Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2008 16:47 - Женско приятелство-НЕЕЕ, благодаря. Отказвам го в момента.
Автор: ralinar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6324 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 29.09.2008 17:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Женското приятелство е пълна измислица. Едно такова гримирано,напудрено и напомпано с въздух под налягане нещо. Като чуя, че някои казва “моята приятелка” и се сещам за моята. Срещнах я преди много години, когато тя дойде да работи в нашата фирма. Една такава готина, хубаво облечена, нетъпа мадама, с която си казах, че ще си допаднем. Пихме кафе много пъти, говорихме на различни теми и се оказа, че наистина сме “на една вълна”. Когато бяхме двете си беше истинско приключение, винаги около нас имаше филми. Обаче в една хубава история винаги има едно Но...Но срещнахме един пич, по който си падах. Тя го обяви за интересен и до там.... говоря за времето, когато още единствената връзка с някои беше домашния или служебния телефон. Но мадамата имаше мобилен, защото разполагаше с добри доходи по това време. И той имаше и аз като пълна глупачка нямах нищо против да си разменят номерата. А когато той тръгна такова тръшкане беше от моя страна, само където не си оскубах косите, че искам да прекарам живота си с него. По-късно човекът `и се обадил и искал домашния ми номер, тя като добра приятелка му го дала. Идеално нали? И пича ми звъни, уговорки, трепети....започнахме да излизаме, той ме харесва, аз него-също,приказка....След година приятелката ми се разболя. Аз като добро момиче отивам в болницата с цветя и плодове, а тя преосмислила след операцията живота си ми съобщава, че преди месец спала с момчето на мечтите ми. Тръгнах , но и благодарих,че ми е толкова добра приятелка. Виждаме се с пича, а той никакви симптоми да ми е изневерил не показва. Полудях и се навиках едно хубаво, а той само ме гледа стреснато и отрича. Прибрах се и се наплаках едно хубаво. И реших ,че няма смисъл да се занимавам-и с двамата. Дотук нищо ново под слънцето май, а ? Изнедата дойде след седмица-момчето не спря да ме търси, а аз се крия. А мадамата-нищо. Даже и не пробва да ми се обади. След 2 месец пича ме причака пред работата, набута ме насила в колата , заключи я и започна да ме убеждава, че той с нея не е бил. Запушвах си ушите, крещах, мълчах, а той търпи и говори. Накрая ме пусна и аз си поех по пътя. Всяка седмица поне по веднъж се опитваше да се свърже с мен и след време не издържах. Простих им и на двамата и бях говора да се видя с тях, но тя не ми звънеше. Изслушах неговата версия, но ми беше безразлично какво се е случило. Помислих, че може и да съжалява и пак се виждах с него. След време даже забравих. Минаха години и той реши да живее в друг град, на тръгване ми се извини за всички гадости. За изневяра не искаше прошка, защото е нямало. Вече не мислих за това. След време с моята приятелка се видяхме в един бар. Колко ми обесняваше, че нямало как да ми се обади, защото заминала да работи в София. Беше се върнала обаче и ми поиска телефона, след няколко дни ми се обади. Ей така от женска простотия се видях с нея. Беше ми интересно първия и втори и третия път, докато пак започнахме да се виждаме. Пък и нали `и бях простила. Така и не попита за моето момче на мечтите... Влизаше ми под кожата някак и пак бяхме приятелки, но аз си имах нещо скрито от нея. Един ден я заведох при мой приятел на гости, оставих ги за малко сами и изненада. Имало едно такова поведение, едни въпросчета и дори искане на телефона му. Той културно я отразял, но аз да съм била знаела. Тогава ми просветна-тя ми е страхотна приятелка що се отнася до проверката на мъжете. Започнах да я водя навсякъде с мен, щом пича поддаде и не си заслужава. Стратегията работеше добре. Преди време се запознах с някои, по-късно ме покани на бар и аз я взех с мен. 1 час преди това обеснявах, че ще има много мъже само моя да не пипа. Като го видя дори и не го хареса. Заигра се със “стабилен мъж, на който му личи,че има пари”. След няколко часа по-късно и няколко чашки повече моята приятелка реши, че “човекът е женен” и не е за нея. И пак ме изненада-ей така си го забоде моя, че и реши да идем в друго заведение. Качих ги в колата и се измъчвам, те се натискат на задната седалка, а аз отпред стена, ама тихичко да не ме чуят. Закарах ги , оставих ги и си тръгнах. Този път без драми минаха нещата, а на другия ден тя ми се обади да изясни, че не били спали заедно, защото той бил много нахален. Мила ми приятелко, аз не ти се сърдя. Напротив ти си моят фар в живота. Показваш ми правия път . Не искам да те загубя само не ти вярвам. Ама и на теб защото ти е тъпата ми вяра.... А мъжете-те изобщо нямат вина. Като им се предложи защо да не опитат, пък и както се оказва винаги като е за една вечер те да не са луди да откажат. Дълбокомислените женски изявления ги натискам у себе си този тъп. Не искам да правя обобщителни коментари -сигурно има и верни приятелки, но аз засега съм пас. И какво излиза от всичко казано "Боже, колко тъпа жена съм...." или "Господи, слез и си събери вересиите". А хората т.е мъжете очакват да прочет нещо смислено. Днес май няма да е.



