Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 14:21 - БИВШИЯ КАНАДСКИ МИНИСТЪР НА ОТБРАНАТА ЗА ИЗВЪНЗЕМНО ПРИСЪСТВИЕ НА ПЛАНЕТАТА
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 29537 Коментари: 48 Гласове:
15

Последна промяна: 25.04.2010 20:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поради умишленото поставяне на българския народ в нечовешки условия на живот, цялата енергия на хората изтича в неистови усилия за оцеляване и борба със страха.Писала съм в други постинги за това,как продажни политици се възползваха от картбланша на световните илюминати да редуцират населението на България наполовина и мислейки само и единственно за собственните си интереси, подложиха народа си на геноцид.

Много хора повярваха,че това е верния и “демократичен“ начин на живот и мислейки,че надхитряват “будалите“ се катерят по илюминатската пирамида.Жестоко заблуждение. Малката група илюминатски семейства на върха на пирамидата не се интересуват от по-долните слоеве и ще ги пожертват,ако това е необходимо, заради собственното си благополучие и контрол над масата.

Масонски символи могат да се видят вече навсякъде в България.Снимката е от статуята пред пред хотел Терра в гр.Търговище. Един малък и незначителен град....а какво е в по-големите. Отворете очи и ще видите.....

image


image

Надхитрени сме всички, дори и изкушилите се да влязат в масонските и други илюминатски секти.

Защото тези на върха не са хора.
Няма нужда да търсим НЛО в небето. Извънземните отдавна са сред нас, окупирали са планетата и ни държат в робство.

Готови са да унищожат всичко и всички, ако промените настъпващи на галактичен план ги принудят.

Защо сме се примирили? Защо сме забравили божественния си произход и сила?

Настъпва масово събуждане сред хората по целия свят. Създават се организации, имащи за цел оповестяването на истината за извънземно присъствие на планетата и използването на технологиите от всички нас.

Това е може би най-важния елемент в този процес. Защото чрез тези технологии, изплзващи чист вид енергия, имаме възможност да спасим планетата,живота, и всички нас.Не по-маловажно е, човешките същества да осъзнаят своя истински произход и същност, и станат равноправни членове на галактичното семейство на светлината.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

 Живеем във вселена изпълнена с възможности и форми на живот.
Промените,които усещаме със сетивата си са усилени и интензивни.

Готовили сме за промените?

Повечето хора, интуитивно усещат,че има нещо много по-велико и всеобхватно от това
триизмерно пространство, на което сме пленници.

Всичко е в движение и промени.И планетата ни, и слънчевата система...от най-малката частица, до вселени е в движение.
Как може да си помислим,че ние, еднодневките на тази планета ще се разминем от необходимостта за себеразвитие?

Ако не осъзнаем,че ние сме активна част в тези промени, че ние не живеем на изолиран остров.....ще пропилеем ценно време от собственния си духовен растеж и ще загубим планетата.

Разширяване на съзнанието, събуждане,осъзнаване на света в който живеем.
Че има божественно начало във всеки един от нас,което е вечно

Кои сме ние и на къде отиваме?

.

Върхушката,която държи умишлено масите в латентно състояние и невежество от поне 50 г живее в една друга реалност-реалност,където се използват друг вид енергии, пътуване през време и пространство.

Тази тайна , кои всъщност сме ние-човешките същества е била държана умишлено далеч от масата.

Събуждайки се от съня, поемайки отговорност за себе си и планетата, направили избора.....това ще ни направи силни.

Следва видеоклип от конференцията на Ексополитик организацията,чиято цел е  оповестяване и разсекретяване на истината за извънземно присъствие на планетата.

www.exopolitics.org

Видеоклипа е с изказване на бившия канадски министър на отбраната Пол Хелиър на една от конференциите на Ексополитик организацията.









