вражда още повече ще се усили при икономическите кризи, които спират борсовите сделки и вървежа на промишлеността. С всички възможни средства и с помощта на златото, което е изцяло в нашите ръце, ние ще създадем всеобща икономическа криза и ще изхвърлим на улицата цели тълпи работници, едновременно във всички страни на Европа. Тези тълпи ще се нахвърлят с наслаждение да проливат кръвта на ония, на които те с простотата на своето невежество завиждат и чиито имущества ще им бъде тогава възможно да ограбят"
цитирай
39. misbis - i ot kade e tozi citat? ot masonskata loja?
06.11.2010 11:01
анонимен написа:
Цитат:

"При сегашното състояние на науката и при създаденото от нас в нея направление, народът, който сляпо вярва на печатното слово, поради невежество и внушени заблуждения, питае вражда към всички по-високо стоящи от него съсловия, защото не разбира значението на всяко от тях...
Казаната вражда още повече ще се усили при икономическите кризи, които спират борсовите сделки и вървежа на промишлеността. С всички възможни средства и с помощта на златото, което е изцяло в нашите ръце, ние ще създадем всеобща икономическа криза и ще изхвърлим на улицата цели тълпи работници, едновременно във всички страни на Европа. Тези тълпи ще се нахвърлят с наслаждение да проливат кръвта на ония, на които те с простотата на своето невежество завиждат и чиито имущества ще им бъде тогава възможно да ограбят"

цитирай
40. samorasla - Страшно е! Страшно е да срещаш унили ...
06.11.2010 11:42
Страшно е! Страшно е да срещаш унили хора, навъсени, обезверени, оплакващи се непрекъснато (не че няма за какво!) Буквално освен хленчене, здравословни оплаквания и за немотия, за нищо друго не се говори, ако отворят уста хората да да общуват помежду си. Тези хора не само че са вече аполитични заради безверието си, тези хора нямат дори желание да живеят и посрещат всеки ден като наказание, вместо като подарък... Тези хора – сенки, които не обичат вече дори себе си, камо ли своите съграждани или сънародници... Покрай политиците, те са намразили вече държавата, покрай несретата си – те са станали безразлични към земята си, към родината... Страшно е да ги срещаш по улиците!.../продължението
цитирай
41. samorasla - ПИСМО ДО MISBIS
06.11.2010 12:00
http://samorasla.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/11/06/.630562
цитирай
42. анонимен - 39. misbis - i ot kade e tozi citat? ot masonskata loja?
06.11.2010 20:17
Цитата е от план, който се осъществява благодарение на хора като теб, хвърляйки всичките си сили и пропагандирайки го несъзнателно, без да си дават сметка към какво води той. Дори ти смата си противоречиш, като критикуваш медиите, а в същото време ни караш да получаваме информация от същите (виж предишния си постинг, как Еленко режисирано прекъсва предаване, за да обяснява неща, които се въртят по интернет повече от две години, а и в ефир не се влиза току така за да кажем какво сме открили или мислим.Опитай ти да видим дали ще можеш. ).Последно да гледаме или да не гледаме Нова телевизия, не че ми харесва телевизията ама поне ориентирай поддръжниците си само в една посока. Не ги лашкай ту на една, ту на друга страна. Отстрани изглежда, че дори ти самата не знаеш на къде вървиш, или може би да???
цитирай
43. misbis - същото време ни караш да получаваме информация от същите????
06.11.2010 22:01
pi6a tova,koeto mi e na du6ata,ne karam nikogo na ni6to.
tVOETO OBARKVANE IDVA OT TOVA,4E VSE O6TE 4AKA6 NIAKOJ AVTORITET DA TI KAJE POSOKATA.
Iavno ne si sledil Elenko v predi6mite mu u4astia i ne si naiasno s predistoriata.Daj boje pove4e takiva kato nego da vliyat i prekasvat glupostite s ne6to vajno.

Za6to o4akva6 vaob6te ot men da te orientiram?tOVA E TIPI4NOTO POVEDENIE NA JERTVATA,KOIATO 4AKA NIAKOJ DA MU KAJE.
Az ne sam otgovorna za nikogo,gledam da spasia parvo moiata du6a ot tozi zatvor.

анонимен написа:
Цитата е от план, който се осъществява благодарение на хора като теб, хвърляйки всичките си сили и пропагандирайки го несъзнателно, без да си дават сметка към какво води той. Дори ти смата си противоречиш, като критикуваш медиите, а в същото време ни караш да получаваме информация от същите (виж предишния си постинг, как Еленко режисирано прекъсва предаване, за да обяснява неща, които се въртят по интернет повече от две години, а и в ефир не се влиза току така за да кажем какво сме открили или мислим.Опитай ти да видим дали ще можеш. ).Последно да гледаме или да не гледаме Нова телевизия, не че ми харесва телевизията ама поне ориентирай поддръжниците си само в една посока. Не ги лашкай ту на една, ту на друга страна. Отстрани изглежда, че дори ти самата не знаеш на къде вървиш, или може би да???