Тагове:   момента,   отказвам,


Гласувай:
0



1. анонимен - Интересна история! Има нещо вярно в ...
29.09.2008 17:30
Интересна история! Има нещо вярно в теорията ти за приятелството между жени. Да си призная честно, аз имам само една истинска приятелка, но понеже сме израстнали заедно, я чувствам почти като сестра. Иначе в различни периоди от живота си съм била близка с различни момичета и жени, но не мисля, че мога да ги нарека истински приятелки.
цитирай
2. анонимен - щом ти трябва някаква пропаднала ...
29.09.2008 17:32
щом ти трябва някаква пропаднала курва за пътеводен фар в живота - значи яко си го закъсала. Приеми искрените ми съболезнования...
цитирай
3. ralinar - към анонимна 1 и анонимен 2
29.09.2008 17:44
пази си я приятелката. А аз затова и не казвам в историята истинска приятелка, защото това ще ме накара да стъпча и малката ми остана гордост. А към анонимен 2-приемам го от повече от веселата страна коментара, а за курва-не знам. Тя твърди, че не е...
цитирай
4. boltendahl - Интересно - за момчето си била чо...
29.09.2008 17:47
Интересно - за момчето си била човек, когото той не е искал да изгуби; за девойката си лесен противник, с когото лесно се справя и така се чувства велика; интересно защо си избрала да постъпиш така с тях...
цитирай
5. ralinar - към boltendahl
29.09.2008 17:51
така и не знам какво е имало между първия и моята приятелка. Имаше дни, когато вярвах на нея, после вярвах на него. Май в един момент повече се доверих на момчето. А нея винаги съм я мислила за по-готината от мен и затова давах да ме тъпче и май още не съм се справила с комплекса си. Може и това да е отговора, който търся-не съм се освободила от комплекса си
цитирай
6. firefly1 - Наистина е щяло да бъде по-добре, да ...
29.09.2008 17:51
Наистина е щяло да бъде по-добре ,да прекратиш отношенията си още в самото начало с тази "приятелка",още когато те е излъгала,че е спала с мъжа,с когото си излизала. Но все пак не можем да сложим всички под един знаменател,защото има и истински приятелки...Ама знае ли човек кои са те,защото в един моент се оказва,че дори най-близките ти хора могат да ти забият нож в гърба,затова не трябва да вярваме наивно,на никого!
цитирай
7. ralinar - към firefly1
29.09.2008 17:56
Нямаше как да го направа, защото аз и до сега не съм убедена каква е истината. А за вярата хубаво е да подлагаш хората на съмнение, но не и да загубиш вярата, защото после е трудно да се върнеш в реалния живот. Важно е да не забравяш кой си и един ден ще се събудиш и ще си кажеш като мен-Майната му кой ме е излъгал,важното е да не позволя да го направят пак
цитирай
8. boltendahl - Истината според мен е много проста - ...
