Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2016 10:44 - Те идват насам
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1864 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Те идват насам
image

http://www.zahariada.com/

Дали тази повтаряща се в толкова статуи, релефи и рисунки, повтаряща се в различни векове и в различни континенти фигура е реалност или авторска фантазия? Предстои да разберем. Само че никак не е задължително отговорът да ни се хареса.

***

Ако враговете ми, същите тези врагове на целия човешки Род са си въобразявали, че ще ме спрат, или че ще сломят моя дух, нека разберат, че са сбъркали. С посредничеството на руското ГРУ и на някои еврейски организации ми спряха сайтовете на ucoz.ru. После с помощта на специална апаратура ме удариха на физическо ниво. Болките и до днес са доста силни, та се наложи, въпреки голямото ми нежелание да ходя до болницата. Но от това решимостта ми да продължа започнатото ни най-малко не намаля. Те не успяха да ме сломят. Спънах се, физически се спънах, но не паднах. Човешкият дух бива сломен, едва когато съответният човек допусне това съзнателно и доброволно. Човекът не може да бъде победен, ако той самият не се предаде. Аз не се предавам и Битката продължава.
И нека враговете не се радват, че са успели да ми нанесат болезнен удар. Да, те ме удариха, но аз ще ги довърша. И скоро онова, което остана от ГРУпичката убийци, наречена ЛЕМС ще престане да съществува А закрилящите ги наши ченгета горчиво ще съжаляват. Аз съм Елтимир и не се предавам!
25 януари 2013 година
Не очаквайте да ви представя написан последователно и детайлно разработен труд. Преди повече от година разбрах точно какво се иска от мен, какво точно да проуча и да напиша. Започнах да работя, написах първия материал и тогава започна странна, необяснима и особено мощна серия удари. Няма да изброявам какво ми се случи. Само ще кажа, че получих голяма и от много места помощ. Никога, през никой период от живота ми не са ми помагали толкова. Без тази помощ нямаше да се справя. Съзнавам, че тя бе следствие, проява на закона, гласящ, че Помощта винаги е съизмерима със заплахата. Значи Заплахата е по-силна от мен и тя не е насочена срещу скромната ми личност, а срещу нещо Друго, по-голямо от лицето Елтимир. Още веднъж благодаря на всички! Ние сме заедно, ние сме една армия и ще продължим войната до нейния победен за нас край. Друг избор нямаме.

Този път представям на вашето внимание диалога ми с един мой приятел. Част от текста съкратих, част от моите отговори допълних. Все пак от цитираната кореспонденция минаха няколко месеца. Събитията се променят бързо, обстоятелствата вече не са същите. Налагат се и някои обяснения, не всеки е длъжен да знае всичко. Избрах именно това писмо със съзнанието, че същите въпроси вълнуват и други читатели на този сайт.

***

image 

 image

Какво знаем за историята на Земята? Какво знаем за Слънчевата система? Снимката вляво показва „Звездата на смъртта” от филма „Междузвездни войни”. Тази в средата е на Тритон, един от спътниците на Сатурн. Снимката вдясно представлява малко топче. Долу съм поставил още една, за да видите размерите му. Малката подробност е, че такива топчета на намирани с хиляди. Тук, на Земята, в Южноафриканската република. И че тяхната възраст е установена – 2 800 000 000 земни години. Повтарям – два милиарда и осемстотин милиона години. Въпросите си ги задайте вие.

***

Държа обаче да предупредя. Моите отговори са само едно мое лично мнение. Нищо повече. Не мога, нямам правото и не искам да бъда истина от последна инстанция. Онова, което смея да твърдя с увереност е, че този свят не е такъв, какъвто трябва да бъде, че на повечето от нас този свят не ни харесва и ние искаме да го променим. Онова, което смея да твърдя с увереност е, че нарушавайки моралните, Божествените закони, ние отворихме път на силите, разрушаващи света ни. Онова, което смея да твърдя с увереност е, че превръщайки света си в пазар, ние предоставяме възможност на някой да ни купи и ние да се превърнем в негови роби.

Моите отговори не съдържат и няма как да съдържат цялата абсолютна Истина. Целта ми не е да ви напътствам, дори да исках, не бих могъл да го направя. Целта ми е и вие да почнете да си задавате въпроси. А после всички ние, заедно да потърсим техните отговори.

