Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 08:00 - КОИ СА ИЛЮМИНАТИТЕ
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25459 Коментари: 43 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Разделяй и владей                        
Чрез страх и травма.
(или следващото ми предизвикателство към религиозните догми,духовните такива,привържениците на официалната наука.....и въобще към всички,които приемат илюзията за реалност.И по-споко с коментариите,да не ме издухат-)))))

 Това е основния похват на илюминатите.А кои са илюминатите?В днешно време това са следващите 13 фамилии.

  Rothchild ( Bauer or Bower) – Pindar

        Bruce

        Cavendish(Kennedy)

        De Medici

        Hanover

        Hapsburg

        Krupp

        Plantagenet

        Rockefeller

        Romanov

        Sinclair(St.Clair)

        Warburg(del Banco)

        Windsor(Saxe-Coburg-Gothe)

На всяко едно от тези семейства е определена зона от земята и,или задача за извършване. Това вклочва глобалната икономика,военната технология,контрол над съзнанието,религия и медия.

От къде произхождат тези фамилии?
За да разберем отговора на въпроса,трябва да се върнем назад във времето,много назад...когато е създаден човека.Това,което знаем от библия,стар завет е емоционалната форма,придадена на истинските събития с цел отвличане на хората от истината.Истината че Йехова, Абрахам и други са били реални същества,наречени по-късно богове.“Богове“ използвали страх и технологии за да управляват хората,които в страха си от наказание са ги боготворели.

Да звучи познато в днешните години?

Мардук,още известен като египетския бог Ра е бил спец в наказанията и страха.Извънземните манипулатори са насаждали масово фанатизъм сред хората,с цел да държат групите в подчинение.След като извънземните окупатори са се нанесли на планетата,са положили много усилия хората да бъдат манипулирани и да не осъзнаят истинската си същност. Причината,поради която те са винаги в сянка,незабележимо дърпат конците е,че те просто се страхуват от нас.Страх ги е хората да не осъзнаят вътрешната си духовна сила, да не си обединят духа,защото тогава човешката маса става мощна.

И както се казва в библията “синовете на бога се ожениха за дъщерите на човека“Поколението е било наполовина човек,наполовина извънземен.Тези “богове“ живеещи тук,на земята през последните 5000г. са от СириусБ и Нубиру.Тези от Нубиру са били племе,резултат от смесица между някои от групите на СириусБ и Орион.Това е било един вид “кралска сватба“ между двете групи и потомството е наречено Нубиру (между двата народа,от шумерски)Наследството на “боговете“, или “полубоговете“ не му било разрешено да замине с родителите си,когато те са напускали планетата.Причината-носили са по-примитивни,земни гени.Когато “чистите“ извънземни са напуснали земята те са оставили една част от технологиите си.В индийските Веди е описана част от нея.На тях им е било все едно,защото екипът им за нови технологии,постоянно е създавал по-усъвършенствани средства.Така че те просто са захвърлили старата при заминаването си.

Технологиите са били оставени на тези 13 получовеци-полуизвънземни семейства.

Да звучи познато?
Членовете на тези 13 семейства са били със смесени гени.Те са били оставени като заместници да управляват.Някои от тях са били фараоните.Някои от наследниците са познати днес като кот-иврит,маийа,келти,арийи.Но това става на повърхността на планетата.
Вътрешността е била заселена с друг вид извънземна раса.Живееща там от стотици хиляди години.И все още е там.Рептилската-серпентния човек.Те не понасят радиацията на слънцето.Не са могли да живеят на повърхността след края на голямата галактична война от преди 450,000г.Смятат територията под повърхността от 100 до 200 мили за своя.Не харесват хората да влизат при тях през мантията,защото просто не харесват хората.Наричат ни бълхите от повърхността.При посещение,хората трябва да използват отворите на полюсите.

Всички видове езици и култури,които имаме сред хората са произходили от езика и културата на  съответните извънземни посетители.Адам и Ева са били две изкуствено създадени племена.Шумерите са наричали Адам-Анну-дам,получили името си от бога Ану, и значещо-работещия в мината.