29.09.2008 18:04
Истината според мен е много проста - единият е искал да те нарани, а другият не е искал да те наранява. Познай кой...

Един приятел твърди, че в изневярата няма нищо лошо, стига другия да не разбира. Мъжете са като глухарчета - работата им е да ръсят семе насам натам. Не можем да им се сърдим, че им се случва понякога да не устоят на нагона и инстинктите.
Въобще не е от значение дали е имало изневяра или не. Важното е, че той е искал да си те върне и да продължи да ти дарява нежност и внимание. Важното е, че тя ти е казала, в което няма никакъв смисъл, освен желанието й да се докаже, да удовлетвори егото си и да нарани теб.
цитирай
9. ralinar - kam boltendahl
29.09.2008 18:14
упрекът ми изобщо не е към мъжете. А към жените, които мислят, че може да си играят с теб. И когато спреш да се примиряваш идва момента да кажеш- стига на лъжите. Минаха години, защо го казах случая-защото разбрах, че винаги ще има хора, които си мислят, че са повече от теб. Но понякога и най-хитрите се лъжат.
цитирай
10. анонимен - МОите поздравления за написаното
29.09.2008 19:35
Но понякога и най-хитрите се лъжат......
Моите поздравления към теб,. ralinar !!!Даже и настрадала се!!Да лъжат се и си го получават, нищо в тая природа не остава празно. От личен опит, сякаш си написала това което ми се е случило на мене....Получиха си го и двамата, спали или не ,без да ме е грижа.кОлкото тя е щастлива , толко и той след това си намери щастието,ха,ха,ха...било временно явление...ми то по тая логика и аз съм била такова....понякога се питам кой от двамата е по голямата курва,той или тя...Не не са повече от мене,и не се давам, не могат д а ме засегнат повече, просто за да ме засегнат трябва да бъдат пуснати на едно определено место, близо до сърцето....много съжалявам, но от доста време, върха на моите чувства ВЕЧЕ е добър ден и довиждане.Учтива и любезна, но доста дистанцирана, и странно нямаща вече време да слуша и да се занимава с глупостите на една тъпа ...п....ка , заспала ,ненае...б...на, дето все за едно мисли, как да и е вътре и как да е отгоре. Различни гледни точки...мене английския ми е по интересен, а и комютърния курс трябва д аго успея.Нямам време за глупости повече, съжалявам.–не се хареса тирадата ми когато я казах така, но и ВЕЧЕ НЕМЕ ИНТЕРЕСУВАШЕ!А И не видех некой да се затръшка ше ме нема,намери си друга патица да и пълни главата с нейния ненатакован задник.... та така, много ги има май сред нас жените, за съжаление. И аз съм жена, но не си спомням мислите ми да са бързали НАДОЛУ , когато съм търсила малкия си мозък за анализ.МЕНЕ ПРОСТО ТАКА СА МЕ УЧИЛИ!!!
цитирай
11. анонимен - не съм съгласна
29.09.2008 20:44
"А мъжете-те изобщо нямат вина. Като им се предложи защо да не опитат, пък и както се оказва винаги като е за една вечер те да не са луди да откажат."
Изобщо не съм съгласна и няма да се съглася никога. Докато ние жените продължаваме да мислим така, мъжете ще правят каквото си искат с нас, а ние ще се изяждаме помежду си от злоба.
цитирай
12. ralinar - към анонимен 10
29.09.2008 20:53
мила, не се притеснявай за написаното. харесах,че нямаше премерена реч, а всичко идваше от сърцето. гадно е като срещна човек, който е изживял подобно нещо, но това пък ни прави и по-силни
цитирай
13. ralinar - към анонимен 11
29.09.2008 20:56
колкото и да ни се иска мъжете няма да спрат, но поне да го правят, без ние да знаем. А и ми кажи колко пъти двама мъже приятели си забиват нож в гърба, почти го няма. Факт е,че те са по-уравновесени в приятелството докато ние изпадаме в крайности. Пък и един път да си погледнем нас и да спрем да ги обвиняваме за всичко
цитирай
14. viki11 - Бих казала, че си чела моята исто...