Гласувай:
17



1. polopot - . . . Произходът на този символ може ...
25.04.2010 14:51
...Произходът на този символ може ясно да се докаже - той идва от гръцкия мит за изнасилването на Европа. Именно от този мит континентът Европа получава името си.
Обаче същия този образ на жената, яздеща на звяра, намираме и в Библията. Това е в Откровение 13 и 17 глава. А самият звяр е показан във видението на Данаил в Стария Завет в 7 глава."

Много интересно.Явно този образ на жената яздеща бика(звяра) има значение и за масоните. Самият факт, че са поставили своят символ точно там. Същият символ е и пред сградата на Европарламента.
цитирай
2. minblog - za statiata
25.04.2010 14:55
мисля,че е от гръцката митология.Зевс преобразен на бик, съблазнява поредния женски екземпляр. Това е в съответствие с данните, че хората са изкуственно създадени от извънземен интелект,който е кръстосвал своите гени със земните.
Това генно манипулиране на земни и извънземни продължава и днес.
В Америка е огромен проблем редовното изчезване на деца и възрастни всяка година.
Много жени съобщават,че са забременели без да има реален повод..и селд 2/3 месеца плодът просто “изчезва“
цитирай
3. minblog - още
25.04.2010 14:58
знам от сигурни източници,че има много извънземни сред нас, по нищо неразличаващи се от хора..а в последно време и много синтетични такива
цитирай
4. misbis - do nr1
25.04.2010 15:01
не съм го видяла символа пред европарламента, но не се учудвам.Бих се учудила,ако го нямаше
цитирай
5. thrasher - masoni
25.04.2010 16:00
Tърговище отдавна си е масонски град. лошото е че и в Шумен се среща тази символика. Тук в Шумен дори си имаме масонска ложа.
цитирай
6. keykey - !?
25.04.2010 17:00
А на Вас къде ви е Вярата....!? Така ще ви попитат в денят"Х"а вие ще се пулите и питате: Господи Ти ли си...!
Затова и бръщолевите глупости...! Изпълняваш ли Завета на Господ Иисус Христос,спасен си....и никакви юдо-масони и ционистки дружинки не могат да те подчинят,ако ти сам не избереш да си с тях !
цитирай
7. misbis - именно
25.04.2010 18:25
защото вярата ни е на место, считаме за необходимо да информираме другите, за реалността в която са ни поставили.
Да бъдеш информиран не противоречи на вярата, а напротив.
Най-лошата услуга,която човек може да си направи, и за вярващи и невярващи е незнанието.

keykey написа:
А на Вас къде ви е Вярата....!? Така ще ви попитат в денят"Х"а вие ще се пулите и питате: Господи Ти ли си...!
Затова и бръщолевите глупости...! Изпълняваш ли Завета на Господ Иисус Христос,спасен си....и никакви юдо-масони и ционистки дружинки не могат да те подчинят,ако ти сам не избереш да си с тях !

цитирай
8. misbis - до нр.8
25.04.2010 19:12
Така е. Само мога да добавя,че филмите на Лукас и Спилбърг са в много отношения документални филми. Разбира се, направени по поръчка....
Наистина има опасност планетата да остане само в ръцете на сатаната.
Молитвите са добро нещо, но не достатъчно..активен избор-защото земята е зона на свободен избор и никой, дори всемогъщия Творец не може да наложи насила нещо, ако човек сам не го поиска. За това подчертавам колко е важно ние, всеки един от нас да стане активна страна.
цитирай
9. raders - да, ама не
25.04.2010 19:21
Пък на мене ми се чини, че тези, дето наричаш илюминати са си обикновени мафиоти. Освен това се раждат, живеят, разболяват се и УМИРАТ също като нас, следователно са си нашенци, независимо, че са по-богати. Всъщност, само по това се различават. Всичко останало са глупави фантасмагории на хора с по-буйно въображение и склонност да вдигат пушилка около себе си.
цитирай
10. watchtowerman - Изключително верен и
25.04.2010 19:32
съдържателен пост, снимки и клип!
В подкрепа - книгата, която съм написал и се опитах да публикувам и ми я спряха от печат преди година - виж статия по случая в моя блог:"Кой се страхува от книгата "Битката за Йерусалим"?", говори за същите НЕЩА, но и за още други!
Ще се включа след малко отново за да дам връзки към видео материали, които нагледно показват какви БИТКИ се извършват в пространство - 1000 км над земята!
цитирай
11. misbis - до нр.10 илюминатите са мафиоти..не виждам противоречие...
25.04.2010 19:38
Аз не бих нарекла бившия канадски министър на отбраната Пол Хелиър
който говори в клипа човек с “по-буйно въображение и склонност да вдигат пушилка около себе си.[/quote] “