 Как извънземните в онези времена са контролирали  популациите?Малко технологии,но най-вече чрез водата.На човек му е необходима вода.
 (бел.по времето на управлението си Бил Клинтън подписа директива,която не мина през конгреса за одобрение,а стана закон само за 2 седмици-директива 28,и се  мина във Федералния   регистър преди законния 30 дневен срок.Директива- Наследствен закон за реките. За сведение,Темза,която тече през Лондон, е разделена на парцели които са частна собственост)

Тези “избрани“ създават класа около себе си.Просветлените,илюминатите.
И понеже всичко се върти около парите,в днешно време на тези просветлени днес им е определена интернационалната банкова система.Така историята се повтаря.Шепа,смятащи себе си  все още за богоизбрани,тиранизират една огромна популация хора.Точно под носа ни. Политика,религия,социални системи,вярвания...е изкуствено създадено за масата,която трябва да остане в подчинение и неразбиране на играта.Но хората са толкова заети да “оцеляват“ ,че не обръщат сериозно внимание на това.А същевременно е дошло време,където трябва да направим място за нещо повече от оцеляването,ако искаме да оцелеем като вид въобще.

Аз лично отказвам повече да служа на господари.

Просто вече немога да го правя.Защото съм разбрала,че в човека има силен дух,искра от Твореца на всички ни,което е привилегия.Защото съм разбрала силата на тази искра, и че човека има своето достойно място сред галактичната общност.Ние не сме “бълхите“ от повърхността.Ние сме много повече.И ТЕ го знаят.Затова именно се страхуват от нас.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alex Collier

Списъка отдолу е първата публикувана информация от новите серии на Алекс ЕТ-22

Съдържа видове извънземни раси в нашата галактика,вида на тялото,звездна система,на която принадлежат.
За пояснение-
-Хуманоиди са изглеждащите като нас хората раси.Или почти такива.         (допълнение-свободна воля,Любов,дух.развитие)

-Рептили са серпентно-изглеждащи,имат най-често вертикални  зеници.(допълнение-контрол,,егоцентризъм,безжалостни,окупатори)

Двете групи имат фундаментилно различна ценностна и философска системи,абсолютно несъвместими.

Очакваме скоро серията да излезе в цял вид ,онлайн
www.youtube.com/watch

E.T. Races

Sentient Being Body Types

Inhabited Star Systems

1.
Ciakar

Reptilian

Alpha
Draconis smaller star solar sys Thuban-(Anwar) Giansar, Grumium,Eltanin.

2.
Vega / Lyrans

Human

Small
star systems which orbit Sulafat, Albireo

3.
Orion

Human/Reptilian

Small
star systems that orbit Alnilam; stars named: Syclopesus, Rigel, Betelgeuse

4.
Cygnus Alpha

Human/Aquatic
Bird

Smaller
star solar systems which orbit around the Central Suns: Deneb, Sadr,
Gienah, Albireo

5.
Arcturians

Human/Reptilian

Smaller
star systems around Bootes

6.
Pleadians

Human

Small
star solar systems which orbit Taygeta, Maia, Merope, Pleione, Alcyone

7.
Reticulans (Zeta)

Reptilian/Plant

Small
star solar systems that orbit between that stars Achernar and Canopus

8.
Sirians

Human/Reptilian
Aquatic

Muliphen,
Murzim (small sister star) stars between Wezen and Aludra

9.
Alderbaran

Human/Reptilian

Small
cluster of solar systems that orbit around the star Alderbaran

10.
Andromeda

Human

Many
star systems that orbit Almach and Mirach Central Suns

11.
Mizarians

Human

Large
star solar systems located between Alcor and Mizor

12.
Mintakains

Human/Aquatic

Orion-
small stars around Central Sun

13.
Cassiopians

Insectual
/ Aquatic

Central
sun- Caph, Ruchbah, smaller stars; 19 solar systems

14.
Canes Venatici

Reptilian
(benevolent)

Triple
Sun system; no name

15.
Pictorians

Animal,
Human, Yeti (Sasquatch)

Double
Star System near Kapteyn"s Star

16.
Antarians

Human

Solar
systems lie in a binary star System that orbits the star

17.
Sagittaria

Human/Feline

Very
large star systems between Nunki, Ascella, Media, and Kaus Australis

18.
Nibiruan (Anannaki)

Human/Reptilian

Bootes
(Tarshem)

19.
Tau Cetians

Human

Star
solar system that orbits between Menkar and Mira

20.
Capellians

Reptilian
(neutral Now)

Three
star solar systems held by gravity of the Central Star Capella

21.
Procyons

Human

Single
and binary star solar Systems- rich in mineral Deposits

22.
Hyades

Human

Binary
star solar system near Alderbaran



а ето  какво казват военните по въпроса.според тяхната класификация извънземните раси са 57,или поне тези,с които са имали контакт





Гласувай:
22


Вълнообразно


1. osi4kata - :)
20.08.2010 08:12
и аз отказвам да робувам.
цитирай
2. misbis - значи
20.08.2010 08:20
станахме повече -)))))


osi4kata написа:
и аз отказвам да робувам.

