Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2010 13:26 - САМИ ЛИ СМЕ ВЪВ ВСЕЛЕНАТА?САМИ ЛИ СМЕ НА ЗЕМЯТА?ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ С БОБ ДИИН,ОФИЦЕР ОТ НАТО
Автор: misbis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12769 Коментари: 14 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
projectcamelot.org/lang/en/bob_dean_transcript_barcelona_2009_en.html

НЯКОЛКО МИНУТИ С РОБЕРТ ДИИН- ЕДИН ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН ЧОВЕК И ДЖЕНТЪЛМЕН

“ Ето ме в Барселона през 2009 г. с някои от най-възхитителните хора които съм срещал.
Когато се обърна  назад, в пътуването си,виждам че си е струвало усилията, на болка и мъка. Аз съм щастлив да бъда тук и аз съм очарован да видя всички вас.

Това е такъв стимул за мен, че хората започват да търсят истината. Те знаят, че те са били излъгани от самото начало, и те искат да знаят истината. И аз се надявам в този следобед да допринаса  малко, за да ви помогна да разберате.

 
В по-голямата част от моя живот, аз бях един професионален войник. Бях в армията. Аз се присъединих към армията през 1950 г.
Най-мъчителният ми период  беше, когато бях назначен в Париж, Франция, през 1963 г.
Повечето от военните там знаеха,че се работи по един прожект с тема НЛО.

Една вечер,докато скучаехме на дежурството,колегата ми,полковник от американските военно-въздушни сили ми каза- искаш ли да видиш нещо,което ще те разсъни?

Той се приближи до трезора на  SHOC, където се  съхраняваха класифицирани документи, и извади този документ и го хвърли на бюрото ми и  каза: Прочетете това.То  ще те  събуди.

Дами и господа, животът ми се промени. Отворих първата страница и не можах да спра. Четох и четох. Аз бях шокиран. Както казах, животът ми никога не стана пак  съвсем същия.

Проучването, накратко - бе за НЛО и има ли заплаха за Европа от това явление.

Те стигнаха до заключението, че човешката раса на  планетата Земя   е била под някакво изследване или наблюдение,извършващо се от  стотици, ако не и хиляди години. Те стигнаха до заключението, през 1964 г., че има най-малко четири различни групи идващи тук, които ни наблюдават, проучват, анализират ни, какви сме станали и какво правим.“





Тагове:   НАТО,   отговори,


Гласувай:
15



1. zaw12929 - Не сме сами, има други земяни, бо...
08.02.2010 13:50
Не сме сами, има други земяни, бодигардове на земята!
цитирай
2. gundi74 - Increible
08.02.2010 14:32
¿ Còmo es posible que eso esta en Barcelona y no se he ablado en el pùto catalan ?
цитирай
3. mikino - абсурдно
08.02.2010 15:14
Този, който счита, че сме сами във Вселената, жестоко се е объркал! Ще е смешно, ако някой тръгне да развива теорията, че сме единствени!
цитирай
4. анонимен - Ама наистина - толкова ли има още ...
08.02.2010 17:54
Ама наистина - толкова ли има още вярващи например в това, че форми на живот има само на Земята и никъде другаде ?! Или че сме продукт на случайното взаимодействие на атоми например ? Нелепо е !
цитирай
5. boristodorov56 - Не сме.
08.02.2010 18:02
Докато тъщата е жива - подобен въпрос не съществува - това се подрабира.
цитирай
6. misbis - от автора-относно коментари
08.02.2010 19:55
коментари,които съдържат лични обиди и нападки ще бъдат изтривани
цитирай
7. jdeel - Аз не мисля, че има спор дали сме сами ...
09.02.2010 00:12
Аз не мисля, че има спор дали сме сами или не. Не съм виждал такъв. Всеки го знае, всеки който е помислил за това и е чувал някога, че вселената е безкрайна, го знае.
цитирай
8. zaw12929 - Не сме сами даже и на земята, където ...
09.02.2010 07:22
Не сме сами даже и на земята, където по повърхността живеят различни от нас, разумни, способни да се дематериализират интелекти, които ни пазят.
Полезен постинг.Трябва да се фантазира. От 1000 налудничави идеи 4-5 се оказват приложими, даже крачка в посоката на прогреса. Фантазирайте, търсете друго обяснение за всичко, Версиите помагат на полицията да залови престъпниците. "Версийте" довеждат учените до открития на природни закономерности, ново ниво в познанието на човечеството...
цитирай
9. анонимен - IMA !!!
08.11.2010 23:03
NIKOI NIAMA DA KAJE I DA IZLEZE PRED TELEVIZORA TOVA SHTE NASTAPI XAOS ZABRANENO E IMA VINAGI BADETE NASHTREK
цитирай
10. анонимен - От кьде идват пьрвите хора на замята ?
21.02.2011 11:31
Съвременният човек ,според мене,е заложен на земята в древноста от извънземни,като замислен от тях експеримент. Кажете ми как са се появили расите? Защо един черен в Америка не е побелял,освен при кръстосване.И защо са строго районирани?Смятам.че останки от местни хора са само аборигените и ескимосите.Останалите сме извънземен експеримент.Твърде несполучлив.
цитирай
11. анонимен - От кьде идват пьрвите хора на замята ?
21.02.2011 11:35
Съвременният човек ,според мене,е заложен на земята в древноста от извънземни,като замислен от тях експеримент. Кажете ми как са се появили расите? Защо един черен в Америка не е побелял,освен при кръстосване.И защо са строго районирани?Смятам.че останки от местни хора са само аборигените и ескимосите.Останалите сме извънземен експеримент.Твърде несполучлив.
цитирай
12. анонимен - От кьде идват пьрвите хора на замята ?
21.02.2011 11:39
Съвременният човек ,според мене,е заложен на земята в древноста от извънземни,като замислен от тях експеримент. Кажете ми как са се появили расите? Защо един черен в Америка не е побелял,освен при кръстосване.И защо са строго районирани?Смятам.че останки от местни хора са само аборигените и ескимосите.Останалите сме извънземен експеримент.Твърде несполучлив.
цитирай
13. анонимен - От кьде идват пьрвите хора на замята ?
21.02.2011 11:46
Съвременният човек ,според мене,е заложен на земята в древноста от извънземни,като замислен от тях експеримент. Кажете ми как са се появили расите? Защо един черен в Америка не е побелял,освен при кръстосване.И защо са строго районирани?Смятам.че останки от местни хора са само аборигените и ескимосите.Останалите сме извънземен експеримент.Твърде несполучлив.
цитирай
14. sanbg - естествено, че не сме сами, целият ...
10.01.2012 20:09
естествено ,че не сме сами ,целият ни живот е един експеримент ... хората се страхуват от наложените от филмите твърдения ,че планетяните са зле настроени спрямо нас ... истината е някъде там
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misbis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4542184
Постинги: 269
Коментари: 4456
Гласове: 3605
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031