raders написа:
Пък на мене ми се чини, че тези, дето наричаш илюминати са си обикновени мафиоти. Освен това се раждат, живеят, разболяват се и УМИРАТ също като нас, следователно са си нашенци, независимо, че са по-богати. Всъщност, само по това се различават. Всичко останало са глупави фантасмагории на хора с по-буйно въображение и склонност да вдигат пушилка около себе си.

цитирай
12. misbis - do 11
25.04.2010 20:03
битките наистина се водят на друго място.. и рефлектират върху земята..много атрактивно место сме...единственното място,където свободната воля е закон..а колко малко го използваме..чакам с нетърпение видеоматериалите
цитирай
13. watchtowerman - Няколко връзки,
25.04.2010 20:16
които обещах:
1. Плазмено оръжие, използвано срещу навлизащо в атмосферата НЛО:
http://video.google.com/videoplay?docid=6473154883007165539

2. Няколко НЛО, зареждащи в буреносни облаци:
http://www.youtube.com/watch?v=QRzOF-eAw7I

3. Тук се акцентува върху онова, което се вижда от предишния видеоматериал:
http://www.metacafe.com/watch/538624/nasa_video_sts_80_mission_ufos/

4. Втората част на видеоматериала показва проблем с идентификацията на станцията МИР, защото около нея кръжят дузина НЛО, и поради това американските астронавти не знаят към кой от светещите обекти да започнат приближаване за скачване, както е предвидено по план - скачване с МИР:
http://www.metacafe.com/watch/1605412/secret_of_space_nasas_biggest_secret/
цитирай
14. galatceq - Отново с полезно инфо ! Поразрових ...
25.04.2010 20:19
Отново с полезно инфо ! Поразрових се и намерих още нещо, което няма как да не предизвика размисли ( а и присмех ) : според разчетеното на една пиктограма от Уилтшир през юли 1990 г - ПРЕЗ 1990 Г. СЪЗДАТЕЛИТЕ СА ПРИЕЛИ РЕШЕНИЕ ДА ПОДГОТВЯТ ЗА ЗАВЪРШИТЕЛНИЯ ЕТАП САМОСТОЯТЕЛНОТО РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО. ТЕ СА РЕШИЛИ ДА ИЗСЕЛЯТ ОТ ЗЕМЯТА ХОРАТА, КОИТО СА ОТДАДЕНИ НА ЗЛОТО И НАСИЛИЕТО. ЗАТОВА СЕ СТРОИ ИЗКУСТВЕНАТА ПЛАНЕТА-РЕКЛОСТЕР “ЗЕМЯ-2”

Не е ли знак това още повече да се замислим какво се случва тук и в Слънчевата система изобщо ?
цитирай
15. raders - Отново с полезно инфо ! Поразрових ...
25.04.2010 20:23
galatceq написа:
Отново с полезно инфо ! Поразрових се и намерих още нещо, което няма как да не предизвика размисли ( а и присмех ) : според разчетеното на една пиктограма от Уилтшир през юли 1990 г - ПРЕЗ 1990 Г. СЪЗДАТЕЛИТЕ СА ПРИЕЛИ РЕШЕНИЕ ДА ПОДГОТВЯТ ЗА ЗАВЪРШИТЕЛНИЯ ЕТАП САМОСТОЯТЕЛНОТО РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО. ТЕ СА РЕШИЛИ ДА ИЗСЕЛЯТ ОТ ЗЕМЯТА ХОРАТА, КОИТО СА ОТДАДЕНИ НА ЗЛОТО И НАСИЛИЕТО. ЗАТОВА СЕ СТРОИ ИЗКУСТВЕНАТА ПЛАНЕТА-РЕКЛОСТЕР “ЗЕМЯ-2”

Не е ли знак това още повече да се замислим какво се случва тук и в Слънчевата система изобщо ?