цитирай
3. misbis - добро и от мен на галактичния революционер-)))))
20.08.2010 08:25
колкото повече,толкова по-добре

alav написа:
И аз идвам в клуба

цитирай
4. karambol5 - Хайде и аз :)
20.08.2010 08:59
Хайде и аз :)
цитирай
5. zahariada - Пропусна...
20.08.2010 10:22
...ако не бъркам и Ротшилд. Хладен ден! Това е новия поздрав.
цитирай
6. asthfghl - "и аз отказвам да робувам. ...
20.08.2010 12:30
"и аз отказвам да робувам."

Ами айде, давай.
цитирай
7. анонимен - Къде да се запиша, и аз не искам да ...
20.08.2010 12:40
Къде да се запиша, и аз не искам да робувам. А, да, списъкът важи ли и за опашката за лични документи?
цитирай
8. liliyanaandreeva - СТИГА СЕ КЛАНЯХТЕ НА ИЗТОЧНИТЕ РЕЛИГИИ,МИТОЛОГИИ И ДОКТРИНИ
20.08.2010 13:10
Не съм предполагала,че българите са с толкова заплескани мозъци от източния окултизъм на азиатските шамани.Трезвия дух на шопа,трънчанина и габровеца е пречупен заедно с генетичния му корен и сега се шири Чалга, Кич и Сектантски окултизъм и спиритизъм.
цитирай
9. анонимен - Илюминати има, защото има Илюзинати
20.08.2010 13:20
А бе, че то има някаква истина, ама нещо някакси не се връзва. За расите да са от различни плането, мога да се съглася. Ама създъването на "управляващи" кръгове си е чисто и просто дело на Земния човек. Няма защо да ги обоготворяваме. И на тях кръвта е червена; и те серат и пикаят; и те ядат същото храна, като нас (по-качествена е наистина); Само че те от рождения се учат да управляват с всички средства, по всякакъв способ. И тях ги лови бесилото, куршума; и те са смъртни като нас. Това означава, че са уязвими и могат да бъдат премахнати. Причината е другаде - ннаситното, алчното човешко око на техните поданници. Всеки си гледа собствения интерес и е готов да прегази другия за да постигне някакво забогатяване. Избиваме се едни други. Така че освен илюминати има и алчни илюзинати. Демек простолюдието. Ако Илюзинатите не страдаха от илюзии, нямаше да има ИЛюминати.
цитирай
10. misbis - прав си,че „боговете“
20.08.2010 13:24
отдавна са си отишли, а тези 13 са се вживели в тяхната роля,та до днес.и добре са скалъпили и наука,и рел.игия,и системи..така че да ни е страх.НО НАС ВЕЧЕ НЕ НИ Е СТРАХ,ЗАЩОТО ТЕ НЕ СА НЕЩО ПОВЕЧЕ.
богосамоизбрали се

анонимен написа:
А бе, че то има някаква истина, ама нещо някакси не се връзва. За расите да са от различни плането, мога да се съглася. Ама създъването на "управляващи" кръгове си е чисто и просто дело на Земния човек. Няма защо да ги обоготворяваме. И на тях кръвта е червена; и те серат и пикаят; и те ядат същото храна, като нас (по-качествена е наистина); Само че те от рождения се учат да управляват с всички средства, по всякакъв способ. И тях ги лови бесилото, куршума; и те са смъртни като нас. Това означава, че са уязвими и могат да бъдат премахнати. Причината е другаде - ннаситното, алчното човешко око на техните поданници. Всеки си гледа собствения интерес и е готов да прегази другия за да постигне някакво забогатяване. Избиваме се едни други. Така че освен илюминати има и алчни илюзинати. Демек простолюдието. Ако Илюзинатите не страдаха от илюзии, нямаше да има ИЛюминати.