29.09.2008 21:37
Бих казала, че си чела моята история.
Всъщност, искам да започна с най-важното. Понякога ме занасят, че нямам приятели. Да, много малко приятели. Като Георги Христов, може би ни е от зодията. Но пък прияталката ми е от 7 клас, и ако някой простак ми каже, че е бил с нея, ще го заплюя, защото такива приятелки почти няма. Е, в София със сигурност 100%. Тя не е от София. Да, изключителна е. Точно затова ми е приятелка.
Моята цедка е много ситна.

А колкото до тези "приятелки"...
Имах си една съседка, малко така бяхме приятелки, точно същия случай, описвала съм го. Да. Да. И аз така, като легне с нея един мъж, айде, у лево, следващия. Много е готино, верно! Проверката е супер. Една от най-силните ми истории е свързана с нея. Ама нейните все бяха тъпи и тя гледаш на моите да се пъхне. А ти като с парцал си я бройкаха, но работата е, че моят принцип е ВСЯКА ИЗНЕВЯРА не се прощава. И съм си добре така. Чистичко ми е. А имам и усет за тези неща, слухтя, мириша въздуха. Него не могат да го имитират, то си е въздух. Думи не слушам отдавна. Дори президентът да ми ги казва. дори да ме убеждават, че Бог ги е казал. Ами ако е моето подсъзнание? Да бе. Само факти. Доказателства.
И все пак, хубав барометър са тези леки курви. А и така въртят мъжеете на пръста си, много е забавно. Все някой трябва и на мъжете да им отмъщава, че са леки и нагли.
И тук е заключението. Не ми казвай, че мъжте не са виновни. Жена ли си, наистина?
Да бе, мъжете са невинни, че обиждат жената до себе си. Ще има да взимат кредит с 99% лихва.
Ако не може да си държи пишката в гащите, да пътува по курви. Омръзва? Е, нека. Блудкаво, забравя се, е , нека. И все пак, един мъж обича да е курва, така че те са си добре така.
А аз? Ами има и свестни мъже. Но доста малко. КАто приятелките, истинските. Моята е бетон! Затова съм доволна от себе си. Усет.
цитирай
15. eien - До богоизбрана:
30.09.2008 04:17
ЕдинствеНа, не с двойно "Н".., приемам, че е случайно допусната грешка, но не приемам въпроса Ви: "Или Вие сте нещо като сводница". Грубо е!
цитирай
16. ralinar - do bogoizbrania
30.09.2008 09:35
това е една история от живота и до колкото вече виждам много са жените минали през нея. А дали съм "сводница" малко е грубо , но ако се замисля май правя много от нещата сега остава и пари да им вземам на мъжете за нея....и поне ще си напълня портфейла. Но добре, че ще има мъже, който винаги ще си плащат. Кой е по-лудия тогава. Аз или те?
цитирай
17. анонимен - това не е приятелска история. та...
30.09.2008 11:14
това не е приятелска история. такива жени покрай мен с лопата ги рина, но приятелки имам. истински, дори две или три да са. на тяхното щастие се радвам повече, отколкото на моето. и те така с мен. без завист и без злоба. възможно ли е?
цитирай
18. ralinar - към анонимен 18
30.09.2008 11:17
сигурно е възможно, но е и много трудно. Ако след като си била огорчена вече внимаваш, а те са се доказали като приятелки защо да им завиждаш или злобееш. Но трябва и те много да се потрудят, а явно в троя случай са го направили. Пази си ги!
цитирай
19. sisithebest - ох
30.09.2008 12:52
то "приятелка" май наистина няма... ние жените сме си гадини до мозъка на костите си!! има и виц на тая тема:
"Защо мъжете са по-добри приятели:
Приятелство между жени: Една жена не се прибрала вкъщи една вечер. На следващия ден казала на съпруга си, че е спала при приятелка. Мъжът се обадил на десетте най-добри приятелки на жена си. Нито една от тях не знаела за това.
Приятелство между мъже: Един мъж не се прибрал вкъщи една вечер. На следващия ден казал на съпругата си, че е спал при приятел. Жената се обадила на десетте най-добри приятели на мъжа си. Осем от тях потвърдили, че е спал у тях, а двама казали, че е още там."