Голям майтап сте! Ето това наричам аз хора с по-буйно въображение:)
цитирай
16. misbis - време е... несъвместими сме с рептоидите...да си отиват на друго място да правят злини
25.04.2010 20:27
galatceq написа:
Отново с полезно инфо ! Поразрових се и намерих още нещо, което няма как да не предизвика размисли ( а и присмех ) : според разчетеното на една пиктограма от Уилтшир през юли 1990 г - ПРЕЗ 1990 Г. СЪЗДАТЕЛИТЕ СА ПРИЕЛИ РЕШЕНИЕ ДА ПОДГОТВЯТ ЗА ЗАВЪРШИТЕЛНИЯ ЕТАП САМОСТОЯТЕЛНОТО РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО. ТЕ СА РЕШИЛИ ДА ИЗСЕЛЯТ ОТ ЗЕМЯТА ХОРАТА, КОИТО СА ОТДАДЕНИ НА ЗЛОТО И НАСИЛИЕТО. ЗАТОВА СЕ СТРОИ ИЗКУСТВЕНАТА ПЛАНЕТА-РЕКЛОСТЕР “ЗЕМЯ-2”

Не е ли знак това още повече да се замислим какво се случва тук и в Слънчевата система изобщо ?

цитирай
17. galatceq - ;) Специално за скептика радерс - ...
25.04.2010 20:38
;) Специално за скептика радерс - още малко инфо : Първият сериозен опит да разбере смисъла на пиктограмата прави В. П. Бабанин. Той вижда в нея схемата на подреждане на планетите в Слънчевата система. Земята е обозначена на схемата под номер 3, а символът на живота в нея е пръстен от жив хляб. Съвършено правилно Бабанин прави извода, че там е показана още една планета, на която трябва да има живот. Втората планета, където има биосфера, също е изобразен пръстен от хляб, тук посланието обаче е друго – планетата още не е готова за живот, тъй като изображението е върху такава част от полето, където пшеницата още е неузряла.
Само дано не кажеш, че няма и пиктограма :)
цитирай
18. podvodni - А ето и едно инфо като задачка от мен - ...
25.04.2010 21:21
А ето и едно инфо като задачка от мен - От къде произлиа наименованието "Синя кръв"? Поздрави на всички, вкл. и райдерс!!
цитирай
19. galatceq - А ето и едно инфо като задачка от мен - ...
25.04.2010 21:24
podvodni написа:
А ето и едно инфо като задачка от мен - От къде произлиа наименованието "Синя кръв"? Поздрави на всички, вкл. и райдерс!!