цитирай
11. svilen75 - Миси днес явно пак е забравила да си ...
20.08.2010 14:11
Миси днес явно пак е забравила да си пие хапченцата, ама нейсе, тя често го прави.
Да приемем за момент, че това е истина (колкото и невъзможно да е, да не чупим хатъра на Миси). Та в тази връзка искам да те питам, Миси - Казваш, цитирам: "Аз лично отказвам повече да служа на господари." Та питам, Миси, означава ли това, че досега си им служила? Наричаш ги "господари", означава ли това, че ги възприемаш като господари, т.е. въпреки, че се опълчва срещу тях робската психика винаги възприема господаря като господар, независимо дали е премахнал тиранията му или не. И най-важното - в какво се заключчава "няма да служа", каква е същността на тези думи?
цитирай
12. misbis - всички сме в робската матрица-и аз и ти...
20.08.2010 14:20
аз не ги възприемам като господари,но да се правиш,че не забелязваш проблема,не означава че го премахваш.тиранията,насилието,двуличието,манипулацията е това срещу което трябва да сме наясно,ако искаме да променим нещо.
за робската психика съм писала много-т.н жертвенно поведение.
отказвам да служа-отказвам да ви вярвам.отказвам да ме е страх.отказвам да ви подпомагам с поведението си.....
ако всеки се отърси от робското поведение и страха,място за тях няма да има


svilen75 написа:
Миси днес явно пак е забравила да си пие хапченцата, ама нейсе, тя често го прави.
Да приемем за момент, че това е истина (колкото и невъзможно да е, да не чупим хатъра на Миси). Та в тази връзка искам да те питам, Миси - Казваш, цитирам: "Аз лично отказвам повече да служа на господари." Та питам, Миси, означава ли това, че досега си им служила? Наричаш ги "господари", означава ли това, че ги възприемаш като господари, т.е. въпреки, че се опълчва срещу тях робската психика винаги възприема господаря като господар, независимо дали е премахнал тиранията му или не. И най-важното - в какво се заключчава "няма да служа", каква е същността на тези думи?

цитирай
13. анонимен - аз съм
20.08.2010 14:25
четох някъде, че интересът към големите мъжки фалоси датира още от времената,когато " синовете на Бога се ожениха за дъщерите на човека ".Боговете били силно надарени и често се случвало, жените да умират при раждане.
Така че, размерът винаги е бил от значение!
цитирай
14. misbis - не мисля,че има отношение към темата
20.08.2010 14:31
но ти пускам коментара.твой проблем си е какво впечатление ще направиш на другите читатели

анонимен написа:
четох някъде, че интересът към големите мъжки фалоси датира още от времената,когато " синовете на Бога се ожениха за дъщерите на човека ".Боговете били силно надарени и често се случвало, жените да умират при раждане.
Така че, размерът винаги е бил от значение!

цитирай
15. анонимен - допъление към Будната тема:
20.08.2010 15:05
Изброила си доста верни неща, които са под техен контрол: "Политика, религия, социални системи, вярвания..."
бих допълнила и още нещо много важно:

Здравеопазването и фармацефтичната индустрия. Средно 90% от лекарствата и ваксините, които бълват за милиарди долари тези компании, са отровни за човека!

Хранително-вкусовата индустрия също - с всичките й отровни и мъртви храни!

Справка: Статиите на Д-р Атанас Гълъбов, БЯЛАТА КИНГА НА ЖИВОТА и още много други източници, вече достъпни за всеки, който търси!

цитирай
16. misbis - списъка е толкова дълъг,че би трябвало да се изброи всичко,ако трябва да сме точни
20.08.2010 15:10
анонимен написа:
Изброила си доста верни неща, които са под техен контрол: "Политика, религия, социални системи, вярвания..."
бих допълнила и още нещо много важно:

Здравеопазването и фармацефтичната индустрия. Средно 90% от лекарствата и ваксините, които бълват за милиарди долари тези компании, са отровни за човека!

Хранително-вкусовата индустрия също - с всичките й отровни и мъртви храни!

Справка: Статиите на Д-р Атанас Гълъбов, БЯЛАТА КИНГА НА ЖИВОТА и още много други източници, вече достъпни за всеки, който търси!