та така с нашето приятелство между жени...
цитирай
20. анонимен - ralinar,
30.09.2008 13:42
Такива ситуации са добър индикатор за "приятелството" (в кавички защото тук очевидно са намесени различни намерения и разбирания).
Не са малко случаите, когато хората участват в дадена връзка (приятелство или друга) с конкретна цел или пък имат различни очаквания за нея. От което пък започват недоразуменията..
Обаче, ако трябва да вярваш на някой конкретно, това си самата ти:)) Най-малко по рождение имаме точна и вярна интуиция, а от опит знам, че първото впечатление никога не ме е лъгало.
цитирай
21. ralinar - kam sisthebest
30.09.2008 14:32
забавно е , но и истинско. винаги съм се визхищавала на мъжкото приятелство, не че и при тях няма дребни предателства, но като цяло не са толкова склонни да се самоизяждат помежду си
цитирай
22. ralinar - към анонимен 22
30.09.2008 14:33
Тук май се изясняма цялата картинка-очакванията на един или друг. Нали точно затова са приятелите да нямат очаквания какво ще им кажеш, какво ще им подариш за рожденния ден или други други "камъчета, който ще преобърнат колата"
цитирай
23. анонимен - Жените са кокошки,
30.09.2008 14:49
а приятелството между тях е надкудкудякване.
цитирай
24. ralinar - към elin 1988
30.09.2008 17:54
приятелството между момче и момиче е толкова стара тема колкото и между женското приятелство. За мен не може да има истинско приятелство между двата пола, но не точно, защото момичето ще използма момчето да и носи покупки...имам си една историйка, но ще я запазя за когато му дойде времето
цитирай
25. luben - Готин шаблон е това
02.10.2008 10:44
и вероятно има някаква малка доза истина, от гл. т. на това как (генерално) жените и как мъжете се отнасят към живота/проблемите (за жената е важно създаване на семейство, от гл. т. на биологично продължаване на рода, за мъжа е важен успеха - т.е. да може да успява, за да поддържа семейството), където може би можем да открием някое друго аргументче за мъжкото приятелство (примерно). Ала ми се струва, че все пак в съвременното общество си зависи до човека, а не до това дали е мъж или жена.

Като цяло беше интересно.
цитирай
26. nerealna - XXmm
13.10.2008 16:07
CHESNO DA TI KAJA I AZ OTCHASTI SAM BILA TAKA,NO NESMQTAM CHE NAI YMESNOTO RESHENIE,KOETO E TRQBVALO DA VZEMESH E BILO DA I OTMASTISH PO SASHTIQ NACHIN,KAKTO I TQ NA TEB AKO DOBRE SAM RAZBRALA.MNOGO XORA SA KATO TEB I SMQTAT CHE MAJETE NQMA DA IMAT NISHTO PROTIV DA SI LEGNAT S EDNA MACKA,NO NE.NAISTINA IMA SVESNI XORA OT STRANA NA PROTIVOPOLOJNIQ POL.BADI AKTIVNA,NO NE I OTMASTITELNA,ZASHTOTO RANO ILI KASNO VSICHKO SE VRASHTA.YSPEX!
цитирай
27. анонимен - щастливката
14.10.2008 01:01
Съгласна съм,че всичко се връща..повярвай така е!Но мили читателки, колко банално звучи това, живота е прекалено кратък, за да го пропилявате с безсмислени неща.. отмъщения,планове.. капани,,сълзи...болка..не,не,не! Вярвай в себе си, ти струваш много!:):):) (+4е колкото и глупави да са зодиите за някои...определено има някои общи черти, просто ги забележи!)
цитирай
28. анонимен - ами радвай се..
12.06.2009 10:11
кво толкова, няма нищо страшно. човека е бил с нея в леглото..е и? ми нека. така сме ние мъжете, искаме разнообразие в леглото, искаме да сме с различни жени. но явно той е държал на теб..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralinar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 188838
Постинги: 38
Коментари: 721
Гласове: 1254
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031