Нали съм любознателна - веднага разрових и .... виж какво намерих :
Във вечните ледове на Андите бил открит замръзнал труп на човекоподобно дете със синя кръв и масленозелен цвят на кожата. Под снеговете на Антарктида били изровени селища, обитавани от синекожите. Находката била засекретена. Странен подход към едно археологическо откритие. Още повече като добавим, че първоначалните данни за селищата в Антарктида били взети от не по-малко загадъчната карта на Пири Рейс. Сега там ровят Въоръжените сили на САЩ и Русия.
от сайта http://nikolaijambol.blogspot.com/2010/03/blog-post_7493.html
цитирай
20. misbis - за синята кръв
25.04.2010 21:28
бих предложила лекциите на Стюард Свердлов
http://www.youtube.com/watch?v=tuov9jfag8M
цитирай
21. podvodni - Интересна информациика, която ...
25.04.2010 21:44
Интересна информациика, която също носи истина. Всъщност нали си спомняш за кого кават че има синя кръв? Въпросът е как се получава този синкав или по-точно зелено - синкав цвят на кръвта? Нашата кръв има разтворено желязо и поради тази причина е червена.При съприкосновение с въздуха придобива ръждаво -кафеникав цвят поради окислението но желязото. За да се получи сиво-зеленикава кръв трябва да има необходимият елемент. Единствено медта има такова свойство. В кръвта на рептилоидите тече също червеникава кръв, но при съприкосновение с въздуха разтворената мед се окислява и придобива характерният цвят. Справка - кубетата на катедрален храм " св. Ал. Невси".
цитирай
22. podvodni - Миси, къде се изгуби?
25.04.2010 21:45
Миси, къде се изгуби?
цитирай
23. podvodni - Та като стана на въпрос за енергии се ...
25.04.2010 21:48
Та като стана на въпрос за енергии се сещам нещо много, много интересно и тайственно. Знаете ли какъв е механизмът на хранене на човека? Предупреждавам, никак не е просто!!
цитирай
24. galatceq - Та като стана на въпрос за енергии се ...
25.04.2010 21:54
podvodni написа:
Та като стана на въпрос за енергии се сещам нещо много, много интересно и тайственно. Знаете ли какъв е механизмът на хранене на човека? Предупреждавам, никак не е просто!!

:))) Предавам се, не знам какво имаш предвид. Все пак от опити в медитации знам, че е възможно да се внуши на съзнанието чувството на ситост и това поне при мен имаше няколкочасов ефект. Но сподели какво имаш предвид ;)
цитирай
25. podvodni - Ще започна малко по отдалеко. Знаеш ...
25.04.2010 22:03
Ще започна малко по отдалеко. Знаеш ли какво са плодовете на разстенията?
цитирай
26. misbis - благодаря,че попита, и на мен ми липсвахте..имах малко задачи за сваршване..но сега съм пак на линия
25.04.2010 22:08
podvodni написа:
Миси, къде се изгуби?

цитирай
27. misbis - не съм се задълбочавала в тази сфера, но предполагам,че семената са носителите на генетичната информация..или?
25.04.2010 22:09
podvodni написа:
Ще започна малко по отдалеко. Знаеш ли какво са плодовете на разстенията?

цитирай
28. galatceq - Ще започна малко по отдалеко. Знаеш ...
25.04.2010 22:14
podvodni написа:
Ще започна малко по отдалеко. Знаеш ли какво са плодовете на разстенията?

Дали не намекваш, че единствено като ядем плодовете на растенията не им причиняваме страдание и по този начин не генерираме отрицателна енергия ? Нали това е в основата на вегетарианството и суровоядството .
цитирай
29. razkazvachka - а government inside the government - that our leaders cannot control?
25.04.2010 22:24
няма нищо по-непознато от всекидневието ни...
цитирай
30. podvodni - Опааа, пипнах Ви. Нещо и аз да знам ...
25.04.2010 22:33
Опааа, пипнах Ви. Нещо и аз да знам което Вие да не знаете. Хайде да видим кой ще черпи? Та така. Водата в разтенията е транспортьора. Чрез водата се транспортират различни химични елементи под някакава конфигурация и комбинация. Също дейно участие във формирането на плода участва и въглерода като химическо съединение СО2. Защо така все още незнам, но зная че е задължително таз комбинация. Та значи имаме химически елементи и вода. Водата също така е информационен носител и консервант. Остава нещо да прибавим което да даде необходимата структора на всичките тези елементи. БОЖЕСТВЕНА ЕНЕРГИЯ! Всъщност комбинацията от слънчева, дълбококосмическа пречупена и трансформирана от планетите в слънчевата ситема и 13-те съзведия от зодиака оформят съответният плад или зеленчук. Първичната преработка и концентрация става в недрата на нашата планета.

Ние ядем първично преработена и концентрирана космична енергия!!