цитирай
17. анонимен - Така е, да.
20.08.2010 15:19
Но, познавайки Истината, ще станем Свободни!
цитирай
18. svilen75 - Tиранията, насилието, двуличи...
20.08.2010 15:38
Tиранията,насилието,двуличието,манипулацията, както и робската психика са част от нас самите, част от нашата психика. Както и състраданието и желанието да правим добро на другите (заради тях самите, заради самото добро).
"отказвам да служа-отказвам да ви вярвам.отказвам да ме е страх.отказвам да ви подпомагам с поведението си....." - добре, много хубаво, но как в реалния живот изпълняваш всичко това? Това питам. Как това ще се отрази на всекидневието ти? Това ме интересува. Защото ако не се променя нещо в реалния, всекидневния, екзестенциален живот тези думи си остават просто едни лозунги. Празни лозунги.
цитирай
19. misbis - искаш конкретен пример,добре
20.08.2010 17:02
да започнем от ежедневието
-отивам в банката да изясня защо нямам достъп до контото по нетбанката.абсурда,че хем трябвало да има движение в контото през последния месец,за да се покаже по нетта,хем,че нямам право внасям пари по контото,не го приемам.искам да говоря с мениджера.това са МОИТЕ пари,банката ми е служител,не господар,който ще определя мога ли да внасям МОИТЕ пари,в МОЕТО конто.Казват ми,че тук е така,като не ти оттърва,отивай в чужбина.отговарям-няма да ходя в чужбина,и вие няма да ми казвате как ще се разпореждам с живота си.искам ред тук и сега.иначе сменям банката си.Лично зам.директора ме прие и за10 мин. всичко бе уредено.Не става думи за милиони,а най-обикновенно гражданско конто.
-в магазин не казвам-моля ви се,дайте ми това -онова. там не е църква.отивам да им давам моите пари,от които те печелят.казвам-ще взема това и това....не се моля никъде,където службитев са за това да обслужват гражданите.
-на интернационално ниво. след като разбрах замисъла на глобализацията и как хората от източна европа бяха сложени втора категория,с проблеми да им се узаконят шофьорски книжки,дипломи и пр. създадох организация,която да се бори за правата ни-в чужбина.Ходих до кмет,политици,вестници...усилията след време се възнаградиха,поне в някои отношения.
Отнася се до това,да се смени начина на мислене.Ние трябва да си искаме правата

svilen75 написа:
Tиранията,насилието,двуличието,манипулацията, както и робската психика са част от нас самите, част от нашата психика. Както и състраданието и желанието да правим добро на другите (заради тях самите, заради самото добро).
"отказвам да служа-отказвам да ви вярвам.отказвам да ме е страх.отказвам да ви подпомагам с поведението си....." - добре, много хубаво, но как в реалния живот изпълняваш всичко това? Това питам. Как това ще се отрази на всекидневието ти? Това ме интересува. Защото ако не се променя нещо в реалния, всекидневния, екзестенциален живот тези думи си остават просто едни лозунги. Празни лозунги.
цитирай
20. bellastella - ...
20.08.2010 17:12
Поднасям извинения, за това, че не съм по темата. Искам да напиша един номер 17777 - изпратете съобщение на него с текст DMS ANIBEL. Вече има няколко постинга с този призив, моля, не го отминавайте.
цитирай
21. misbis - продължение към19
20.08.2010 17:15
Всеки, ако прави малки неща в своето ежедневие, се променя и голямата картина.Докато се чака един автиритет да дойде с тотално разрешение, оставаме с робската психика. Всеки,би трябвало да се ангажира чрез своите малки,ежедневни действия,така всички даваме сигнал на тези “господари„“че ние не сме овце,а личности,които знаят и си искат правата. Ако се чака някой да те поведе в посоката на освобойдението.гарантирано се отива в нов вид робство
цитирай
22. misbis - този апел го вместих в предишен постинг,веднага след получаването му
20.08.2010 17:18
искам и с тива да дам пример на свилен.
преди да внеса пари-звъня телефони,за да открия майката има ли права над контото с парите,или това е само организацията. изисквам да се уверя,че парите ми ще отидат до детето,не в нечии други джобове


bellastella написа:
Поднасям извинения, за това, че не съм по темата. Искам да напиша един номер 17777 - изпратете съобщение на него с текст DMS ANIBEL. Вече има няколко постинга с този призив, моля, не го отминавайте.