цитирай
44. misbis - ..i o4akva6 da vzema na seriozno komenatriite i "savetite"na edin anonimen???kato 4e li az niamam vis6 AZ , koito da me napatstva...
07.11.2010 06:24
анонимен написа:
Цитата е от план, който се осъществява благодарение на хора като теб, хвърляйки всичките си сили и пропагандирайки го несъзнателно, без да си дават сметка към какво води той. Дори ти смата си противоречиш, като критикуваш медиите, а в същото време ни караш да получаваме информация от същите (виж предишния си постинг, как Еленко режисирано прекъсва предаване, за да обяснява неща, които се въртят по интернет повече от две години, а и в ефир не се влиза току така за да кажем какво сме открили или мислим.Опитай ти да видим дали ще можеш. ).Последно да гледаме или да не гледаме Нова телевизия, не че ми харесва телевизията ама поне ориентирай поддръжниците си само в една посока. Не ги лашкай ту на една, ту на друга страна. Отстрани изглежда, че дори ти самата не знаеш на къде вървиш, или може би да???

цитирай
45. warrior - Изключително много глупости се ...
08.11.2010 10:14
Изключително много глупости се изписаха от разни анонимни типове. Жалки страхливци, можете само да критикувате страхотните постинги на Миси и нищо друго. Дори нямате смелостта да си напишете имената, жалка и страхлива сган. Чак за правописните гршки критикуват - смешници.
Хайде всички анонимни, като сте толкова критични към постингите и "явно" толкова много знаете, напишете нещо вие, изправете се пред цялото уеб пространство и напишете какво мислите по тези въпроси. Е, разбира се това няма как да стане, защото се страхувате, защото си умирате от страх случайно някой да не вземе да разбере кои сте и какво мислите.
Миси е една от малкото светлинки в мрака, която има информацията и дар словото да я напише, докато вие сте потънали дълбоко в същият този мрак и дори не го осъзнавате.
Миси, поздравления за хубавия постинг, трудно е да не обръщаш внимание на разни жалки безгръбначни подлизурковци, но знай, че има доста хора, които те подкрепяме на 100% и можеш да разчиташ на нас.
цитирай
46. misbis - БЛАГОДАРЯ братко-)))
08.11.2010 13:09
warrior написа:
Изключително много глупости се изписаха от разни анонимни типове. Жалки страхливци, можете само да критикувате страхотните постинги на Миси и нищо друго. Дори нямате смелостта да си напишете имената, жалка и страхлива сган. Чак за правописните гршки критикуват - смешници.
Хайде всички анонимни, като сте толкова критични към постингите и "явно" толкова много знаете, напишете нещо вие, изправете се пред цялото уеб пространство и напишете какво мислите по тези въпроси. Е, разбира се това няма как да стане, защото се страхувате, защото си умирате от страх случайно някой да не вземе да разбере кои сте и какво мислите.
Миси е една от малкото светлинки в мрака, която има информацията и дар словото да я напише, докато вие сте потънали дълбоко в същият този мрак и дори не го осъзнавате.
Миси, поздравления за хубавия постинг, трудно е да не обръщаш внимание на разни жалки безгръбначни подлизурковци, но знай, че има доста хора, които те подкрепяме на 100% и можеш да разчиташ на нас.

цитирай
47. анонимен - Дали знае за цензурираните коментари ? Надали :) !
08.11.2010 19:56
45. warrior - Изключително много глупости се ...
10:14 Изключително много глупости се изписаха от разни анонимни типове. Жалки страхливци, можете само да критикувате страхотните постинги на Миси и нищо друго. Дори нямате смелостта да си напишете имената, жалка и страхлива сган. Чак за правописните гршки критикуват - смешници.
Хайде всички анонимни, като сте толкова критични към постингите и "явно" толкова много знаете, напишете нещо вие, изправете се пред цялото уеб пространство и напишете какво мислите по тези въпроси. Е, разбира се това няма как да стане, защото се страхувате, защото си умирате от страх случайно някой да не вземе да разбере кои сте и какво мислите.
Миси е една от малкото светлинки в мрака, която има информацията и дар словото да я напише, докато вие сте потънали дълбоко в същият този мрак и дори не го осъзнавате.
Миси, поздравления за хубавия постинг, трудно е да не обръщаш внимание на разни жалки безгръбначни подлизурковци, но знай, че има доста хора, които те подкрепяме на 100% и можеш да разчиташ на нас.
цитирай
48. samorasla - Колко много хора
08.11.2010 23:06
Колко много още са хората, които живеят със сенките от миналото. Навсякъде им се привиждат агенти, следене, подслушване, доноси, цензура... Няма по-страшна цензура от самоцензурирането. В страха си да не изгубят някое жалко удобство пишещите непрекъснато се самоследят и самоограничават.
Мойсей-пустинята - 40 год... Двадесет от тях минаха. Дали ще успеем за още 20 години да излекуваме язвите си от комунизма... Който оцелее, ще има всички отговори!
цитирай
49. анонимен - ....
09.11.2010 07:37
samorasla написа:
Колко много още са хората, които живеят със сенките от миналото. Навсякъде им се привиждат агенти, следене, подслушване, доноси, цензура... Няма по-страшна цензура от самоцензурирането. В страха си да не изгубят някое жалко удобство пишещите непрекъснато се самоследят и самоограничават.
Мойсей-пустинята - 40 год... Двадесет от тях минаха. Дали ще успеем за още 20 години да излекуваме язвите си от комунизма... Който оцелее, ще има всички отговори!
сега е много по-страшно от преди-и в момента ние боледуваме,а не лекуваме.
цитирай
50. анонимен - Браво! Най-после свестен материал!
01.07.2011 17:17
Усещате ли как се излива злобата на заразените от синдрома на социализма?
Това е доказателство за верността на написаното по-горе.
цитирай
51. анонимен - long distance service backlinks services
04.04.2012 02:17
hello misbis.blog.bg owner discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> Take care. Jason
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4541811
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031