Сега досете се за обратният път на енергията когато ние се храним!
цитирай
31. galatceq - Обратния път - сигурно от тялото към ...
25.04.2010 22:52
Обратния път - сигурно от тялото към земните недра и оттам - отново към първоизточника . Изложих ли се ;)
цитирай
32. podvodni - До някъде! Основната енергия се ...
25.04.2010 23:03
До някъде си права! Основната енергия се връща във вид на емоции, чувства и желания директно в космоса. Всъщност сега ми хрумна идеята че човек също се явява един вид трансформатор на енергии. Тогава призивите за доброта, любов и добри помисли добиват огромно значение в космически мащаб, защото са жизнено необходими за баланса във всемира!!
Хей, без Вас нямяше да успея да си изясня тези неща. Днес цял ден се опитвах да си представа (визуализирам) механизма на хранене и деиствието на "хранителните вещества", но винаги нещо ми убягваше.
цитирай
33. galatceq - Сега вече ми светна картинката. ...
25.04.2010 23:12
Сега вече ми светна картинката . Потвърждение за перпетуум мобиле. Мерси за този интересен пример и уточненията ти :)
цитирай
34. misbis - само да вметна
25.04.2010 23:19
“Основната енергия се връща във вид на емоции, чувства и желания директно в космоса.“
Това е ключът към робството на човеците- окупаторите се стараят всячески да провокират хората да произвеждат нег.заложени емоции,чувства...защтото това е тяхната храна.Те се „хранят“ с нашите чувства...
И ТОВА Е СЪЩЕСТЕВРЕМЕННО КЛЮЧЪТ КЪМ СВОБОДАТА НИ- АКО СПРЕМ ДА ИЗЛЪЧВАМЕ СТРАХ,ОМРАЗА..И ДРУГИ НЕГ.ЧУВСТВА...ТЕ(колонизаторите ни) ПРОСТО ЩЕ ТРЯБВА ДА НАПУСНАТ ПЛАНЕТАТА.
Просто и гениално
цитирай
35. podvodni - Пак ми светна. Месото е вторично ...
25.04.2010 23:44
Пак ми светна. Месото е вторично преработена енергия стояла дълго време на тъмно. При убииството на животното се генерира огромно количество негативна енергия която в последствие се приема от нас. Изключение прави млякото. Защо ? Всеоще незнам. Това напълно обяснява защо дължината на чревно-стомашният тракт у човека съответства на тревопасните животни.
цитирай
36. galatceq - :) Прав си за месото, а колкото до ...
25.04.2010 23:56
:) Прав си за месото, а колкото до млякото - дали не е точно по причина ненасилствено действие спрямо животното ?
цитирай
37. podvodni - Едва ли. С мляко се хранят новоро...
26.04.2010 00:05
Едва ли. С мляко се хранят новородените. Животни и хора. Предполагам че млякото независимо че се произвежда в организъма трябва да бъде носител на първично а не вторично преработена енергия. Все пак тук за първи път пристигат и много млади души, и да се заредят с отрицание още от самото начало е малко нежелателно.
цитирай
38. galatceq - Едва ли. С мляко се хранят новоро...
26.04.2010 00:13
podvodni написа:
Едва ли. С мляко се хранят новородените. Животни и хора. Предполагам че млякото независимо че се произвежда в организъма трябва да бъде носител на първично а не вторично преработена енергия. Все пак тук за първи път пристигат и много млади души, и да се заредят с отрицание още от самото начало е малко нежелателно.

:) Съгласна , такъв старт е нежелателен, при все че се среща често .
цитирай
39. podvodni - Едва ли. С мляко се хранят новоро...
26.04.2010 00:32
galatceq написа:
podvodni написа:
Едва ли. С мляко се хранят новородените. Животни и хора. Предполагам че млякото независимо че се произвежда в организъма трябва да бъде носител на първично а не вторично преработена енергия. Все пак тук за първи път пристигат и много млади души, и да се заредят с отрицание още от самото начало е малко нежелателно.

:) Съгласна , такъв старт е нежелателен, при все че се среща често .