цитирай
23. анонимен - Има известна истина...
20.08.2010 17:26
Общо взето се съгласявам със манипулативната природа на т. нар. "господарска класа". Но ми се струва, че версията за произхода й, представена в постинга, не е дотам прецизна. Очевидно, никой не може да претендира, че знае цялата изтина, за това, което е било пазено в строга тайна от зората на човечеството. Все пак има хора, които аз считам за по-близо до истината - предлагам ви да се запознаете с теориите на двама - Stewart Swerdlow, David Icke (check them on youtube). Според мен те имат най-добрата информация. Помнете, че в тази сфера има много десинформатори, включително и посочената конференция във посоченото видео се счита за правителствена дизинформация.
Все пак, доколкото ми е извество всичко започва с една космическа война - между човешката раса/раси и рептилите.
цитирай
24. misbis - абсолютно съм съгласна
20.08.2010 17:30
историята е много по-комплицирана,но целта с постинга е да се схване,че човешкара раса е станала робска...и е време да го променим.
Произхода на човека както казваш всеки сам може да го доуточни от споменатите източници
анонимен написа:
Общо взето се съгласявам със манипулативната природа на т. нар. "господарска класа". Но ми се струва, че версията за произхода й, представена в постинга, не е дотам прецизна. Очевидно, никой не може да претендира, че знае цялата изтина, за това, което е било пазено в строга тайна от зората на човечеството. Все пак има хора, които аз считам за по-близо до истината - предлагам ви да се запознаете с теориите на двама - Stewart Swerdlow, David Icke (check them on youtube). Според мен те имат най-добрата информация. Помнете, че в тази сфера има много десинформатори, включително и посочената конференция във посоченото видео се счита за правителствена дизинформация.
Все пак, доколкото ми е извество всичко започва с една космическа война - между човешката раса/раси и рептилите.

цитирай
25. misbis - а опасността от дезинформация съм я описвала в други постинги
20.08.2010 17:32
за това навсякъде повтарям,колко е важно всеки сам да търси и си отваря очите за поредната им манипулация.писала съм и за Син лъч

анонимен написа:
Общо взето се съгласявам със манипулативната природа на т. нар. "господарска класа". Но ми се струва, че версията за произхода й, представена в постинга, не е дотам прецизна. Очевидно, никой не може да претендира, че знае цялата изтина, за това, което е било пазено в строга тайна от зората на човечеството. Все пак има хора, които аз считам за по-близо до истината - предлагам ви да се запознаете с теориите на двама - Stewart Swerdlow, David Icke (check them on youtube). Според мен те имат най-добрата информация. Помнете, че в тази сфера има много десинформатори, включително и посочената конференция във посоченото видео се счита за правителствена дизинформация.
Все пак, доколкото ми е извество всичко започва с една космическа война - между човешката раса/раси и рептилите.

цитирай
26. анонимен - Ние сме виновни...
20.08.2010 17:47
Свилен написа, че ние сами сме си виновни за робството, в което живеем. Това е така, защото ние с нашите мисли създаваме света, в който живеем. Това е т. нар. закон на привличането: За каквото мислиш - такъв ставаш.
Чудите ли се защо има толкова негативизъм натрапван от медиите? Държат ни в клетката на собствения ни манипулиран мозък. Ако промените мисленето си и се държите не като жерва, а като управител на собствената си съдба и ако вскички направим това - всеки за себе си - тогава и системата на контрол би рухнала. А до момента ние активно сътрудничим на нашите поробители, с мислите които имаме.
цитирай
27. misbis - по-добре не бих могла да го кажа
20.08.2010 17:58
анонимен написа:
Свилен написа, че ние сами сме си виновни за робството, в което живеем. Това е така, защото ние с нашите мисли създаваме света, в който живеем. Това е т. нар. закон на привличането: За каквото мислиш - такъв ставаш.
Чудите ли се защо има толкова негативизъм натрапван от медиите? Държат ни в клетката на собствения ни манипулиран мозък. Ако промените мисленето си и се държите не като жерва, а като управител на собствената си съдба и ако вскички направим това - всеки за себе си - тогава и системата на контрол би рухнала. А до момента ние активно сътрудничим на нашите поробители, с мислите които имаме.

цитирай
28. анонимен - Информатори–дезинформатори
20.08.2010 18:09
Запозната съм с интервютата на Алекс Колиер и го считам за достоверен източник на информация. Все пак ви приканвам да проверявате информацията чрез различни източници, и да не вярвате сляпо на вскичко, което ви се поднася като истина от т. нар. експерти на правителството.
цитирай
29. misbis - споделяла съм това в предишни постинги
20.08.2010 18:19
за истините-сандвич...за полуистините.....писала съм много за манипулациите им

анонимен написа:
Запозната съм с интервютата на Алекс Колиер и го считам за достоверен източник на информация. Все пак ви приканвам да проверявате информацията чрез различни източници, и да не вярвате сляпо на вскичко, което ви се поднася като истина от т. нар. експерти на правителството.