Писмо с коментари

"Променяйки духа и съзнанието, ти променяш и материалното тяло." – някъде от моите текстове е, но не помня точно откъде. По-късно ще го потърся с търсачката на другия компютър, сега просто нямам време. Отнася се до всички живи същества. До всички. Променяйки духа и съзнанието, ти променяш и енергетиката. А с промяната на енергетиката физическото тяло също претърпява промени.

Предстои сбъдване на предсказаното преди почти 2000 години, че човешкия род го очаква промяна. Ще се промени самият човек. Промяната ще настъпи най-вече благодарение на промяната във възприемането на Реалността. Дали някой осъзнава какво се случва с човека през последните хилядолетия и особено през последните столетия? Макар че по темата е писано. Човекът деградира. Мозъчният му обем намалява. Намалява скоростта му на мислене. На какво се дължи обратната човешка еволюция, инволюцията?

На промяната в човешкото мислене. На промяната в човешкия дух и в човешкото съзнание. Хората нарушават с все по-бързи темпове своя енергиен баланс, намалявайки дела на духовното и давайки все по-голям превес на материалното. Обратното също би било вредно, сега обаче говорим какво се е случило, а не какво би могло да се случи. Най-пагубно върху човека се отразява отричането на моралните, на Небесните, на Божествените закони. Човекът си въобрази, че законите, това са смешните временни, променящи се всеки ден правила, сътворявани от тълпа малоумници, наречена „депутати”. Човекът започна да се изражда и неговото израждане с всеки изминат ден става все по-бързо. Какво значи това?

Това значи смъртоносна болест. Човекът или трябва бързо да се заеме с нейното лечение или да умре. Лошата новина е, че време за лечение не остана. Да продължим с писмото.

„Редом със Земята, в паралелния Свят се намира съседна до нас много по-развита цивилизация (Тъмната планета), която се готви към поробване на Земята в качеството и на енергиен донор!”

Това съм склонен да го приема. Усещам нещо подобно. А и много факти взеха да се натрупват. Това именно е новият, неочакваният елемент в сегашния период.

 (Взаимоотношенията между извънземните цивилизации са аналогични на отношенията между държавите на Земята. И на междупланетно ниво, нашата цивилизация – това са „племе от аборигени” за територията на която претендират „ВМС на САЩ”).„

Тук вече не съм съгласен. Съществуват Закони, които не могат да бъдат нарушавани. Ако беше въпрос на военна и техническа мощ, досега Земята поне хиляда пъти трябваше да е превземана от чужди сили.

„Именно от там, от „Тъмната планета” (невидима от равнището на нашето измерение) проникват при нас на разузнаване летящи „чинии” и похищават хора за изследвания. Техни представители от групата на свръх богатите хора, мечтаещи да управляват Света, вече са създали секретно Световно правителство „в сянка” за дестабилизация на живота на Земята и нейното превземане. И с такива „гости” земляните няма да могат да се справят.„

Според мен това е манипулация. „Летящите чинии” не идват от едно място и нямат еднакъв произход. А че „елитът” е в тесни връзки с „ликантропите”, условно казано, вече не е тайна. Те говорят за рептилии, но не е така. Ликантропите нямат нищо общо с нашите земни биологични видове. Ние нямаме дума, с която да ги класифицираме. Твърдението, че няма да се справим е силно манипулативно. То цели да внуши чувство за безнадеждност, да деморализира хората. Да ги накара да капитулират морално и да предадат планетата доброволно. Ликантропите са тук от хилядолетия, техни изображения се срещат във всички епохи и по всички континенти. Досега не са ни завладели. Защо някой си мисли, че и сега ще ни завладеят?

Има обаче друго. Ликантропите изглежда са поставили под свой контрол земния управляващ елит. Истинските ни управници, а не чучелата от официалните институции. Те пък от своя страна правят всичко възможно да ни подтикнат сами да предадем правата над своята планета. Това е истинската опасност, а тя не е непреодолима.

***

image 

 image

Горе виждате рисунка по научни описания, а долу – възстановка по череп на рептилоид. Да, тях ги е имало и това е неоспорим факт. Разумни динозавроиди, малко по-дребни на ръст от хората. Имало ги е, но вече ги няма. Поне не тук. И доколкото съм запознат с проблема, те никога вече няма да населяват Земята. Някой обаче продължава да ни плаши с тях. Защо?