Да продължим тук по тази тема утре след 19 часа. Съгласна?
цитирай
40. galatceq - Едва ли. С мляко се хранят новоро...
26.04.2010 00:36
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
Едва ли. С мляко се хранят новородените. Животни и хора. Предполагам че млякото независимо че се произвежда в организъма трябва да бъде носител на първично а не вторично преработена енергия. Все пак тук за първи път пристигат и много млади души, и да се заредят с отрицание още от самото начало е малко нежелателно.

:) Съгласна , такъв старт е нежелателен, при все че се среща често .

Да продължим тук по тази тема утре след 19 часа. Съгласна?

:) Разбира се, толкова интересно стана, че няма как да не продължим !
цитирай
41. raders - А ето и едно инфо като задачка от мен - ...
26.04.2010 12:52
podvodni написа:
А ето и едно инфо като задачка от мен - От къде произлиа наименованието "Синя кръв"? Поздрави на всички, вкл. и райдерс!!


Ще ти кажа нещичко. Такова чудо няма и никога не е имало. Синята кръв си е червена кръв. Но аристократите от Трапезундската империя /остатък от Византия/ от династията Комнини обичали подобни екстравагантности.
цитирай
42. svilen75 - Брей какви неща ставали из родния ми ...
26.04.2010 13:13
Брей какви неща ставали из родния ми край, масонски ложи, символи, извънземни, синтетични хора, тцтцтцтцтццццц. Миси, какво ще кажеш за масонското движение в Царев Брод ;) :)))
цитирай
43. aroundus - WR
26.04.2010 19:23
Или масоните, илюминатите, извънземните и смърфовете са се наговорили срещу вас, или живеете в измислен свят. А заговорите не са в стила на смърфовете.
цитирай
44. keykey - Мис Бис
27.04.2010 22:44
Отвори вратата на лудницата....и бесовете се развилняха в коментариите !
Истинският вярващ е винаги информиран и знаещ ! Непосредствено преди да започне Господ Своите новозаветни проповеди...Св-Иоан Кръстител проповядваше единствено П О К А Я Н И Е ! Трябва да се каем за собствения си грешен живот и това ще ни спаси в бъдещия век...!
цитирай
45. misbis - DO 45
28.04.2010 13:34
Съжалявам да ти го кажа, но и покаянието и всичко написано от църковните институции е майнд контрол. Няма за какво да се каем и чувстваме виновни. Това е изкуственно насаденото робско поведение.
Ние сме уникални творения, с божия искра вътре в нас и с много духовна сила. Точно от това ги е страх рептилите и са насадили тези догми...страх ги е да не се събудим и осъзнаем.
Единственото ни спасение е да опознаем истинската си същност, която е заложена вътре в нас, сменим поведението си на жертва, и приключим със страха.
цитирай
46. svilen75 - О, да Миси, дай да отхвърлим едни ...
28.04.2010 14:00
О, да Миси, дай да отхвърлим едни догми и да влезем в други, каквито ти предлагаш. Всички предлагат спасение, но в крайна сметка се оказва, че целят само собственото си спасение.
цитирай
47. misbis - ТИ СВИЛЕНЕ НЕ ЧЕТЕШ, ИЛИ НЕ МОЖЕШ ДА ЗАПОМНЯШ. ВИЖ БЛОГА МИ - ПАЗИ БОЖЕ ОТ СПАСИТЕЛ
02.05.2010 04:44
svilen75 написа:
О, да Миси, дай да отхвърлим едни догми и да влезем в други, каквито ти предлагаш. Всички предлагат спасение, но в крайна сметка се оказва, че целят само собственото си спасение.