цитирай
30. raders - Е не и не! Тук вече глупомерът ми з...
20.08.2010 21:25
Е не и не! Тук вече глупомерът ми засече окончателно. Това за Сириус Б и Нибиру ме довърши окончателно /нищо, че Сириус Б е бяло джудже от много милиони години - неспособно да поддържа живот, а Нибиру, ако го има изобщо, си е обикновена комета/. Но това за тези, дето живеят под земята /вероятно сътворяват вулкани/ е уникално глупотворение и го слагам на видно място в аналите на глупологията. Просто всичко е на ниво и глупостта просто лети и пее възторжен химн до небесата. Хвала! Възнамерявам да ти поискам ръката. Ако умра тия дни, да знаеш, че е от несподелена любов.
цитирай
31. podvodni - Знаеш ли какво ми прави впечатле...
21.08.2010 00:38
Знаеш ли какво ми прави впечатление? Позитивните коментари са повече от негативните. А това ме радва.
цитирай
32. podvodni - Усещаш ли силата?
21.08.2010 00:56
Който сам е израснал от мрака и сам се е издигнал от нощта в светлина, свободен е той от Залите на Аменти, свободен от Цветето на светлината и на живота. Тогава, воден от мъдрост и знание този човек се превръща в Господар на живота. Там той може да пребивава сам с Учителите, свободен от връзките с мрака на нощта.

От блога на Захари.
цитирай
33. misbis - трогната съм от намеренията та, но отговорът предварително е-не,благодаря-)))))
21.08.2010 07:06
raders написа:
Е не и не! Тук вече глупомерът ми засече окончателно. Това за Сириус Б и Нибиру ме довърши окончателно /нищо, че Сириус Б е бяло джудже от много милиони години - неспособно да поддържа живот, а Нибиру, ако го има изобщо, си е обикновена комета/. Но това за тези, дето живеят под земята /вероятно сътворяват вулкани/ е уникално глупотворение и го слагам на видно място в аналите на глупологията. Просто всичко е на ниво и глупостта просто лети и пее възторжен химн до небесата. Хвала! Възнамерявам да ти поискам ръката. Ако умра тия дни, да знаеш, че е от несподелена любов.

цитирай
34. misbis - много красиво звучи
21.08.2010 07:09
иска ми се всеки един от нас да го изживее това,написаното

podvodni написа:
Който сам е израснал от мрака и сам се е издигнал от нощта в светлина, свободен е той от Залите на Аменти, свободен от Цветето на светлината и на живота. Тогава, воден от мъдрост и знание този човек се превръща в Господар на живота. Там той може да пребивава сам с Учителите, свободен от връзките с мрака на нощта.

От блога на Захари.

цитирай
35. misbis - и на мен ми направи това впечатление
21.08.2010 07:10
само 2-3 коментара не съм одобрила от всичките.те нямаха никакво отношение към темата и бяха нецензурни
podvodni написа:
Знаеш ли какво ми прави впечатление? Позитивните коментари са повече от негативните. А това ме радва.

цитирай
36. анонимен - Колкото по - малко знае човек, то...
21.08.2010 11:48
Колкото по - малко знае човек, толкова е по - щастлив.
Познанието е тежка верига.
Затова умните и образовани хора са тъжни.
Не ви ли е ясно, че не може да има абсолютна свобода бе, хора!!!!!! Това е равносилно на ХАОС.
цитирай
37. misbis - и в тъгата има благословия
21.08.2010 12:22
при нивото и вида на днешното човешко робско самосъзнание, да хаос е.на роба му е нужен ред
анонимен написа:
Колкото по - малко знае човек, толкова е по - щастлив.
Познанието е тежка верига.
Затова умните и образовани хора са тъжни.
Не ви ли е ясно, че не може да има абсолютна свобода бе, хора!!!!!! Това е равносилно на ХАОС.

цитирай
38. litceto - Нямам постинги все още,
22.08.2010 14:47
но бих те посъветвал да прочетеш това

http://megimg.info/mg/modules/booklists/knigi/Iudeistvo/Nikola_Nikolov/protokoli.pdf

и да потърсиш допирни точки между него и твърденията на Алекс Колиер.