***

„Това правителство завършва подготовката на психотронното оръжие, което трябва да превърне всички хора в безволеви животни-роби и ако това стане, то тогава дори и Създателят няма да може да помогне на обезумелите хора!"„

Психотронно оръжие вече разработват всички. Нещо повече. Разработките и производството му вече са достигнали битово ниво. Имам предвид апаратите против насекоми, против плъхове и подобните на тях. Отново манипулация.

Статията на Маслов нямах време да я прочета. Извинявай, беше много натоварено при нас тези дни. Но човек няма как да разговаря с Бог, човекът не би могъл да понесе един такъв „разговор”. Разговаря се с много по-ниско стоящи в Йерархията. А „богчето”, с което разговарят еврейските пророци са само пратеници на демона Йехова. Който пък от своя страна е само един планетен демон, останал без планета. Да ти кажа честно, като стигнах до Синай и някак ми се отщя да чета. Но ще се насиля, тези дни ще имам поне време.

***

 image

Рептилоидите според мен са едновременно и реалност, но и мит. Нещо, което е било, но няма вече да бъде. Само че все по-често в различни краища на Земята биват откривани мъртви тела на същества, непринадлежащи към никой земен биологичен вид. Именно този факт лично мен ме плаши.

***

„Много мислих върху следните думи на „Създателя":

 „18. Вие напълно повтаряте Моя път, тъй като Създателят също еволюира, защото процеса на усъвършенстване е постоянен процес и еволюцията е движение към АБСОЛЮТА, постигането на който е невъзможно дори за Мен!

19. Аз вече съм казвал, че няма предел съвършенството и творчеството е процес на вечно усъвършенстване на Пространството, включително Цялото!”„

От това, което ми е известно – и да, и не. Да, защото се търси усъвършенстване дори на Съвършенството. Не, защото усъвършенстването се отнася не до самото Съвършенство, а до условията, ако мога така да кажа на Неговото съществуване. Целта е достигането на състояние на вечен динамичен баланс и прекъсване на цикъла на вечни пулсации, на вечната пулсираща Вселена. Тук не знам доколко ясно се изразявам. Просто ми липсват думи за някои понятия. Надявам се, че поне ти ще го разбереш. Работата е там, че законите на Вселената понякога придобиват свойството сами да променят себе си, извън волята на техния Създател. И това е една от най-големите загадки, на които няма отговор. Може би отговорът се крие в паралелността на световете, но там поне на мен ми липсват достатъчно знания. А почна ли да се занимавам сериозно с тези въпроси на базата на онова, което знам, започва сериозно да ми се пречи. И аз се оказвам напълно безсилен. Няма да забравя как ми унищожиха първия компютър. Тогава не само нямах Интернет, а и кабелът бе изключен и се намираше в коридора зад пералнята. Ще набера сили и пак ще почна. Трябват ми само условия за това. Спокойствие, храна, цигари, кафе и мляко, нищо повече. Е, и компютър, ама в момента разполагам с три.

Оставям този текст без финал. Не за друго, а защото по мое мнение темата е важна, изключително важна и моят стремеж е тя да продължи. Не аз да я продължа, а да я продължим всички ние, заедно!

Оставям темата без финал и по още една причина. Посочих я още в заглавието. Те идват насам. А кои са те? Не знам. Защо идват тъкмо насам? И това не знам. Знам само че идват. Вие също го знаете. Е, не си ли струва да се понапънем и да научим нещо по въпроса? Пък кой знае, може би наученото ще ни потрябва…

25 юни 2011 година



Тагове:   те идват насам,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. krumbelosvet - Е, "депутати малоумници" не иде от Небесата, но други неща идват
28.04.2016 18:20
А че финансовият свръх-елит си играят на богове, е факт. Те знаят, че много хора вече знаят. Не е възможно да не знаят. Явно разчитат, че няма време за реакция.
А че еврейският Бог говори много странно в Библията, също е факт, странно как премълчаван. Може ли Вседържителят на Вселената да повтаря стотици пъти В БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ "И вие ще бъдете мой народ, а аз ще бъда ваш бог"? Като някакъв кандидат за племенен вожд.
И психотрониката е факт, виден в "цветните революции", и т.н. Дано Нашият Небесен Отец, т.е. Създател, към когото ЕДИНСТВЕНО ни съветва Христос да се обръщаме, ни закриля. Разбира се, това едва ли е възможно без наше участие или поне желание за участие.
цитирай
2. zahariada - Да
28.04.2016 18:39
Така е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39757124
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031