ЖИВЕЕЙКИ ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЯ В ИЛЮМИНАТО-РЕПРИЛСКАТА ПИРАМИДАЛНА СИСТЕМА, МНОГО ОТ ХОРАТА СА ТАКА СВИКНАЛИ НЯКОЙ ОТ ВЪН ДА ГИ СПАСЯВА,ЧЕ СА ЗАБРАВИЛИ ТОТАЛНО ДУХОВНАТА СИЛА, КОЯТО ТВОРЕЦА Е ЗАЛОЖИЛ В НАС.
Ние,хуманоидите на земята сме станали овце във ферма.
Илюминатската система винаги е работила на майнд контрол принципа-
СЪЗДАЙ ПРОБЛЕМ, И ПРЕДЛОЖИ “РАЗРЕШЕНИЕ“,КОЕТО ТЪЛПАТА САМА ЩЕ ПРЕГЪРНЕ.
А ние все чакаме някой спасител.....Спасител няма да има. Идва следващия тиранин,който ще се възползва от слабостта на жертвата.
Това правило важи както за цели нации,с робска психика,благодарение на майнд контрола,така и на индивидуално ниво. В Бг много хора мислят,че робската ни психика е резултат от турско,руско,европейско...и какво ли не владичество. Но замисляли ли сте се как нашата, собственна, ортодоксална религия, е използвана от матрицата, за майнд контрол. Истинската същност е превърната в догма и институции,които всяват страх на масата. Обръщай бузи, прекланяй глава срещу ръжена...тези постулати вместо към Твореца ги прилагаме към хората,които ни превръщат в жертви.Та ние вече не може да различим за себе си,кое е от Твореца,кое ни идва от хората......
Религията от векове е насадена в майнд контрол вид от илюминатската матрица.
Религиозните институции изпълняват майнд контрол поръчки от властимащите.
За това в Бг няма скоро да се узаконят други вери, или форми на поглед върху живота,освен тези, които са добре познатите и тренирани за истинската си цел-да всяват страх и подчинение сред масите.
Много хора се оплакват от несполучливия си живот, от хората около тях. Особенно страдат човеците, усещайки божественната си същност,но изплашени от несъответстващата на потребностите им матрица, и..търсят някой да ги спаси от това положение.И на принципа-докато има жертва, “спасителят“ идва.....попадат в нехармонични връзки,работни места...и т.н.
Докато вършим каквото вършим от страх, било то и за оцеляването, сме подложени на риска някойн да се възползва от тази ни слабост, и ни превърне в жертви.
цитирай
48. анонимен - Чувалил ли сте за летачите?
28.02.2011 02:50
Много интересна статия и разсъждения. Но се чудя дали става дума за извънземни с телесен вид, които общуват с лидерите? Думата рептили ме кара да мисля, че става дума за това. Всъщност, преди време открих абсолютно същата информация, която сте описала в тази статия. Вече имам доста причини да вярвам в това. Но в тази информация става дума за неорганични същества - тъмни същности, големи гигански сенки, които виждаме в сенките понякога. Които са дошли от дълбините на космоса и са сключили договор с хората преди много милиони години. Те изяждат нашата енергийна обвивка, отглеждат ни като в пилчарници и се хранят с нашата енергия. За да ни държат в подчинение, са ни подарили техния ум. Ние имаме два ума, така да се каже - разумът на човека и умът на летача - енергийно устройство, което ни е внедрено в енергийното тяло. Този ум е страхлив, нервен, непрекъснато ни кара да се тревожим за измислени проблеми, защото така излъчваме енергия за хранене на летачите. Но не съм чувала тези същества да имат контакт с днешни политици и хора. Ние за тях сме просто свинчетата, които отглеждат за храна. Моят живот преминава в друга посока от общата и за това нямам причина да се съмнявам в съществуването на летачите. Ученията, които са разкрили същестувавнето на такива същности на нашата земя, чиито енергийни роби сме ние, говорят винаги за това, да се научим да прекъсваме вътрешния си диалог, за да чуем истинския си вътрешен глас, да открием вътрешното мълчание, което е пряка връзка с всичко. Но тезата за зелените гущероподобни рептили ми звучи странно, нямам такава друга информация и потвърждение и може би за това ми звучи детински... Не че всичко описано тук не касае летачите и не че те са безобидни, напротив - те са един изключително силен, организиран враг на човечеството и за сега печелят битката...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4541911
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031