Поздрави и бъди здрава !
цитирай
39. misbis - благодаря за инфо
22.08.2010 15:07
litceto написа:
но бих те посъветвал да прочетеш това

http://megimg.info/mg/modules/booklists/knigi/Iudeistvo/Nikola_Nikolov/protokoli.pdf

и да потърсиш допирни точки между него и твърденията на Алекс Колиер.

Поздрави и бъди здрава !

цитирай
40. анонимен - Бог - това съм аз! Това ми е водещата ...
16.09.2010 17:24
Бог - това съм аз! Това ми е водещата максима в живота. Може да ви прилича на "Държавата - това съм аз!" на Луи 14-ти. Но наистина не признавам никакви авторитети, лидери, божества, партии, съюзи, религии и др. Човекът е уникално създание и е много жалко, че позволява да го манипулират и да го затварят в клетката на религиозни, философски, икономически и политически постулати. Даден му е мозък, за да мисли с него, а не да приема всички глупости, които някой му дърдори и го манипулира. 90% от хората оставят някой друг да мисли заради тях и позволяват да ги ръководят алчни и тъпи лидери и пророци. Докато не се събуди от приятната си дрямка, винаги ще има тарикати да го лъжат и използват за свои цели. Не споделям всичко, което сте писали. Това за извънземните ми се вижда малко пресилено, но не ми харесва и теорията на Дарвин за произхода на човека от маймуната. Макар че по-често предпочитаме да се правим на маймуни, защото така е по-лесно. Привет на всички, които коментират този пост. Съгласни или не, все пак сме си поразмърдали мозъците. А това вече е НЕЩО.
цитирай
41. анонимен - WMID 161179576531 КИДАЛА
10.03.2012 05:18
WMID 161179576531 КИДАЛА НА ОБМЕНАХ И ИГРОВЫХ ВАЛЮТАХ
ICQ: 625904048 WMID: 161179576531 - обменник
Обмен WMR|WMZ|WMU <=> ЯД
Номер ICQ: 625904048
Номер ICQ: 643511912
E-mail: legitlex@mail.ru
E-mail: obmanoff.net@mail.ru
E-mail: vishneckiir@mail.ru
Номер телефона: 380968106922
Адрес: Донецк, улица Артема, дом 147г
Интернет сайт: www.obmanoff.net
Интернет сайт: www.legitlex.com
Интернет сайт: www.zadrotoff.net
WMID: 161179576531
WMID: 129742512414
Счет WMR: R112397336005
Счет Яндекс деньги: 410011068058555
Этот человек является незаконным владельцем портала www.obmanoff.net + занимается обманом и мошенничеством через сайты www.legitlex.com, www.zadrotoff.net
Фрилансер который делал ему сайт www.obmanoff.net не получил за работу ни копейки и помимо этого был добавлен в базу кидал www.obmanoff.net как недобросовестный исполнитель, при этом мы видим, что сайт вполне рабочей и неплохо функционирует, но еще интересней то, что в эту же базу попадают все, кто помогает Роману в работе над сайтом и естественно, за свою работу они получают только головные боли и неприятности.
http://free-blacklist.ru/blacklist/212/
http://free-blacklist.ru/blacklist/224/
Под видом продажи игровой валюты профессионально занимается кардингом, отмывая через продажу адену.
КРАЙНЕ НЕ СОВЕТУЮ ИМЕТЬ ДЕЛО С ЭТИМ ЧЕЛОВЕКОМ. ПОКУПАТЬ - ПРОДАВАТЬ - МЕНЯТЬ! (совсем недавно этот "уникум" занялся "обменом" валюты)! БУДЬТЕ БДИТЕЛЬНЫ!
Он уже кинул 4 человека на обмене.
Не советую иметь дело с этим человеком.
цитирай
42. анонимен - Група във Фейсбук за всички пробудени съзнания
30.08.2012 20:03
Бихте ли желали да създадем група във Фейсбук ,за хора които се вълнуват от подобни теми,хора които са с пробудени съзнания,хора които не спят.
Ако има желаещи ,нека да пише на fernando1@abv.bg
Може и да си организираме събирания,и всеки от нас да споделя вижданията си,а може и да каним ,различни лектори ,спецове в областа.Особенно Стюарт Свердлов,който е един от най достоверните източници на информация на конспиративна тематика,реалната история(която не се учи в училище или в университет),илюминати и т.н.
Благодаря ви
Ф.Ф.
цитирай
43. анонимен - buy cialis 327 18677
26.10.2012 05:18
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#5843>cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#16562>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#16958 buy cialis online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4541854
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031